Тема:" Механічна робота. Одиниці роботи."

Про матеріал
Заохочувати учнів до засвоєння нового матеріалу, розуміння поняття «робота», формувати уміння одержувати нові знання з ілюстрацій, вчити учнів мотивувати свої дії, давати їм повні і вірні обґрунтування, розв’язування задач на застосування формули.
Перегляд файлу

 

Урок 7 клас фізика                               Вчитель: Попович Н.Я.

         Тема : Механічна робота. Одиниці роботи.

 

Мета: - заохочувати учнів до засвоєння нового матеріалу, розуміння поняття «робота», формувати уміння одержувати нові знання з ілюстрацій, вчити учнів мотивувати  свої дії, давати їм повні і вірні обґрунтування, розв’язування задач на застосування формули.

- розвивати вміння стисло та грамотно висловлювати свої міркування обґрунтовувати їхню правильність, розвивати увагу учнів, логічне мислення, розкривати слухове сприймання фізичних термінів, сприяти збагаченню словникового запасу та розширенню наукового кругозору учнів;

- виховувати формування таких якостей особистості як організованість, уважність, вміння слухати товариша , спостережливість, акуратність письма на уроці.
- корегувати мову та мову учнів, узагальнювати словарний запас.

 

Завдання уроку:

  • забезпечити в ході уроку засвоєння поняття «робота», продовжити формування умінь і навичок аналізувати умову задачі;
  • продовжити формування наукового стилю мислення забезпечити ознайомлення з працями учених, а саме Д. Джоуля;
  • сприяти вихованню у учнів таких якостей особистості, як організованість, дисциплінованість,уважність, спостережливість.

 

 

Демонстрації. Мультимедійний проект, карточки, таблички.

 

Тип уроку. комбінований.

 

                                   Хід уроку

І. Організаційний момент.
Слайд№1

Перевірити  підготовку учнів  до уроку.

За екраном: - Ігор ти мене чуєш?  - Який зараз урок?
- Яке сьогодні число?
І почати сьогодні урок я хочу з такої народної мудрості:

Слайд№2

« Куди б не вабила фантазія й турбота.
Основою буття твого є все таки робота.»
- Сьогодні на уроці ми будемо працювати за планом.
Слайд№3
                              План:
1. Повторювати пройдений  матеріал.
2. Вивчати нову тему.
3. Розв'язувати задачі.
- Причитайте план уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.
Слайд№4.

Кросворд  .
Слайд№5. Відповіді до кросворда.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Слайд№6.

Вірш «Механічна робота».

 Є цікаві в людей справи –

 Школа дім читальні зали,

 Референдуми, уроки…

 У житті – це є робота.

 Нас у  фізиці цікавлять

 Не вагомі бізнес-справи,

 А фізичні величини,

 Їх поява і причини.

 

ІV. Оголошення теми уроку.
Слайд№7.

 – Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку:«Механічна робота. Одиниці роботи.»
Слайд№8 Приклади « Механічної роботи.»

 

V. Вивчення нового матеріалу.
Слайд№9.

  1. Визначення роботи під час переміщення тіла. Одиниці роботи.

Слайд№10. Про Джоуля.


Слайд №11. Про Джоуля.


Слайд№12. Формула роботи.
Робота = сила • шлях.
А = F•l      l = А/F         F= А/l
А – робота (Дж,кДж.)
F – сила (Н,кН.)
l – шлях (см,м,км.)


Слайд№13.

  1. Залежність значення механічної роботи від сили та

шляху, який пройшло тіло під дією цієї сили.

 

  Слайд№14.

 

VI. Хвилинка релаксації.

 – Закрийте зошити.

Встаньте всі із-за парт.

 Повільно підніміть руки вгору.

 Порахуйте мовчки до трьох.

 Так само повільно опустіть руки.

 Сядьте за парти.

        Не повертаючи голови, подивіться вправо, вліво,вверх і
        вниз. Відкрийте зошити.

 

VII. Розв‘язування задач.
Слайд№16.

Задача. Яку роботу виконує двигун автомобіля на шляху 80м, розвиваючи силу тяги 3,4кН?

а) 1720Дж,     б) 272000Дж,       в) 272Дж.
Слайд№17. Усні вправи.

 

Гра « Руки в гору.» ( слайд № 18.)

 

  • санки скочуються з гори;
  • м’яч лежить на землі;
  • автомобіль тягне причеп;
  • юнак розмовляє по телефону;
  • м’яч підкидають угору.

 

Vlll. Підсумок уроку.

lХ. Домашнє завдання

1. Вивчити конспект. Знати формули та позначення фізичних величин.
2. Стр. 138  Впр. №26(6.)

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Шут М.І., Мартинюк М.Т., Благодаренко Л.Ю.)
Додано
4 травня 2020
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку