Тема. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення. Розв'язування рівнянь. (Математичне кафе)

Про матеріал

На уроці математики використано різні форми і методи роботи(робота в парах,робота в групах,фронтальна робота,вміло підібрана фізкультхвилинка до теми уроку,)

Перегляд файлу

Математика 2кл.

Тема. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення.

Розв'язування рівнянь. (Іатематичне кафе)

Мета. Вправляти учнів у розв'язуванні вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення, удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, виховувати культуру поведінки та інтерес до вивчення математики.

Навчально-методичне забезпечення. Мультимедійна дошка, проектор, гем. матеріал(трикутники, кола), лінійки, мат. сюрприз.

                                                Зміст уроку.

І. Організаційний момент. (Слайд 1)

(Слайд 2)-Ось погляньте на картинку.

-Що вибачите? Уявіть собі, що сьогодні ми з вами прийшли в кафе.

-Як ви думаєте, що ми тут будемо робити?

(Слайд 3)-Але наше кафе незвичне, а математичне. Тут пройде наш урок математики на тему:» Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення. Розв'язування рівнянь.»

Діти, у звичайному кафе живиться шлунок, а в мат.-працює мозок, розвивається розум, пам'ять.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

(слайд 4)Адміністрація кафе ставить перед нами таку вимогу. 

(слайд 5)Кожен учень повинен показати, що він хоч трошки є математик. Для цього ми найперше перевіримо дом. завдання.(зачитати записані результати )

Давайте ще покажемо наші математичні здібності і виконаємо завдання на усну лічбу.

(слайд6) Усна лічба. (учні кожного столика йтимуть по черзі до дошки і підкреслювати ті числа, які є результатами  таблиці множення числа 3, 4, 5 )-пико рядах.

  • (слайд7) На кожному столику є меню. Давайте прочитаємо, що нам пропонують.(читає учень)
  • (слайд8) І так нам запропонували: Салат «Циферки», Суп «Каліграфічний»,»Вареники з сюрпризом»,»Математичний десерт».

.(слайд 9) Перш, ніж нас будуть пригощати, знову завдання від адміністрації.

(слайд 10)  На уроках основ здоров'я ви вивчали правила поведінки за столом. Давайте повторимо.

Ми забули, чого ми тут прийшли, звичайно, ми тут прийшли, щоб зарядити свій мозок енергією , тож приступаємо до роботи.

-поки нам принесуть салат «Циферки»,зробимо мат. розминку.

-Як наз. числа при множенні?

-Як наз. числа при діленні?

-Як знайти невідомий множник? ділене? дільник?

-Що отримаємо при множенні 1 на будь-яке  число?

(слайд  11, 12)   От і подали нам салат «Циферки»

(робота в парах завд .763 )

-Ще у меню передбачається «суп каліграфічний», але ,щоб його спожити ми мусимо виконати мат. диктант.

(слайд 13) Математичний диктант

  1. Знайти частку чисел 35 і 5;
  2.  Добуток чисел 9 і 5 збільшити на 7;
  3. Суму чисел 18 і 12 зменш у 5 разів;
  4. Різницю чисел 30 і 25 збільш у 4 рази;
  5. Знайди перший множник , якщо другий множник дорівнює 5,

 а добуток – 45;

6. Знайди дільник, якщо ділене 25, а частка – 5.

(Перевірка.Слайд14).молодці.

. (слайд 15) Каліграфічна хвилинка.(перевірка)

.(слайд  16, 17) -Поки ми каліграфічно записували цифри, на столі появилися вареники з сюрпризом, а сюрприз вареників у тому, що потрібно скласти задачу за малюнком

-Звичайно, у кафе не тільки споживають їжу, а й відпочивають, танцюють.

.(слайд 18, 19) Фізкультхвилинка

(Слайд 20). Адже , як ми  можемо покинути кафе, не споживаючи десерту.

Математичний десерт.

( слайд 21).Робота над задачею.(фронтальна робота)

(слайд 22)Змагання «Зароби цукерку».(розв'яжи рівняння , завд.765 з  підручника с.124 ).

(Слайд 23).Робота з геометричним матеріалом.

  • З виданого  геометричного матеріалу скласти фігуру відомого і улюбленого десерту.

Наш час перебування в математичному кафе підійшов  до кінця.

Я задоволена вашою поведінкою, знаннями, які ви виявили під час вашого незвичного уроку.

Ви успішно множили і ділили, розв'язували задачі, вміло працювали з геометричним матеріалом і тому отримуєте такі оцінки…

(Слайд 24) Підсумок уроку.

А тепер я хочу почути вашу думку про сьогоднішній урок.

(слайд 25)   Домашнє завдання   с.125 №771, 772.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку