Тема: “Навчання розповіді картиною”

Про матеріал
Програмовий зміст: вчити складати розповіді за зразком та запитаннями вихователя, узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, вживати, додержуючи правильного порядку слів, різні типи речень. Активізувати словник дітей за допомогою розглядування картини. Залучати до інтонаційного виділення першого звука в словах, уточнювати розуміння дітьми просторових понять. Розвивати монологічне мовлення, фонематичний слух. Виховувати дружбу, ввічливість.
Перегляд файлу

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  Заняття

 

Тема: “Навчання розповіді

    за картиною”

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: вчити складати розповіді за зразком та запитаннями вихователя, узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, вживати, додержуючи правильного порядку слів, різні типи речень. Активізувати словник дітей за допомогою розглядування картини. Залучати до інтонаційного виділення першого звука в словах, уточнювати розуміння дітьми просторових понять.

Розвивати монологічне мовлення, фонематичний слух. Виховувати дружбу, ввічливість.

 

     Хід заняття

Заходять у групу:

  • Діти, ми з вами готуємось до якого свята?

- До свята Новий рік.

- Кого чекають на Новий рік у гості?

 - Діда Мороза!

- А чому його всі чекають?

 - Він приносить подарунки.

- А давайте разом з вами приготуємо подарунок Діду Морозу. Ми йому вишлемо в конверті картину, яка називається “У кімнаті”.

 Але спочатку самі розкажемо, сідайте дружненько.

  • Кого ви бачите на картині?
  • Що роблять діти?
  • Якого кольору кубики?
  • Де грають діти? Якої форми килимок?
  • Що стоїть біля стіни? На килимку?
  • Які предмети ще зображені на картині?
  • Де граються діти і стоять меблі?
  • А яка це кімната, світла чи темна?
  • Чому?

- Крізь вікно у кімнату поступає світло.

  • А як ви думаєте, дітям добре гратися у кімнаті?
  • А чому ви так думаєте?
  • Хто запам”ятав, як називається картина?
  • Добре. Зараз я розповім розповідь, а потім ви.

У світлій кімнаті на килимку граються Оленка і Андрійко різнокольоровими кубиками. Біля стіни стоїть шафа для іграшок. Стільчик і стіл стоїть на килимку. У кімнаті багато кімнатних рослин: це аспарагус, хлорофітум, фіалка і кактус. Дітям дуже весело гратися у кімнаті.

Розповідь 2-3 дітей.

 

Фізкультхвилинка “Новорічний танок”

 

- Діти, а у нас з вами яка кімната?

 - Світла, тепла.

- А скільки в нас іграшок?

 - Багато.

- А у Оленки і Андрійка?

 - Мало.

  • А давайте з вами зробимо добру справу, поділимося іграшками. В народі кажуть: “Пташка гарна пір”ям, а людина добрими ділами”.
  • Треба назвати іграшку, інтонаційно виділяю перший звук у слові і сказати, де вона буде спати, чи лежати?
  • Так. Молодці! Ось конверт, я покладу сюди наш подарунок. І нам допоможе ялиночка. Давайте попросимо: “Ялинка, допоможи нам будь ласка!”
doc
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку