Тема: " Наші правила"

Про матеріал
Познайомити дітей Біблією , вчити дітей бути відповідальними з власної ініціативи, розвивати розуміння того, що відповідальні люди завжди шановані, вчити контролювати свої почуття та негативні емоції; визначати та дотримуватись правил , що діють в колективі розвивати здатність до оцінки і самооцінки, критичного ставлення до власної поведінки; виховувати бажання діяти по справедливості.
Перегляд файлу

Конспект заняття в старшій групі на тему «Наші правила»

Мета: Познайомити дітей Біблією , вчити дітей  бути відповідальними з власної ініціативи, розвивати розуміння того, що відповідальні люди завжди шановані,  вчити  контролювати свої почуття та негативні емоції;  визначати та дотримуватись правил , що діють в колективі розвивати здатність до оцінки і самооцінки, критичного ставлення до власної поведінки; виховувати бажання діяти по справедливості.

Матеріали: Біблія доросла та дитяча , картинки біблійного змісту, колаж з правилами , складений дітьми на попередньому занятті, картинки з героями казок ; робочі зошити ,

 Хід заняття.

  1. Вихователь повідомляє дітям , що сьогодні  на занятті вони продовжать обговорювати правила , яких потрібно дотримуватись в колективі і , випадково , згадує ,що вранці листоноша приніс посилку , пропонує подивитися , що всередині.
  • Погляньте , тут якісь книги…Хтось знає, як вони називаються? Так це Біблії – для дорослих і для дітей (демонструє).                                                                                                                     – А ви знаєте про що розповідає Біблія? (Про те як Бог створював усе , що є на Землі та поза її межами, про правила життя для людей , притримуючись яких , вони будуть щасливі .
  • Діти , а ви знаєте , хто автор цієї книги? (відповіді дітей) Біблію , насправді писало багато людей , яких надихав Бог. А чи знаєте ви , хто такий Бог?
  1. Розповідь вихователя.
  • Бог – це Творець всього , що є на землі та поза її межами. Усі добрі речі , які ми маємо походять від Бога. Спочатку Він створив сонце , місяць , зорі  та землю , але ніхто не міг жити на землі. Вона була непридатна для життя. Бог хотів , щоб на Землі жили люди. Для того , щоб ви  краще зрозуміли , як все відбувалося , я пропоную вам викладати мою розповідь картинками , які лежать у вас на столах. Отже , Він почав готувати землю для людей (картинка №1) Він дуже старався , аби наша планета Земля стала гарним місцем для проживання людей і тварин. Спочатку Бог створив різноманітні рослини і вони значно прикрасили землю. Потім , під Його керівництвом з’явилися риби , які плавали у воді, птахи , які літали у небі , різноманітні тварини , які ходили по Землі. Зрештою Бог зробив одну частину Землі дуже особливим місцем, яке мало надзвичайно красивий вигляд і назвав це місце – Едемський сад. Цей сад був досконалий.  (картинка №2) Зрештою Він створив першого чоловіка – Адама , потім – дружину для нього , яка мала ім’я – Єва і поселив їх у цьому прекрасному місці. Бог хотів , аби Адам і Єва жили вічно на цій землі , ніколи не хворіли , не старіли та не помирали , народжували дітей і робили всю землю такою ж гарною як Едемський сад . Але , для того щоб вони так добре і щасливо жили в цьому місці  , вони не мали порушувати одне правило, яке дав їм Бог – Він не дозволяв їм куштувати плоди лише з одного дерева , яке росло в Едемському саду . Бог попередив людей , що коли вони скуштують заборонений плід , то стануть смертними і більше не зможуть вічно жити в Едемському саду. Уявляєте , їм було дозволено робити все , окрім одного  – не куштувати плоди з древа , яке належало Богові.(картинка №3) Як же вчинили Адам і Єва? Вони порушили це правило , не стрималися  і покуштували плід  з дерева , якого заборонив Бог!(картинка №4)  Після того Бог дуже засмутився , і був змушений вигнати Адама і Єву з Едемського саду . Більше того вони втратили можливість ніколи не хворіти, не старіти і не помирати.( картинка №5)
  • Діти , ви зрозуміли , чому Бог так вчинив , вигнав Адама і Єву? (Бо вони не послухались і порушили правило) .
  • А що було б , якби ці люди , Адам і Єва,  послухали Бога  і не  їли плоди  з цього дерева? (Вони б жили й досі і завжди були молодими)                                                                                                                    - Ви зрозуміли як важливо не порушувати існуючих правил?
  1. Вихователь пропонує дітям згадати правила поводження в групі і роздивитися колаж , який вони створили на попередньому занятті.                                                                                                                              – Діти , а скажіть відверто чи хтось із вас порушував правила поводження в групі сьогодні? Вчора? (Діти визначають які правила групи були порушені та до яких наслідків це привело)Ви маєте знати ,  коли ви думаєте , що ніхто не бачить як ви порушуєте ті чи інші правила , або вчиняєте недобре , ви помиляєтесь. Насправді є Той , хто бачить нас завжди і знає наші думки – це наш Творець, Бог. Він як ніхто знає нас , любить , завжди готовий прийти на допомогу  і пробачити , коли ми жалкуємо про якийсь поганий вчинок .
  2. Дидактична гра «Що буде , якщо… ( за картинками з колажу)                                                     Фізкультурна пауза – рухлива гра «Нерозлучні друзі». Діти стають у шеренгу, вихователь веде дітей за руку «змійкою» або за вибором: прямо, «змійкою», по колу. Завдання дітей: якомога точніше наслідувати рухи дорослого і йти за ним, не розриваючи руки не залежно від темпу і напрямку руху.
  3. Дидактична гра “Кольорові слова” (діти отримують фішки зеленого і червоного кольорів, вихователь називає слова, які означають якості людської поведінки, діти дають негативну або позитивну оцінку, показавши, відповідно одну з фішок. Слова: чесний, скромний, байдужий, добрий, злий, лагідний, працьовитий, ледачий, щирий, правдивий, хитрий, щирий, нахабний, працелюбний, дружній, чуйний, хвалькуватий, турботливий тощо).
  4.   Складання розповіді на тему: “Подумаємо про правила”.  Діти об’єднуються у  групи. Кожна група отримує картинку до знайомих казок – “Гуси - лебеді”, “Котик та півник”, “тощо, - і завдання: переробити і розповісти казку так, щоб ЇЇ герої стали позитивними здійснювали тільки добрі вчинки і не порушували правила.
  • Дидактична гра «Повтори без зайвого слова».
  • Вихователь:- Я буду говорити про вас, про те, які ви, як ви себе поводите у дитсадку. В моєму реченні буде зайве слово. Вам потрібно уважно слухати і повторити за мною, опустивши слово, яке вважаєте зайвим.
  •        -Я стараюся бути хитрим, справедливим і чесним.
  •        - Я поводжуся в дитячому садку ввічливо, чемно та неслухняно.
  •        - Я вважаю себе вправним, кволим і спритним.
  •        - Я звик з усіма дітками дружити, сваритися, гратися.
  •        - Мені хотілося б, щоб мене у групі всі поважали, боялися та підтримували.

   - Я можу поділитися з друзями іграшками, книжками та борщем.                            Підсумок заняття . – Ну що ж ви добре засвоїла як потрібно поводитися в групі з своїми друзями і яких правил необхідно дотримуватися? Давайте перевіримо.                                        А давайте я називатиму слова-дії, а ви уважно слухайте і, якщо ви вважаєте, що це слово добре для дітей в дитячому садку, то чітко повторіть це слово, а якщо ні – то зловіть його і викиньте. Домовились?

  • дружити;               -   сваритися;                             -   веселитися;
  • капризувати;         -   гратися;                                 -   смітити;
  • вітатися;                -   битися;                                   -   танцювати;
  • сміятися;                -   працювати;                            -   гуляти;
  • вибачатися;           -   допомагати;                           -   ділитися.

 

docx
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку