Тема: Ми українці: честь і слава незламним.

Про матеріал
Матеріал розрахований для учнів початкових класів. Добір матеріалів патріотичного спрямування.
Перегляд файлу

Тема: Ми українці: честь і слава незламним.

Мета: формувати в учнів усвідомлення, що таке Батьківщина, держава, патріотизм, якими мають бути українці; закріплювати  знання про символи держави. Виховувати любов до Батьківщини, патріотизм.

1. Вступна бесіда.

   1.1 Привітання учнів з Днем знань.

    Пролетіло літо тепле

     В школу повернулись діти.

    Відпочили всі нівроку.

    Із новим навчальним роком!

Дорогі мої другокласники, бажаю вам в цьому навчальному році, щоб навчання давалось легко, а якщо і виникли труднощі, то зі швидкістю блискавки ви їх долали. Ніколи не зупиняйтесь на досягнутому, адже на вас чекає багато нового, незвіданого та цікавого у Країні знань.

   1.2 Вправа « Спіймай мій настрій».

- Чи радісно вам сьогодні? В кого не сходить посмішка з обличчя передайте, будь ласка, її іншим дітям та зарядіть їх своїм настроєм.

 2. Бесіда по темі уроку.

   2.1 Вправа «Продовж речення»

= Ми проживаємо в Україні, тому нас називають ….

= А хто такі патріоти своєї Батьківщини?

= Які часи зараз проживає наша держава?

= Хто став на її захист?

= Щоб ви їм побажали?

= Які сучасні пісні додають нашим воїнам сили?

   2.2 Виконання пісні «Ой у лузі червона калина…»

Ой у лузі червона калина похилилася,

Чогось наша славна Україна зажурилася.

А ми тую червону калину підіймемо,

А ми нашу славну Україну, гей, гей розвеселимо!

   2.3 Розповідь вчителя.

Наша країна дуже гарна, різноманітна, багата своїм тваринним і рослинним світом, корисними копалинами. А найголовніше -  своїми працьовитими, мужніми, дружніми людьми. Українець – патріот, який любить свою мову, цінує традиції рідного краю, стає на захист своєї Батьківщини, знає символи своєї держави. (Повторення державних символів України).

   Серед захисників нашої держави є і художники, і кухарі, і інженери… і поети.

  2.4 Вправа « Доповни вірш»

Фарби дасть мені матуся,

Малювати я …… (навчуся).

Намалюю рідний … (край) –

Дім в селі, ставок і …(гай),

 Синє небо, жовте…(сонце)

Загляда до нас у …(віконце),

 Чорнобривці в квітниках,

Полуниці на грядках,

І хліба вже чималі,

В небі линуть …(журавлі).

Тут і гори , і долини,

Тут річки, моря, рівниини,

Тут тварини і …(птахи),

Ось ставок сховавсь в мохи.

Мати в аркуш подивилась,

Посмішка в очах з’явилась.

І сказала мати сину;

Як люблю я Україну!

Ця країна чарівна

І єдина в нас вона.

= Чому мама любить Україну?

 3. Створення буклета «Я люблю Україну»

 4. Читання вірша

   У всіх людей одна святиня,

   Куди не глянь, де не спитай

   Рідніша їм своя пустиня.

   Аніж земний в чужині рай.

   Їм красить все їх рідний край.

   Нема без кореня рослини,

   А нас, людей, без Батьківщини.

 5. Виставка робіт учнів.     

 

docx
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку