Тема. Робота з тканиною «Клаптева пластика». Творчий проект. Виготовлення панно «Скарби Азовського моря».

Про матеріал
Узагальнити та закріпити знання учнів про проектування як вид діяльності, познайомити з прийомами виготовлення аплікації за даною технологією (клаптевої графіки) у вигляді конкретних виробів (панно), дати поняття про виготовлення картин, панно для оформлення інтер'єру на основі народних традицій сучасних видів рукоділля, законів стилізації природних форм і композиційного рішення малюнка,натюрморту, сприяти розвитку пізнавальної активності учнів,шляхом нагромадження фактів розширити знання про різноманітність видів клаптевого мистецтва,способи складання деталей, стильову гармонію і техніку контрастів.
Перегляд файлу

Тема. Робота з тканиною «Клаптева пластика». Творчий проект. Виготовлення панно «Скарби Азовського моря».

Мета: Узагальнити та закріпити знання учнів про проектування як вид діяльності, познайомити з прийомами виготовлення аплікації за даною технологією (клаптевої графіки) у вигляді конкретних виробів (панно), дати поняття про виготовлення картин, панно для оформлення інтер'єру на основі народних традицій сучасних видів рукоділля ,законів стилізації природних форм і композиційного рішення малюнка,натюрморту, сприяти розвитку пізнавальної активності учнів,шляхом нагромадження фактів розширити знання про різноманітність видів клаптевого мистецтва,способи складання деталей, стильову гармонію і техніку контрастів. Продовжувати роботу над силою голосу, виразністю мови, диханням. виховувати акуратність і чіткість при виконанні елементів моделювання.

Устаткування. Набір клаптів з текстильних матеріалів, нитки, голки, набір інструментів та приладдя для ручних робіт, тканина для основи, шаблони.

    Словник. Панно, текстильні матеріали, проектування, клаптева пластика

Хід уроку.

Організаційний момент.

Налаштування апаратури.

Хто черговий? Хто відсутній? Сядьте гарно.  

Актуалізація опорних знань учнів.

Виріб має бути не тільки функціонально та технологічно досконалим, але й мати гарний вигляд. Тому здавна майстри використовують різні способи оздоблення та прикраси одягу.

-Назвіть тахніки вишивок.

-Назвіть вимоги до виконання швів.

-Як виміряти довжину вишивальної нитки?

-Назвіть правила безпечної роботи з голкою, ножицями.

3.перевірка раніше вивченого матеріалу.

-Гра "Брейрінг"

Які тканини можна використовувати для аплікації?

-Чому не можна використовувати дуже стару тканину?

-Що роблять із клаптями перед початком роботи?

-Назвіть основні кольори спектра.

-Назвіть види аплікації.

-Для чого потрібен ескіз?

-Назвіть основні правила побудови арнаменту.

Обгрунтуйте вираз: "колір впливає сприйняття пропорцій".     

4.Викладення нового матеріалу.

Нам надійшло замовлення - виготовити панно для дошкільної групи. Панно називається "Скарби Азовського моря"

(Вибір елементів панно. матеріалів, оптимальної технології виготовлення).

Що ви хочете зобразити на цьому панно?

-Як Ви собі його уявляєте?

-Персонажів із яких сказорок ми візьмемо собі за основу?

 Розробте ескізи.

-Яку технологію виготовлення ми виберемо? Які матеріали нам знадобляться?

Складемо таблицю.

Задумка об’єкту

Техніка виконання

Матеріал

Риби

Ласкутна пластика

Тканина – лоскути, нитки, картон, синтепон, лекала

Водорості

Вишивка бісером

Бісер, нитки, шнур

 

  

Чому ми зупинилися на цих технологіях та матеріалах?

Які інструменти використовуватимемо під час роботи?

-Згадайте правила безпечної роботи з цими інструментами.

-Прочитайте інструкційні карти.

«Зірочка обмірковування»

3.png

-У центрі позначимо виріб, який ми задумали виконати, а від нього як промені відходять ті елементи, що впливають на дизайн та якість нашого проекту. Обговорюю з ученицями майбутню роботу.

У ході роботи допомагаю скласти алгоритм проектної діяльності. 1.png

 

5. Практична робота.

Пропоную взяти інструкційні картки із послідовністю роботи.

Учениці в зошитах розробляють композицію панно, продумують колірну гаму, виготовляють ескізи проекту.

Даю ученицям свободу творчості у виконанні завдання.

6. Поточний інструктаж.

-ознайомтеся з правилами пояснювальної записки до проекту;

-Візьміть тканину, продекатируйте її;

-розкладіть шаблони на тканини, дотримуючись економії, заколіть шпильками;

-обмелюйте, даючи припуски.

7. Заключний інструктаж.

Аналіз помилок.

-Якість виконання роботи.

-Оцінка робіт учнем (обґрунтованість оцінки).

-Узагальнення недоліків та шляхи їх виправлення.

8.Домашнє завдання.

Закінчити роботу. Підготуватись до захисту проекту. Скласти проект виступу. Пошук ілюстрацій для слайдів.

Підготовка до комп'ютерної презентації проекту.вають на якість та дизайн проекту.

docx
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
31 січня 2022
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку