Тема: Обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 - 1.

Про матеріал
Тема: Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 - 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв'язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник» Мета: ознайомити учнів з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 - 1; формувати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, складати задачі за типом поданої; ознайомити учнів з елементами трикутника, дати поняття «многокутник»; розвивати пізнавальну активність та логічне мислення учнів; виховувати екологічну свідомість, дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевірка домашнього завдання20 + 40 – 50 = 103 + 9 – 10 = 215 – 7 + 30 = 387 + 8 – 9 = 6

Номер слайду 2

Задача № 249 Золоті – 3 м. Срібні – 2 м. Бронзові - ?, сітльки ж3 + 2 = 5 ( м.) – бронзових;5 + 5 = 10 ( м.) – всього. Відповідь : всього 10 медалей.? м.

Номер слайду 3

Тема: Обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 - 1.45 - 40=40 + 5 =45 - 5=40455 Назви попереднє і наступне число до кожного з чисел :12, 67, 59, 43, 70, 89, 20, 99. Ст.43, № 250

Номер слайду 4

4 листопада Класна робота 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 Збільш на 1 кожне з чисел : 48; 62; 36; 90; 9; 25; 33.49633791102634

Номер слайду 5

65 – 5 – 1= 39 + 1 + 7= 79 + 1 – 10= Вирази № 253604080594770

Номер слайду 6

Задача № 255 Лисички – 20 гр. Маслюки – решта. Маслюки (онучка) - ?, на 8 більше 25 - 20 = 5 ( гр.) – маслюків дідусь;5 + 8 = 13( гр.) – маслюків онучка. Відповідь : 13 маслюків зібрала онучка. 25гр.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денисенко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
1284
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку