Тема. Письмо малої букви «в», у складах і словах. Складання речення за малюнками і схемами у зошиті.

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Письмо малої букви «в», у складах і словах. Складання речення за малюнками і схемами у зошиті".
Перегляд файлу

Тема. Письмо малої букви «в», у складах і словах. Складання речення за малюнками і схемами у зошиті.

Мета: закріплювати вміння писати вивчені букви, склади, слова із ними, складати речення за малюнками та схемами; вдосконалити навички звукового аналізу слів, розвивати зв’язне мовлення, стійку увагу.

Обладнання: квітка з буквою «в», схеми речень, звукові картки

Хід роботи

  1. Організація учнів до уроку.

Усі сідайте тихо діти,

Домовляймось не шуміти!

Гарно руку підіймати,

На уроці не дрімати!

Щоб не було вам мороки,

Всі готові до уроку?

То ж гаразд, часу не гаймо

І урок наш починаймо!

  • Добрий день, діти. Сьогоднішній урок письма з вами проведу я, а звати мене Олександра Юріївна. Давайте домовимося з вами що протягом уроку ви будете активні, слухняні, уважно слухатимете мене.

Вітер, верби, водоспад.

Віра, Віктор і Володя

І вишневий диво-сад.

Там Варвара вишні рвала,

Трохи з дерева не впала.

  • Учні що Варвара робила?
  • А де вона рвала вишні?
  • А що ви помітили у віршику?
  • Яка літера вам зустрічається часто?

 

  1. Актуалізація опорних знань учнів
  • Учні, а ви знаєте слова що починаються на букву «в»?

Буква «В» така цікава:

Стовпчик вверх,

Дві дужки справа.

В алфавіті вона живе

Всім потрібна буква «В».

  1. Читання складів.
  • А зараз погляньте на дошку, а на ній чарівна квіточка «в». Хтось бажає нам прочитати склади на листочках квіточки?

 

 

 

 

 

 

  • А тепер прочитаємо склади хором, напівголосно.
  1. Звуковий аналіз.
  • Ви вмієте відгадувати загадки?
  • Тоді слухайте уважно!

Дощ прийшов, через ставок

Перекинувся місток.

Кольорів у ньому сім,

Він подобається всім.

(ВЕСЕЛКА)

  • Молодці, учні.
  • Давайте поділимо з вами слово ВЕСЕЛКА на склади.
  • Скільки складів у ньому?
  • А який з них наголошений?
  • Хто хоче викласти слово ВЕСЕЛКА за допомогою карточок?

 

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Погляньте на дошку, ви бачите писану літеру «в», з яких елементів вона складається?
  • На що вона схожа?

 

Правила сидіння за партою

  • Учні, а зараз пригадаємо собі як правильно сидіти за партою.
  • Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступнею, спину тримати прямо, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні.

 

Розміщення зошита на парті

  • А як повинен стояти зошит на парті?
  • Розгорніть зошит, покладіть перед собою, лівою рукою притримуйте його

 

Як тримати ручку під час письма

  • Пригадаймо собі як правильно тримати ручку під час письма.
  • Візьміть ручку у руку. Ручку тримайте тільки трьома пальцями –

великим, вказівним, середнім.

  1. Фізкультхвилинка

І направо, і наліво

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири –

Набираємося сили.

Нахилились повернулись

До товариша всміхнулись.

  1. Робота у зошиті.
  1. Пояснення вчителя.
  1. Письмо рядкової букви «в»
  • З кількох елементів складається мала буква «в»?
  • Яких саме? (показ вчителя).
  • Починаємо писати малу літеру «в», трохи нище рядкової лінії, тягнемо подовжену паличку до надрядкової лінії, потім заокруглюємо її ліворуч і тягнемо вниз до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо до овалу.
  • Яка це у нас літера?
  • Це закрита літера «в», відриту будемо писати так:
  • Починаємо писати малу літеру «в», трохи нище рядкової лінії, тягнемо подовжену паличку до надрядкової лінії, потім заокруглюємо її ліворуч і тягнемо вниз до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо її як овал але не д
  1. Алгоритм написання.
  • Пишемо під рахунок і раз-і, два-і. (показ вчителя)
  1. Письмо букви в повітрі.
  • Учні візьміть ручки у руки, напишемо разом у повітрі.
  • Раз-і, два-і.

 

  1. Письмо учнів у зошиті.
  1. Письмо складів ві, ва.
  • Яке поєднання у буквосполучення ві? ва?
  • Запишемо до зошитів.
  1. Письмо букво сполучення ва, вм.
  • Доберіть слова, у яких є буквосполучення ва, вм.
  • У буквосполученні ва, поєднання відкрите.
  • У буквосполученні вм, буква в закрита. З’єднуємо за допомогою коротенької поєднальної лінії, яка виходить з основи овалу букви в.

 

  1. Бесіда за малюнком зошита.
  • Погляньте на верхній малюнок у зошиті.
  • Хто зображений на малюнку?
  • Що роблять діти?
  • Складіть речення за поданими схемами.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Письмо учнів у зошиті.
  1. Робота у третьому рядку.
  • Прочитайте буквосполучення.
  • Яке в них поєднання?
  1. Робота у четвертому рядку.
  • Про кого  ми говоримо він? вона?
  • Запишіть слова у рядочок.
  1. Робота у п’ятому рядку.
  • Замість яких слів можна сказати воно?
  • А коли ми говоримо вони?
  • Запишіть у рядок.
  1. Підсумок уроку.
  • Що вчилися робити на цьому уроці?
  • Що вам найбільше зпапам яталося?
  • Яке завдання вдалося виконати найкраще?
  • Ви були всі чемні і активні. Молодці. Встали всі. До побачення.
docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
1105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку