Тема. Морфологічна будова представників тваринного світу . (С-У Інтегрований урок –проект в межах проведення інженерного тижня)

Про матеріал
Морфологія тварин є частиною біології — науки про життя. Вона тісно пов’язана з іншими біологічними науками і насамперед з фізіологією, зоологією та екологією. Ось чому завданням навчального проекту буде сконструювати зовнішній вигляд тваринної істоти в залежності від умов її існування.
Перегляд файлу

 

 

C:\Анютка 2\Волонтери\images (9).jpg

 

 

Тема. Морфологічна будова

   представників тваринного світу

.

           (С-У Інтегрований урок –проект  в межах  

               проведення  інженерного тижня)

 

                                                Автор:

Пантелей Г.Г.,вчитель біології

Нижньосірогозького закладу

 ПЗСО

 

 

 

Нижні Сіроози-2020

Інженерний тиждень 7 клас

Тема. Морфологічна будова  представників тваринного світу

Мета. Виявити  практичний інтелект учнівської молоді: діагностувати  обдарованість, впроваджуючи методику створення навчальних проектів під час проведення STEM-уроків.

Закріпити сформовані компетентності про життєдіяльність представників тваринного світу в залежності від їх умов існування.

Формувати практичні  навички дослідницького характеру по конструюванню

моделей видової різноманітності тварин.

Розвивати  творчі нахили школярів, інженерне мислення,  мовлення під час презентації робіт.

Тип уроку . Навчальний проект практичного спрямування

Методи навчання. Дослідницький практикум

Обладнання: Ноутбук, схеми підручника, конструктори «Лего»

План і хід уроку.

1. Орг. момент

2.Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя .Вперше термін морфологія ввів у науку німецький поет і натураліст І.Гете (1817). Морфологія (від гр. morphe — форма, logos — учення) тварин  це наука, що вивчає форму і будову тваринних організмів.  Предметом вивчення морфології тварин як науки є зовнішня форма тіла тварин, їхніх органів, топографія останніх, а також зовнішня і внутрішня будова органів, їх систем та апаратів, будова тканин і їхніх клітин та міжклітинної речовини в зв»язку з умовами життя.

Обєктами вивчення морфології  є хижі та свійські тварини.

Морфологія тварин є частиною біології  науки про життя. Вона тісно повязана з іншими біологічними науками і насамперед з фізіологією, зоологією та екологією. Ось чому завданням навчального проекту буде сконструювати зовнішній вигляд тваринної істоти в залежності від умов її існування.

Ви будете виступати в ролі Інженерів-практиків, обізнаний принципом роботи наших пальців. Тому дослідницький практикум будете виконувати за допомогою ігрових наборів LEGO  та використовуючи навчальний матеріал схем та тексту підручника із Біології тварин.

Завдання: Довести, що Рука людини-маніпулятор і може виконати будь-яку роботу за поставленою метою: сконструювати тваринну істоту за допомогою лего. Хто зна, можливо, у житті ця практика поєднання ручного маніпулятора та теоретичних знань про тварин допоможе у житті по вибору професії майбутнього.

 Використовуючи  популярну методикиу для гри в парах « Існуюча тварина»

Час виконання: 10-20 хвилин

Діти вчаться:

домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентації роботи

Основні завдання:

1. Діти отримують завдання не розмовляючи створити (збудувати) існуючу істоту, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї.

Запитання до дітей:

• Як вдалося створити таку істоту?

• Що було найважчим?

• Що ще можна створити в парі? C:\Анютка 2\Волонтери\Screenshot_21.jpg

 

Завдання -2.Створи-домалюй!

Час виконання: 10-20 хвилин

Діти вчаться

творчо мислити, експериментувати, домовлятися, поважати думку інших

Основні завдання:

1. Діти створюють будь-яку фігуру за заданою темою (тварини).

2. Далі діти прикладають створену модель на аркуш формату А4 і обводять її.

3. Педагог пропонує домалювати олівцями чи фломастерами деталі/частини тіла та умови довкілля, в яких існує тварина..

4. Діти презентують свою роботу.

Запитання до дітей:

• Чому ви вирішили створити саме цю тварину ?

• Що було найцікавішим під час виконання цієї вправи?

C:\Анютка 2\Волонтери\Screenshot_20.jpg

Варіант-2: Будуємо разом

Час виконання:-20 хвилин наступного уроку.

Основні завдання:

Запропонувати створити спільну споруду тваринних істот певної місцевості та презентувати її.

Запитання до дітей:

• Якими словами можна описати вашу модель?

• Чи могла б ваша модель тварини бути героєм казки чи мультфільму? Якого саме?

• Чи була б потрібна ваша споруда на вашій вулиці? Чому?

• Чи є в інших пар  моделі, схожі на вашу? Якщо є, то чим саме?

C:\Анютка 2\Волонтери\images (12).jpg     C:\Анютка 2\Волонтери\images (10).jpg      C:\Анютка 2\Волонтери\images (11).jpg

docx
Додано
1 березня 2020
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку