Тема:Настрій в картині. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці»

Про матеріал
Тема:Настрій в картині. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» Мета: дати поняття про «пейзажні настрої»; формувати естетичне ставлення до природи; розвивати естетичні почуття, підвищувати художню культуру дітей шляхом ознайомлення їх із творами мистецтва; розвивати художнє мислення і смак учнів; розширювати і поглиблювати творчу уяву, фантазію; удосконалювати зорову систему. Обладнання: презентація, олівці. Підручник, альбом.
Перегляд файлу

Тема:Настрій в картині. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці»

Мета: дати поняття про «пейзажні настрої»; формувати естетичне ставлення до природи; розвивати естетичні почуття, підвищувати художню культуру дітей шляхом ознайомлення їх із творами мистецтва; розвивати художнє мислення і смак учнів; розширювати і поглиблювати творчу уяву, фантазію; удосконалювати зорову систему.

Обладнання: презентація, олівці. Підручник, альбом.

Перебіг уроку

І. Організація класу.

Доброго дня діти!

ІІ.Повідомлення теми і мети уроку.

А зараз давайте пригадаємо інструменти та матеріали, які допомагають художникам  створювати свої чарівні роботи.(СЛАЙД2)

А з цим нам допоможуть загадки.


Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …(олівці)

Сонце, небо, ляльку, м’ячик,

Вправно водить олівець

Наш художник молодець.

Він потрібен всім сьогодні,

Бо вам стане у пригоді,

Тут підкаже з казки гном,

Що потрібен вам... (альбом)

Постирає все, що бачить,

Це не іграшка, не м 'ячик,

Опусти ти руку в сумку

Та дістань в долоні... (Гумку)

Білий-білий, наче сніг,

 Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

А зовуть його... (Папір)


 


Отже, на уроці нам сьогодні знадобляться такі чарівні-помічники, як олівці, альбом та гумка.

Сьогодні до нас на урок завітала гостя. А хто вона така ми дізнаємось після того, як розгадаємо з вами кросворд.(СЛАЙД 3)

ІІ. Робота над темою уроку.

Підручник с.18

 Прослуховування пісні Наталія Май – Хмаринка.(СЛАЙД4)

 

Актуалізація опорних знань учнів.

 Пропоную послухати казку.(СЛАЙД 6,5)

 

Поговорити про настрій дітей.

А зараз, ми намалюємо композицію нашої «Хмаринки-мандрівниці» і спробуємо передати у ній свій настрій.

- Головним помічником у роботі має стати колір.

 

Порядок роботи (СЛАЙД8)

  • Почнемо з ескізу витягнутого овалу.
  • Намалюємо на ескізі овалу лінії арок, стираємо ескізні лінії.
  • Малюємо обличчя та розфарбовуємо

(СЛАЙД9)

А зараз давайте разом з вами намалюємо друзів для нашої хмаринки!

Подивіться на малюнок який вийшов в мене.

Ось бачите, як кольори впливають на настрій

Радісний, веселий; сумний, втомлений; злий, ображений; добрий, лагідний.(СЛАЙД 10)

ІІІ. Фізкультхвилинка.

7. Практична діяльність учнів.

ІV. Підсумок уроку.

1. Перегляд і демонстрування дитячих робіт.

2. Прибирання робочих місць.

 

docx
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку