Тема: «Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів»
Мета: формувати поняття про об’єкти навколишнього світу їх властивості та значення цих властивостей; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою, інформаційно-цифрову компетентність. Виховувати бажання вчитися.
Обладнання та наочність: презентація, телевізор, комп’ютери.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Хід уроку:
І. Організаційний етап
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.
ІНФОРМАЦІЯ
НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
ОБ’ЄКТ
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Давайте подивимося навколо, що ми бачимо? Столи, стільці, дошка, комп’ютери, шафи. А якщо визирнути у вікно і подивитися? Сонце, будинки, дерева, квіти… кожен з цих предметів являється об’єктом. Всі об’єкти які існують – це реальні об’єкти, а ще є уявні, це вигадані об’єкти, які існують в нашій уяві.
Нас повсюди оточують об’єкти, вони мають назву - «комп’ютер», «дошка», «стіл»… а ще, об’єкти мають властивості. Вони в свою чергу бувають кількісними (їх можна представити в грамах, метрах, сантиметрах) та якісними (наприклад: колір волосся – блондин, небо – синє).
Одні об’єкти можуть виконувати певні дії над іншими. Наприклад: людина може полити квітку, зробити стілець. Є й такі об’єкти, які самі виконують дії. Наприклад: собака – росте, їсть, гавкає, охороняє.
Коли об’єкти виконують певні дії над іншими об’єктами, то можливе змінення значення їх властивостей. Наприклад: коли учень обрізає папір, то змінюється його довжина.
IV. Фізкультхвилинка
V. Усвідомлення набутих знань
А перш ніж почати практичну роботу, давайте згадаємо правила поведінки та техніки безпеки.
Правила:
Практична робота на LearningApps.org
Релаксація
Гімнастика для очей
VІ. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія.
Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.