Технологічна карта
уроку математики з використанням ЕОІР у 1-му класі
(автор: Бакунець О А., вчитель Луцької гімназії №4
імені Модеста Левицького).
Тема розділу: |
Додавання і віднімання в межах 10. Складання таблиці додавання і віднімання. Задачі. |
|||||||||||||||||||
Тема уроку: |
Додавання і віднімання числа2.Порівняння виразу і числа. |
|||||||||||||||||||
№ уроку в розділі |
Урок №36 |
|||||||||||||||||||
Тип уроку: |
Комбінований |
|||||||||||||||||||
Цілі уроку: |
Ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2; вправляти у розв'язуванні прикладів виду 7 + 2 + 1; 8 – 2 - 2; у складанні й розв'язуванні задач; повторити таблицю додавання і віднімання числа 1; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати культуру письма, інтерес до навчання.
|
|||||||||||||||||||
Основні терміни та поняття: |
цифра, число, попереднє число, доданок, сума. |
|||||||||||||||||||
Форми роботи: |
- індивідуальна - фронтальна |
|||||||||||||||||||
Етап використання ЕОР: |
|
|||||||||||||||||||
Мета використання ЕОР: |
активізувати пізнавальну діяльність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів. |
|||||||||||||||||||
Хід уроку: І. Організаційний момент. Девіз уроку: Продзвенів уже дзвінок Починається урок. На уроці не куняй, Математику вивчай ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань, умінь та навичок. Йде Зима по нашім краї, білим снігом все вкриває. Сьогодні Зимонька до нас завітала і цікаві завдання вам підготувала. Давайте завдання виконаємо та Зимоньку привітаємо. 1.Усна лічба. - Розташуйте числа – сніжинки від найменшого до найбільшого.
2.Гра « Сніжки» Виконання завдання на інтерактивній дошці. Робота з електронним ресурсом «Математика, 1клас» (автор змістової частини – Шевчук Л. М., програмна частина 5, розділ 3 – ТМ «Розумники») – далі ЕОІР МАТЕМАТИКА, 1 клас. ЧАСТИНА 5. ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ ВІД 0 ДО 5 Тема 3. Додавання й віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа. Завдання 3.1.
Завдання з ЕОІР. Обчисли, добери відповідні числа.
Коментування учнями ходу виконання завдань.
Завдання з ЕОІР. Завдання 3.7.
Коментування учнями ходу виконання завдань.
4. Завдання 3.18.
Коментування учнями ходу виконання завдань.
Фізкультхвилинка (Під пісню « Морозець») Пальчикова гімнастика Учитель показує вправу та декламує:
Покласти олівець між вказівним, середнім і безіменним пальцями. Крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший
5. Каліграфічна хвилинка. — Запишіть рядочок цифри 2. Привітаємо її . А оце ось цифра 2 В неї кругла голова Довгий хвіст, зігнуту шийка Ось така, як бачиш , двійка. III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 59) — Розгляньте таблицю додавання числа 2. — Що ви помітили? (Перший доданок збільшується на 2, другий залишається без зміни, результат дії — сума — теж збільшується на 2.) — Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (2) — Тому таблиця й називається «Додати 2». — Розгляньте таблицю віднімання числа 2. — Прочитайте кожний приклад. Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 2. Яке число віднімали в кожному прикладі? (2) — Тому таблиця й називається «Відняти 2».
IV. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу
Самостійна робота з використанням ЕОІР «Математика, 1 клас», частина 5, розділ 3. Завдання 3.2.
Завдання 3.5.
Завдання 3.6.
Завдання 3.11.
Розв’яжи задачу.Вигляд вікна ЕОІР.
Завдання 3.19.
Коментування учнями ходу виконання завдання.
6.3. Вправи для зняття напруги очей. Гімнастика для очей Сидять маленькі совенята. Раз – розплющіть оченята. Подивилися навколо, Потім – вгору і додолу. Оченята – блим, блим, блим! Відпочити треба їм! Вправо, вліво оченята Повертали совенята. Совенята будуть спати, А ми будем рахувати.
(Вправа повторюється 2-3 рази. Учні виконують вправу не повертаючи голови).
Порівняй вираз і число. Самостійна робота ( в зошиті) 4+2*3 5+2*6 7-2*4 9-3*7 Задача на кмітливість На яблуні росло 8 яблук, а на сосні - на 2 яблука менше. Скільки яблук росло на сосні? V. Підсумок уроку. Рефлексія - Прочитайте відповіді таблиць «Додати 2», «Відняти 2». - Ми рахували? - Ми писали? - Ми задачі розв’язували? - Що нового дізналися на уроці? Ви добре справилися з усіма завданнями Простелили сніжинками стежинку Зимі. ( Вчитель обертає сніжинки, що визначали етапи уроку.) Зимонька дарує кожному на пам’ять сніжинку. Виберіть сніжинку
Урок наш закінчився,діти Бажаю кожному із вас радіти. Вітаю своїх хлопчиків і дівчат. Веселих новорічних свят. ( Вітальна листівка від зими. Вона незвична, а теж математична)
|