Схема плану-конспекту уроку іспанської мови
(Дата 24.11.2022) План-конспект уроку (№ 1 у 6-А класі) Тема: La comida Підтема: Los verbos pronominales. Цілі: Практична/ні: формувати лексичну компетентність; формувати граматичну компетентність; формувати фонетичну компетентність. Освітні: поглибити знання учнів з теми «La comida»; залучати учнiв до культури іспанської мови; повторити правила вживання de los verbos pronominales. Розвивальні: розвивати мовленнєві здібності учнів; розвивати довільну увагу, пам'ять, мовну здогадку учнів. Виховні: виховувати самостійність; прищеплювати любов до праці. Обладнання уроку: підручник В. Редька для 6 класу (6-й рік навчання), мультимедійна презентація.
План уроку Початок уроку Час (хв.) І Організаційний момент 2 ІІ Мовленнєва/фонетична зарядка 3 Основна частина уроку ІІІ - IV 35 Заключна частина уроку VII Пояснення домашнього завдання 2 VIII Підсумки уроку 3
|
|
Хід уроку |
|
Етап |
Зміст роботи |
Етап 1. Організація класу Мета: оголошення теми, завдань уроку. Прийом: вступне слово вчителя. |
Maestra: Buenos días, queridos alumnos. Es una alegría veros aquí. ¿Están todos presentes? ¿Quién falta hoy en la clase? ¿Qué fecha es hoy? (Alumnos: Sí, hoy todos están presentes. Hoy es jueves, 24 de noviembre) M: Muy bien. En esta clase vamos a hablar de la comida y repasar el uso de los verbos pronominles. ¡Empezamos! |
Етап 3. Фонетична зарядка Мета: підготувати органи артикуляції до вимови Прийом: індивідуальне читання скоромовки вголос |
M: Primero vamos a leer un trabalenguas prestando mucha atención a la pronunciación. (Los alumnos leen el trabalenguas por turnos)
|
Етап 4. Введення нових ЛО Мета: підготувати учнів до роботи, ознайомити учнів з новими ЛО Прийом: повторення за вчителем. |
M: Ahora decidme si os gustar tomar cafe. Como ya sabéis, a todos los españoles les gusta tomar café, por lo tanto existen tantas variedades. Veremos las siguientes palabras: (Los alumnos conocen unas cuantas palabras nuevas)
|
Етап 5. Навчання читання Мета: читання тексту вголос Прийом: читання та переклад текстів |
M: Ahora que tenéis una idea más o menos clara de qué tipos de café existen, vamos a leer y traducir el diálogo. (Los alumnos leen y traducen el texto)
|
Етап 6. Повторення вивченої ГС Мета: Повторити вивчену ГС Прийом: виконання вправ з ГС |
M: Vamos a repasar el uso de los verbos pronominales. Leemos el texto, traducimos las palabras desconocidas y luego decimos lo mismo en forma de instrucciones. (Los alumnos hacen la tarea propuesta)
|
Етап 7. Повідомлення домашнього завдання |
M: La tarea de casa para la clase siguiente es hacer el ejercicio 3 en la página 97. Y también aprender de memoria las palabras nuevas. |
Етап 8. Підсумки уроку |
M: En esta clase hemos aprendido qué tipos de café existen en el mundo y hemos repasado el uso de los verbos pronominales. Gracias por vuestro trabajo. La clase está terminada. Podéis estar libres. ¡Hasta pronto! |