Тема. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок.

Про матеріал
Урок образотворчого мистецтва, на якому використані різні види інтерактивного навчання. В ігровій формі учні повторюють вивчений матеріал, відгадують загадки, добирають кольори до кожної пори року. Під час виконання практичного завдання кожен учень створює композицію з 4 парасольок, добираючі кольори і дизайн парасольок на власний розсуд. В кінці уроку виставка учнівських робіт. Релаксація з використанням цеглинок лєго
Перегляд файлу

Тема. . Одяг для різних пір року. Малювання парасольок

Мета. ознайомити учнів із кольоровою гамою пір року, правильною побудовою композиції на аркуші паперу; навчати уміння передавати настрій за допомогою ліній; активізувати спостережливість, фантазію, сенсорні уміння і навички; розвивати дрібну моторику руки; естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості й уяву; виховувати любов до природи та дружні відносини.

Хід уроку.

  1. Налаштування.

До уроку! До уроку!

В школі дзвоник кличе вас!

Поспішіть місця зайняти,

Час урок розпочинати.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

  1. Повідомлення теми уроку.
  • Сьогодні ми будемо говорити про те, які кольори відповідають певним порам року. Створимо композицію  «Парасольки для пір року».
  1. Робота над загадками та відеорядом. (Слайди 3-6)
  • Послухайте та відгадайте загадки.
  • Які з поданих малюнків відповідають зимі, весні, осені, літу . (Учні обирають  малюнки, фото, які стосуються кожної пори року та групують їх.)
  1. Мікрофон.
  •  Яка ваша улюблена пора року ?
  • Що найбільше подобається в ній?
  • Які  кольори  відповідають цій  порі року?
  • Як змінюється зовнішній вигляд людей при зміні пір року?
  1. Робота за підручником с. 80.   (слайд 8)
  • Розкажіть як змінюється у природа та діяльність людей кожної пори року.
  • Розгляньте малюнок у підручнику та оберіть, який одяг підходить лялькам для зими, а який до весни. (слайд 9)
  1. Кубик Блума. 
  • Давайте пограємо в гру.  Ось кубик. На ньому номера питань. Ви обираєте номер, а потім відкриваєте питання на дошці і даєте відповідь.
  • Питання 1. За допомогою яких фарб можна утворити  оранжевий колір? Зелений колір? Фіолетовий колір?
  •   Питання 2.  Якщо малюємо аквареллю, як зробити колір світлішим?
  •  Питання 3. Як зробити світлішим колір, якщо малюємо гуашшю?
  •  Питання 4. Як зробити колір не дуже яскравим?
  •  Питання 5  Що таке колорит ?  (Гармонійне поєднання кольорів  у композиції)
  •  Питання 6. За допомогою чого  передають  зображення у графіці? (лінія, пляма, крапка, штрих)

 

  1. Фізхвилинка   (слайд 10)
  2.  Практична робота
  • Давайте визначимо, які кольори найбільш відповідають  кожній порі року.

Парасольки – зразки

  • Зима  ( білий, синій, голубий)     
  • Весна (світло-зелений , рожевий)
  • Літо  (червоний, яскраво-зелений)
  • Осінь  (жовтий, помаранчевий)
  1.  Сьогодні ми намалюємо 4 парасольки. Кожна має належати певній порі року. Ось так , як на зразку. Ви можете прикрасити свої парасольки  по іншому, обрати інші поєднання кольорів. Це залежить від вашої фантазії, вашого настрою.
  2.                    Зразок малювання парасольки вчителем. (дошка)

 

  • Кому важко намалювати парасольку самостійно,  можна скористатися шаблоном, який є на вашій парті.

 

Виконання практичної роботи.  Виставка робіт.

  1.                    Рефлексія.   Лєго.

 

  • Якщо вам сподобалося працювати на уроці і вам усе вдалося, підніміть зелену цеглинку, якщо виникли складності  - синю, якщо на уроці було нецікаво, робота не сподобалася -  червону.

 

  • Дякую за увагу.

 

 

 

 

За допомогою яких фарб можна утворити  оранжевий колір? Зелений колір? Фіолетовий колір?

 

Якщо малюємо аквареллю, як зробити колір світлішим?

 

         Як зробити світлішим колір, якщо малюємо гуашшю?

 

 Як зробити колір не дуже яскравим?

 

Що таке колорит ?  (Гармонійне поєднання кольорів  у композиції)

 

 

За допомогою чого  передають  зображення у графіці? (лінія, пляма, крапка, штрих)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Учитель 2 класу ЗЗСО І – ІІІ ступенів №4

                                                               Старший учитель , учитель І категорії

                                                               Присяжнюк Олена Олексіївна

 

 

 

 

 

                                                   2023 р.

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
15 березня 2023
Переглядів
2272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку