Тема. Правила складання алгоритмів

Про матеріал
Конспект урока для 2 класу. На тему: "Правила складання алгоритмів". Автор підручника: Корнієнко. Презентації уроків (НУШ, 2019 рік).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила складання алгоритмів

Номер слайду 2

Як складати алгоритми

Номер слайду 3

Як складати алгоритми. Ти вже знаєш, що: Виконавець може виконувати тільки ті команди, які входять до його системи командІ лише в  тому середовищі, яке призначене для виконання алгоритму

Номер слайду 4

Як складати алгоритми. Розглянь малюнки. Коли спортсмен не  може виконати команду «Біжи»? Чому?

Номер слайду 5

Як складати алгоритмиІноді виконавець не може виконати команду, яка входить до його системи команд. Це  відбувається, коли виникають умови, за  яких виконання команди стає неможливим.

Номер слайду 6

Як складати алгоритми. Наприклад, працюючи у графічному редакторі, ти даєш команду Друк. Ця  команда входить до  системи команд комп’ютера. Але якщо принтер вимкнений, комп’ютер не  зможе її  виконати. Ти  можеш увімкнути принтер і  знову надати команду Друк. Тоді комп’ютер виконає команду.

Номер слайду 7

Як складати алгоритми. Розглянь малюнки. Поясни, чому виконавці не можуть виконати команду «Зроби крок уперед».

Номер слайду 8

Як складати алгоритми. Познайомимося з  виконавцем алгоритмів. Виконавець: Курсор. Система команд виконавця:, , ,  :зробити крок на  одну клітинку вліво (), вправо ()вгору ()вниз ()Середовище виконання алгоритмів: клітинкове поле 8×8.

Номер слайду 9

Як складати алгоритми. А)            В)    ↗ ↘      Який алгоритм у якому випадку Курсору не  вдасться виконати? Чому?З’ясуй, як Курсор виконає подані алгоритми, починаючи з точки A, а потім — починаючи з точки B. Склади алгоритм для Курсора, щоб він потрапив із точки А в точку В. Не можу. Не розумію

Номер слайду 10

Міркуємо, даємо відповідь. Наведи приклади, коли виконавець не може виконати відому йому команду. Опиши виконавця твоєї улюбленої комп’ютерної гри. Які команди він може виконувати? У  якому середовищі?

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Працюємо за комп’ютером. Сторінка71

Номер слайду 13

Працюємо за комп’ютером. Діду Миколі потрібно перевезти через річку на  човні вовка, козу та  капустину. У  човен може сісти дід, і  ще залишиться місце або для вовка, або для кози, або для капустини. Вовка не  залишиш із  козою, а  козу — з  капустиною! Як  же перебратися? Завдання: скласти алгоритм виконання задачі у  визначеному середовищі.

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
1942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку