Усні вправи. Десяткові дроби. Математика 5 клас.

Про матеріал
Дидактичний матеріал до уроків з математики для 5 класу. Усні вправи з теми "Десяткові дроби"
Перегляд файлу

 

Десяткові дроби

 

 

  1.  Назвіть найстарший і наймолодший розряди у кожного з чисел:

65,18;   9,03;  4,0404;   7,01;   7,001;   7,0001;   6,0277.

 

  1. Прочитайте числа: 3,1415;  31,415;  0,31415;  3,14150;  0,314150;  3,01415; 3,01040105.

 

  1. Обчисліть результат і назвіть десятковим дробом:

а) 70 +7 +  г) 5 +   ж)

б) 80+   д) 40 +   з)

в)   е)    і)

 

  1.  Замініть * цифрою:

  1. Крохмаль становить 0,2 ваги картоплі. Скільки знадобиться картоплі для отримання 400г крохмалю?

 

  1.  Порівняйте числа:

6,31  і  17,28  0,0302  і  0,0032  0,5  і  0,49

6,837 і  6,829  0,025    і  0,035  0,4607  і 0,4617

43,24  і  43,172  5,025    і  5,03   6,001  і  6,01

0,527  і  0,572  16,2302  і  12,23  1,82    і  18,2

 

  1. Яке натуральне число стоїть між числами: 18 і 20;   7,3 і 8,5;   33 і 34,3;   99,9 і 101;  0,23 і 1,7.

 

  1. Між якими сусідніми натуральними числами стоїть число:

8,4;  16,376; 99,5;  83,17;  100,001.

 

  1. Який знак треба поставити між цифрами 3 і 4 , щоб одержати число, яке більше 3, але менше за 4.
  1.  

j0299125

Клоун стверджував, що а) 3,7 < 3,278, так як у першому числі цифр менше ніж у другому;  б) 25,63 = 2,563, так як в них одні й ті самі цифри і вони йдуть в одному й тому самому порядку. Усі сміялися, бо знали, що клоун не враховує положення, коми в запису десяткового дробу. Виправте клоуна.

 

  1.  Прочитай дроби: 0,7;  0,70;  0,700;  0,7000;  0,70000. Що можна сказати про ці дроби?

 

  1.  До якого розряду округлені числа:

а) 15,357 ≈ 15,36   г) 10,5601 ≈ 10,560

б) 15,357 ≈ 15,4   д) 10,5601 ≈ 10,6

в) 15,357 ≈ 15   е) 10,5601 ≈  10

 

  1.  Яка з точок лежить правіше на числовому промені?

А(3,5)  чи  В(3,4)  Е(1,99)  чи  Н(2)  К(0)  чи  Х(0,0001)

С(7,92)  чи  У(7,89) М(5,009)  чи  N(5.01) Q(0,001)  чи  Р(0,0001)?

 

  1.  Дивлячись на рівність   20,6 + 3,7 = 24,3 , назвіть, не обчислюючи, чому дорівнює різниця:              24,3 – 3,7 ?

 

  1.  Виконайте дії:

3,7 + 1,1   7,55 + 2,46   10 – 0,25

1,42 + 0,33  0,033 + 0,167   6,2 – 2,3

1,42 + 3,3   6,9 – 2,3   2,37 – 0,64

7,53 + 2,46  2,87 – 0,64   68,3 – 23,8

0,98 + 0,02  68,3 – 23,3   10 – 7,77

3,7 + 1,7   0,84 – 0,52   0,84 – 0,25.

 

  1.  Знайти суму:

7,8 + 0,1   0,25 + 0,1   0 + 0,57

7,8 + 0,2   0,25 + 0,01   23,629 + 0

7,8 + 0,7   0,25 + 0,001   3,456 + 1

 

  1.  Поставити правильно коми:

32 + 18 = 5  42 + 17 = 212  63 – 27 = 603

3 + 108 = 408  736 – 336 = 4  57 – 4 = 17

 

  1.  Обчислити:

 3,249 ∙ 10  85,72 ∙ 0,1   2,5 : 10

 0,12 ∙ 100  5,13 ∙ 0,01   137,258 : 100

 0,1 ∙ 1000  725,3 ∙ 0,001   10,25 : 1000

 328,697 ∙ 10000 

 

  1.   Обчислити:

 0,3 ∙ 8  9 ∙ 0,7  0,4 ∙ 0,6  0,42

 1,4 ∙ 2  11 ∙ 0,6 0,12 ∙ 0,4  0,32

 1,7 ∙ 3  5 ∙ 0,14 1,7 ∙ 0,3  0,112

 0,13 ∙ 4  60 ∙ 0,5 1,9 ∙ 0,6  0,13

 

  1.   Знайти значення виразу, виконуючи обчислення найбільш зручним способом:

(19,3 ∙ 5) ∙ 20  57,48 ∙ 0,396 + 42,52 ∙ 0,396

2,5 ∙ 1,47 ∙ 4  0,89 ∙5,06 + 5,06 ∙ 1,11

0,2 ∙ 3,87 ∙ 0,5  53,76 ∙ 78,91 – 43,78 ∙ 78,91

0,25 ∙ 7,53 ∙ 0,4  8,39 ∙ 4,32 – 4,32 ∙ 6,39

 

  1.  Знайти  0,1 від  15,2;   0,01  від  132;   0,2  від  32.

 

  1.  Виконати ділення:

2,6 : 2  3,6 : 4  5,68 : 8  6,06 : 6

15,9 : 3  5,4 : 9  1,05 : 5  60,6 : 6

20,8 : 4  0,18 : 6 4,26 :6  11,11 : 11

18,9 : 9  0,24 : 3 0,032 : 4  111,1 :11

 

  1.  Використовуючи властивості множення і ділення, обчислити :

(7,7 ∙ 6) : 7   (17 : 25) : 4

(8,8 ∙ 9) :11   (7,9 : 5) : 2

 

  1.  Дивлячись на рівність  1,57 ∙ 1,2 = 1,884 , скажіть, не обчислюючи, чому дорівнює частка   1,884 : 1,2?

 

  1.  Знайти частку:

0,83 : 0,1  3,456 : 0,01      2,318 : 0,001            0,1 : 0,01

0,057 : 0,1  0,17 : 0,01      0,53 : 0,001   0,01 : 0,1

 

  1.  До якого розряду округлені числа:

2318,57 ≈ 2318,6   2318,57 ≈ 2320 2318,57 ≈ 2000

763,248 ≈ 800   763,248 ≈ 763  763,248 ≈ 763,25

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нікітченко Ірина Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
2440
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку