Тема: La comida Підтема: Los verbos pronominales.

Про матеріал
Схема плану-конспекту уроку іспанської мови в 6 класі з теми La comida Підтема: Los verbos pronominales.
Перегляд файлу

Схема плану-конспекту уроку іспанської мови

 

(Дата 24.11.2022)

План-конспект уроку (№ 1 у 6-А класі)

Тема: La comida  Підтема: Los verbos pronominales.

Цілі:

Практична/ні: формувати лексичну компетентність; формувати граматичну компетентність; формувати фонетичну компетентність.

Освітні: поглибити знання учнів з теми «La comida»; залучати учнiв до культури іспанської мови; повторити правила вживання de los verbos pronominales.

Розвивальні: розвивати мовленнєві здібності учнів; розвивати довільну увагу, пам'ять, мовну здогадку учнів.

Виховні: виховувати самостійність; прищеплювати любов до праці.

Обладнання уроку: підручник В. Редька для 6 класу (6-й рік навчання), мультимедійна презентація.

 

План уроку

        Початок уроку                                                  Час (хв.)

І Організаційний момент                                                    2

ІІ Мовленнєва/фонетична зарядка                                     3

        Основна частина уроку

ІІІ - IV                                                                                   35

        Заключна частина уроку

VII Пояснення домашнього завдання                                 2

VIII Підсумки уроку                                                             3

 

Хід уроку

Етап

Зміст роботи

Етап 1. Організація класу

Мета: оголошення теми, завдань уроку.

Прийом: вступне слово вчителя.

Maestra: Buenos días, queridos alumnos. Es una alegría veros aquí. ¿Están todos presentes? ¿Quién falta hoy en la clase? ¿Qué fecha es hoy?

(Alumnos: Sí, hoy todos están presentes. Hoy es jueves, 24 de noviembre)

M: Muy bien. En esta clase vamos a hablar de la comida y repasar el uso de los verbos pronominles. ¡Empezamos!

Етап 3. Фонетична зарядка

Мета: підготувати органи артикуляції до вимови

Прийом: індивідуальне читання скоромовки вголос

M: Primero vamos a leer un trabalenguas prestando mucha atención a la pronunciación.

(Los alumnos leen el trabalenguas por turnos)

IMG_256

 

 

Етап 4. Введення нових ЛО

Мета: підготувати учнів до роботи, ознайомити учнів з новими ЛО

Прийом: повторення за вчителем.

M: Ahora decidme si os gustar tomar cafe. Como ya sabéis, a todos los españoles les gusta tomar café, por lo tanto existen tantas variedades. Veremos las siguientes palabras:

(Los alumnos conocen unas cuantas palabras nuevas)

IMG_256

Етап 5. Навчання читання

Мета: читання тексту вголос

Прийом: читання та переклад текстів

M: Ahora que tenéis una idea más o menos clara de qué tipos de café existen, vamos a leer y traducir el diálogo. (Los alumnos leen y traducen el texto)

 

Етап 6. Повторення вивченої ГС

Мета: Повторити вивчену ГС

Прийом: виконання вправ з ГС

M: Vamos a repasar el uso de los verbos pronominales. Leemos el texto, traducimos las palabras desconocidas y luego decimos lo mismo en forma de instrucciones. (Los alumnos hacen la tarea propuesta)

Етап 7. Повідомлення домашнього завдання

M: La tarea de casa para la clase siguiente es hacer el ejercicio 3 en la página 97. Y también aprender de memoria las palabras nuevas.

Етап 8. Підсумки уроку

M: En esta clase hemos aprendido qué tipos de café existen en el mundo y hemos repasado el uso de los verbos pronominales. Gracias por vuestro trabajo. La clase está terminada. Podéis estar libres.

¡Hasta pronto!

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку