Тема: «Посадимо цибулю» (Трудова діяльність. ІІ молодша група)

Про матеріал
Пояснити дітям важливість висадження овочів, уточнити уявлення дітей про цибулю, вчити їх правильно її висаджувати. Виховувати інтерес до дорослих, бажання садити їх і доглядати за ними.
Перегляд файлу

Тема: «Посадимо цибулю»

(Трудова діяльність. ІІ молодша група)

 

Програмовий зміст.  Пояснити дітям важливість висадження овочів, уточнити                                                          уявлення дітей про цибулю, вчити їх правильно її                                                                                     висаджувати. Виховувати інтерес до дорослих,                                                                                     бажання садити їх і доглядати за ними.

 

Матеріал: граблі, сапка, цибулька.

 

          Хід заняття

 

 Я пробуджую поля

 Та заквітчую сади

 Відгадайте хто вона?

 Ця красуня чарівна?   (весна)

 

  • Які весняні місяці ви знаєте?
  • Який зараз місяць весни?
  • Які роботи проводяться навесні в полі, на городі?
  • Хто знає прислів’я про весну, прикмети:

 «Квітень з водою – травень з травою»

 «Весняний день – рік годує»

 «Грім у квітні – тепле літо»

 «Весна ледачого не любить»

 «Весна – днем красна»

 «Весна всім красна»

 

Сюрпризний момент

 Залітає Сорока-Ворона і просить чарівний мішечок:

  • Я літала над полями, над лісами, над городами і знайшла чарівний мішечок. В мішечку зараз подивимось, що? (показує цибулю)
  • Я не знаю що це і ви мені підскажете?
  • Навіщо взагалі ця цибуля? (щоб їсти)
  • А навіщо її їсти? (в ній багато вітамінів, вона дуже корисна, її їдять щоб менше хворіти)
  • А ще для чого вона? (щоб садити)
  • А хто знає, що з неї виросте? (з цибулини виросте зелена цибуля)

Вихователь:

  • Ти вчасно до нас прилетіла і принесла нам цибульку. Ми сьогодні щойно хотіли посадити цибулю. Ти залишайся з нами і послухай.
  • А виросте зелена цибуля, ось така! (показати пророщену цибулю)
  • В цибулі є росток і корінець (показати)
  • Її треба садити корінцем в землю, а росток угору. Зараз ми пройдемо до своєї грядки і посадимо цибулю. Рушаємо! По дорозі на грядки, ми зупинимося біля квітника. Дивіться, хтось на квітнику зірвав багато листочків з квітів.
  • Чи можна так робити? Чому?
  • Давайте зберемо ці листочки, а в квітнику залишимо знак заборони, щоб кожен знав: «Квіти рвати не можна!». Рушаємо далі. Ми дійшли до дерева.
  • Чому дерево сумне?
  • Та в нього ж гілочка зламана. Дерева не можна ламати!
  • Ось і майданчик. Як же багато сміття!
  • Діти, чи можна кидати сміття? (Ні!!!)
  • Ось ми підійшли до грядки. Але щоб садити, треба відібрати предмети, які потрібні для садіння цибулі.

 

 Гра «Підбери предмет для посадки цибулі»

Мета: навчити класифікувати предмети за призначенням.

Правила гри: діти розділяються на 2 команди

І – предмети потрібні для роботи

ІІ – не потрібні для роботи

Вихователь:

  • Молодці!
  • А тепер мені хто повторить, як правильно садити цибульку!

 Роздати дітям в руки по 2-3 цибулинки. Показати, як треба зробити ямку і посадити цибульку так, щоб верхівка лишилася над ґрунтом (по наміченим ямкам діти саджають цибульку.

  • Хто розкаже прислів’я про працю?

 «Зробив діло – гуляй сміло»

 «Мала бджола і та працює»

 «Хто не працює, той не їсть»

 

Підсумок.

  • Діти, ми посадили цибулю. Всі працювали дружно. Кожного дня ми будемо спостерігати, як вона росте, в засушливі дні будемо її поливати

Дидактична гра «Якої рослини не стало?»

doc
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку