7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Математика. 1 клас. Урок – вікторина «Чи знаєш ти героїв казок?» Закріплення складу чисел від 6 до 10.

Про матеріал
Конспект уроку + Презентація. Тема нашого уроку: Урок – вікторина «Чи знаєш ти героїв казок?» Закріплення складу чисел від 6 до 10 Мета нашого уроку: пригадати українські народні казки, зміст казки «Котигорошко»; повторити склад чисел; продовжити формувати навички лічби в межах 10; вправлятися в порівнянні чисел; розвивати увагу, логічне мислення; уміння працювати в групах; виховувати інтерес до математики; вчитися дружити та допомагати один одному.
Перегляд файлу

Лиштван Ольга Анатоліївна

Комунальна установа Сумська

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6

м. Суми, Сумської області

 

Математика

1 клас

 

Ось дзвінок сигнал подав,

До роботи час настав.

Тож і ми часу не гаємо,

Урок математики починаємо.

(Слайд1)

Тема нашого уроку: Урок – вікторина «Чи знаєш ти героїв казок?» Закріплення складу чисел від 6 до 10

Мета нашого уроку: пригадати українські народні казки, зміст казки «Котигорошко»;

повторити склад чисел;

продовжити формувати навички лічби в межах 10;

вправлятися в порівнянні чисел;

розвивати увагу, логічне мислення;

уміння працювати в групах;

виховувати інтерес до математики;

вчитися дружити та допомагати один одному.

 

І. Оргмомент

Склад чисел ми вчили

І добре вже знаємо.

Математичну подорож в казки починаємо!

 

(Слайд 2)

Пригадаємо зміст казки «Котигорошко»

( пісня-мультфільм «Котигорошко»)

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

… І пішов Котигорошко світ за очі мандрувати казками. А ми разом з ним!

(Слайд 3)

Першою казкою, в яку потрапив Котигорошко є казка …… («Вовк і семеро козенят»)

  • А що зробив вовк у цій казці?

(З’їв шестеро козенят і лише сьоме заховалося у піч)

 Котигорошко не пустить вовка у хату і захистить козенят тільки тоді, коли ви каліграфічно правильно напишете цифру 7 та виконаєте завдання усного рахунку.

 

 

  • За допомогою лічилки розгортаємо робочий зошит.

 

  1. Хвилинка каліграфії. Пригадаймо правильне написання цифрі 7.

(Слайд 4)

  • Написати рядочок цифру 7.

(Слайд 5)

  1. Усний рахунок:
  • Гра «Мовчанка» за таблицею;
  • Гра «Розв’яжи кругові приклади»
  • Гра з математичними вагами «порівняй числа»;

 

  1. - Скільки в казці козенят? (7)
  • А скільки вовків (1)
  • За допомогою цеглинок «Лего» побудуйте цифри 1 та 7.

 

Молодці!

Вмієте працювати з цеглинками «Лего». Але ще треба навчитись працювати тихіше.

Гарно знаєте склад чисел. Швидко і правильно обчислюєте приклади, але треба повторити таблиці складу чисел.

 

ІІІ. Новий матеріал. Тема, мета уроку

(Слайд 6)

Тож допомогли Котигорошкові перемогти Вовка і він змушений втекти. Але він підступний і втік у наступну казку. А яка це казка? Здогадалися?

Це казка «Червона шапочка»

- А хто головні герої?

І знову вовк хоче з’їсти Червону шапочку і її бабусю, але наш герой - захисник Котигорошко, вже тут!

Він хоче визволити Червону шапочку разом з її бабусею, але потребує нашої допомоги.

Нам потрібно з одного прикладу на додавання скласти два приклади на віднімання:

 

  1. +  7  =

 

Молодці першокласники!

Ви впоралися і з цим завданням. Допомогли Котигорошкові визволити Червону шапочку та її бабусю! Вовк знову переможений!

 

Тому нам разом з Котигорошком можна відпочити!

 

 

ІV. Запрошую вас на руханку «Посмішка»

 

(Слайд 7)

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

Щоб знання міцні здобути,

Уважними всім треба бути!

(Слайд8)

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

Беремо з собою посмішку, гарний настрій, знання складу чисел та вирушаємо далі. Тому що вовк переможений, але не здається. Він спробує одержати перемогу над Котигорошком у казці «Цап та Баран».

Ви пам’ятаєте, як ці герої самі прийшли просто в руки вовкам, що сиділи біля вогнища. Зараз наш вовк думає, що він точно переможе, бо він не один. Але у Котигорошка є надійні помічники, учні 1-Б класу.

Ми повинні допомогти Котигорошкові врятувати Цапа та Барана від вовків та виконати завдання в зошиті з друкованою основою:

  • с.37 №1 – розв’язати кругові приклади;
  • с.37 №2 – розділити овочі і фрукти;
  • с.38 №3 – відгадати Ґуґликові числа.

Молодці діти!

Ви правильно і швидко розділили овочі і фрукти, зробили записи за зразком, відгадали Ґуґликові числа. Все це завдяки знанням складу чисел!

Повторюйте ці таблиці. Вони вам допоможуть в оволодінні математикою.

А крім того ви ще й допомогли врятувати Цапа і Барана від злих вовків.

 

VІ. Підсумок уроку

Наш казковий герой Котигорошко піде мандрувати. А наш з вами урок закінчується.

  • Зі змістом якої казки ви сьогодні познайомилися?
  • А кого врятували від вовка? (7 козенят, Червону шапочку, Цапа та Барана)
  • А яке завдання сьогодні вам сподобалося найбільше?
  • Ті, кому сподобався наш урок – вікторина, підніміть червону цеглинку;

Ті, кому було не цікаво – зелену цеглинку.

(Слайд 9)

Ми побачили, що ви, діти, знаєте казки та їх головних героїв. Добре засвоїли склад чисел. А крім того ми переконалися, що дружба і взаємодопомога дуже важливі і в казковому житті і в нашому з вами!

Тому намагайтеся завжди підтримувати один одного та бути надійними друзями!

Дякую за роботу!

Ви молодці!

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку