Тема: «Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів»

Про матеріал
Тема: «Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів» Мета: формувати поняття про об’єкти навколишнього світу їх властивості та значення цих властивостей; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою, інформаційно-цифрову компетентність. Виховувати бажання вчитися.
Перегляд файлу

Тема: «Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів»

Мета: формувати поняття про об’єкти навколишнього світу їх властивості та значення цих властивостей; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою, інформаційно-цифрову компетентність.  Виховувати бажання вчитися.

Обладнання та наочність: презентація, телевізор, комп’ютери.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Хід уроку:

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Створення атмосфери психологічного комфорту.

ІІ. Актуалізація опорних знань.  Мотивація навчальної діяльності.

Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.

ІНФОРМАЦІЯ

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ

ОБ’ЄКТ

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Давайте подивимося навколо, що ми бачимо? Столи, стільці, дошка, комп’ютери,  шафи. А якщо визирнути у вікно і подивитися? Сонце, будинки, дерева, квіти… кожен з цих предметів являється об’єктом. Всі об’єкти які існують – це реальні об’єкти, а ще є уявні, це вигадані об’єкти, які існують в нашій уяві.

Нас повсюди оточують об’єкти, вони мають назву - «комп’ютер», «дошка», «стіл»… а ще, об’єкти мають властивості. Вони в свою чергу бувають кількісними (їх можна представити в грамах, метрах, сантиметрах) та якісними (наприклад: колір волосся – блондин, небо – синє).

Одні об’єкти можуть виконувати певні дії над іншими. Наприклад: людина може полити квітку, зробити стілець. Є й такі об’єкти, які самі виконують дії. Наприклад: собака – росте, їсть, гавкає, охороняє.

Коли об’єкти виконують певні дії над іншими об’єктами, то можливе змінення значення їх властивостей. Наприклад: коли учень обрізає папір, то змінюється його довжина.

IV. Фізкультхвилинка

V. Усвідомлення набутих знань

А перш ніж почати практичну роботу, давайте згадаємо правила поведінки та техніки безпеки.

Правила:

  1. Заходити до комп’ютерного класу тільки з дозволу вчителя.
  2. Коли заходите до комп’ютерного класу, треба поводитися спокійно, не можна бігати та бешкетувати.
  3. В комп’ютерному класі не можна вживати їжу та напої.
  4. Не можна класти речі на клавіатуру та системний блок.
  5. Не можна торкатися монітора.
  6. Треба сидіти рівно. Відстань між монітором та очима повинна бути не менше 50 см.
  7. Без дозволу вчителя не можна вмикати та вимикати пристрої комп’ютера.
  8. Не можна торкатися руками кабелів, шнурів, розеток.
  9. Не ремонтувати комп’ютер самотужки, треба негайно покликати вчителя.
  10. Працювати за комп’ютером не більше 15-20 хвилин.
  11. Після закінчення роботи треба прибрати своє робоче місце.

 

Практична робота на LearningApps.org

Релаксація

Гімнастика для очей

VІ. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія.

Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 червня 2020
Переглядів
2834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку