Тема ,,Лічба предметів."

Про матеріал
Мета. Формувати поняття «лічба предметів». Формувати вміння визначати розміщення предметів у просторі, на площині (зліва – справа, верхній – нижній), порівнювати групи предметів за кількістю. Розвивати графічні навички учнів. Виховувати старанність. Обладнання. Демонстраційний матеріал: кошик і шишки. Індивідуальний матеріал: набір яблук і тарілок. Тип уроку: комбінований Підручник С.Скворцова
Перегляд файлу

Тема. Лічба предметів.

 

Мета. Формувати поняття «лічба предметів».

            Формувати вміння визначати розміщення предметів у просторі, на площині

            (зліва – справа, верхній – нижній), порівнювати групи предметів за кількістю.

            Розвивати графічні навички учнів.

            Виховувати старанність.

 

Обладнання. Демонстраційний матеріал: кошик і шишки.

                        Індивідуальний матеріал: набір яблук і тарілок.

 

Тип уроку: комбінований

 

Підручник С.Скворцова

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 

На уроці всім не сумувати,

Рахувати, думати, відповідати!

 

ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

Виконуємо вправу 4 ст.9

 

 

 

 

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Створення проблемної ситуації.

Учитель виставляє кошик з шишками.

- Чи можете ви сказати, скільки шишок у кошику?    (Ні).

- Чому?   (Бо треба їх порахувати).

- Отже, щоб відповісти на запитання зі словом «скільки», треба вміти лічити.

2. Лічба предметів.

- Давайте полічимо шишки.

3. Весела лічилка.

Один – ялинка.

Два – дубок.

Три – березовий гайок.

Чотири – це травиця.

П’ять – мурашка-трудівниця.

Шість – колючий їжачок.

Сім – грибок-боровичок.

Вісім – білка.

Дев’ять – пташка.

Десять – квіточка ромашка.

4. Порівняння груп предметів за кількістю.

Робота в парі.

На кожній парті конверт з набором яблук і тарілок.

- Чи можете ви порівняти кількість яблук і тарілок?   (Ні).

- Що потрібно для цього зробити?   (Розкласти на кожну тарілку яблуко).

- Чого більше?      (Яблук).

- На скільки?   (На 2).

- Що треба зробити, щоб яблук і тарілок стало порівну?   (Треба забрати 2 яблука, або додати 2 тарілки).

- Вправа 2 ст. 9

 

 

 

 

 

 

 

 

- Вправа 3 ст.9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Рухлива вправа.

- Давайте порівняємо у нашому класі кількість хлопчиків і дівчаток. Кого більше?

Діти стають парами і визначають, що дівчаток більше.

- На скільки?     (На 2 ).

- А що скажемо про хлопчиків?   (Хлопчиків менше на 2).

Фізкультхвилинка

Один, два, чотири, п’ять.

Час прийшов відпочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

І як коник – скоки-скоки!

Десять, дев’ять, вісім, сім.

Час за парти нам усім.

 

 

8. Робота в зошиті.

Написання ліній, крапок у куточках клітинок. Написання цифр від 1 до 10.

 

Зорова вправа.

Ця цікава Варвара.

Гляне вліво, гляне вправо.

Вгору очі підіймає,

На підлозі щось шукає.

Ви погляньте лиш, малята,

Наче дзиґа оченята.

Гляне прямо – не моргне,

Научила і мене.

 

ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

1. Ігрова вправа «Відгадай».

- Назвіть предмети у класі, які знаходяться справа від дошки; зліва; внизу; вгорі.

 

IV. Підсумок уроку.

- Що нового дізналися на уроці?

- Чого навчилися?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 квітня 2021
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку