-Діти, зараз ми з вами підемо в гості до наших друзів рослин. (Підходимо до подорожника)
-Діти, ви знаєте, що це за рослинка? Впізнали її?
-Так, знають всі, але не всі добре знають як її звати.
-Так, привітайтеся з нашим другом Подорожником.
-Діти він завжди з нами милує наше око. Ось подивіться, які в нього гарні яйцевидні листочки. Вони зібрані близько до землі.
-Якого вони кольору?
-Діти, а де ще ви бачили друзів нашого Подорожника?
-Так, вдома, на стежці як ішли до дитячого садочка.
-А чому він має таке ім'я?
-Тому що він росте близько дороги де ходять люди, подорожні.
Тема. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ
«ВПІЗНАЙ І ПРИВІТАЙ»
(Середня група)
Мета: вчити дітей впізнавати і називати рослини на ігровому майданчику: кульбабака, подорожник і спориш. Продовджувати знайомити з будовою рослин і яке значеня мають в житті людини
Розвивати пам’ять, мислення, пізнавальний інтерес до рослин, що оточують нас.
Виховувати любов до природи, бажання милуватись і насолоджуватися її красою.
Подорожник:
Спориш:
Вихователь запитує у дітей.
(Розглядають діти)
Спориш:
Вихователь:
Кульбабка:
Кульбабка:
Гра “Підбіжи до рослинки, яку я назву”
Вихователь:
Звучить віршик:
Люблю я в нашому садку
Спориш, кульбабку молоду,
І подорожник при дорозі -
Він завжди стане в допомозі.
Люблю природу я живу,
Як рідну матінку свою!
(Діти рвуть листочки кульбаби для салату та відносять у їдальню)