Тема: "Шкільні речі (School things)."

Про матеріал
Урок на тему: Шкільні речі (School things) для дітей з порушеннями слуху для 5 класу (1 рік навчання)
Перегляд файлу

Тема: Шкільні речі (School things).

Мета: повторити й активізувати вже вивчені ЛО теми; розвивати техніку говоріння; тренувати дітей у постановці запитань та вчити давати відповіді на запитання; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення; розвивати в учнях комунікативну активність: навчати починати розмову, використовуючи ініціативну репліку, правильно і швидко реагувати на репліку співрозмовника та підтримувати бесіду, розвивати фонематичний слух, пам'ять, увагу школярів, слухове сприйняття та зв’язне мовлення, корегувати вимову; розвивати вміння спілкування, сприяти розвиткy мовної здогадки, сприяти вихованню взаємодопомоги під час роботи в парах, виховувати позитивне ставлення до англійської мови, слідкувати за осанкою, дисципліною.

Обладнання: Презентація, робочий зошит, шкільні речі за темою, картки із зображенням лексичних одиниць із темою, картки із письмовим завданням.

Хід уроку

І. Орг.момент (з/е)

1. Привітання. (з/е)

T: Good morning, children! How are you?

Ps: Good morning, teacher! We are good!

T:  I’m glad to see you!

Ps: We are glad to see you too!

2. Повідомлення теми та мети уроку. (з/е)

T: Today you’ll repeat some words describing school things and practise them in games and exercises. Let’s start our lesson.

3. Фонетична зарядка. (с/з)

Ii [i] - is, his, it, sit, in, big

Aa [æ] - a, am, and, Ann, stand, Sam, Dan, Pam, can, cat

Спочатку читає вчитель, потім разом з учнями, потім читають самі учні по черзі.

4. Введення в іншомовну атмосферу. Розвиток умінь мовлення.

T: Let’s continue. Imagine that we have a special guest in our class. Аsk him/her  some  questions. Who wants to be a special guest?

What is your name?

How old are you?

How are you?

What is your mother name?

What is your father name?

Have you got a sister?

Have you got a brother?

What is your sister name?

What is your brother name?

Have you got a pet?

T: Very good!

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок, aктивізація ЛО теми.

1) Dear children, here you can see some pictures with the school things. Let’s name them. First, listen to me and then repeat after me. (Слайди)

2)Аудіювання. (відео) – учні слухають і дивляться відео і розповідають про які предмети йдеться. Потім називають їх. І повторюють за записом.

3)Бесіда за допомогою предметів в режимі T→P, використовуючи вже вивчені ЛО.

T: Dear children,  please, let’s play a game “What’s this?” – “It’s a …”

“What’s this?”   -It’s a book.

“What’s this?”   -It’s a desk.

“What’s this?”   -It’s a pencil case.

“What’s this?”   -It’s a pen.

“What’s this?”   -It’s a ruler.

“What’s this?”   -It’s a pencil.

“What’s this?”   -It’s a eraser.

“What’s this?”   -It’s a felt-tip-pen.

“What’s this?”   -It’s a sharpener.

4) Робота в парах в режимі P1→P2   P2→P1

 (Учитель роздає дітям  по два предмети на кожну парту і діти по-черзі задають один одному питання та відповідають на них)

T: Please, now work in pairs. The game is “What’s this?” – “It is a …”

P1: What’s this?

P2: It is a ruler.2: What’s this?

P1: It is a rubbe.

T: Well done.

2.Повторення та активізація граматичного матеріалу:

1) конструкція Is it а …? No, it isn’t. / Yes, it is.

T: Let’s continue.  Let’s play a game “Is it…?”

a)Вчитель показує картку і запитує не правильно, а учні відповідають, використовуючи конструкцію No, it isn’t. / Yes, it is.

T: Is it a pencil?

P1: No, it is not.

T: Is  it a book?

P2: No, it is not.

T: Is it a pen ?

P3: Yes, it is!

b) Учитель використовує картки із зображенням шкільних предметів і обирає один з предметів, не показуючи його дітям. Учні повинні вгадати, який це предмет, використовуючи конструкцію

 Is it…? Діти вгадують.

P1: Is it a pencil?

T: No, it is not.

P2: Is  it a book?

T: No, it is not.

P3: Is it a pen ?

T: Yes, it is! You are very clever! Let’s continue.

2) прислівники on/in/under.  Конструкція The … is on/in/under the … .

Повторення матеріалу (слайди). Let’s play a game. На екрані картинки з різним розташуванням предметів, учні по черзі складають речення за схемою.

4. Фізкультхвилинка.

T: And now let’s do some exercises.

Учитель вимовляє фрази вірша та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють фрази, виконуючи необхідні дії.

Команди.

T: Well done. Sit down, please.

 

5. Розвиток навичок читання.

  1. Гра «Missing letter». На дошці подані слова, в яких пропущені літери. Учні повинні вписати літери.
  • Let’s play a game
  1.  Гра «Jumped letter». На дошці подані слова, в яких переплутані літери. Учні повинні поставити літери у правильному порядку. - Let’s play a game
  2. Гра «Знайди пару». До складених слів учні повинні підібрати малюнки і вірно прочитати слова.

Well done!

6. Розвиток навичок письма.

1)T: Now, open your сopybooks and let’s write this words, please.

T:Very good.

2) Закріплення абетки. Робота на картках.

 

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку. (з/е)

Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.

Т: What words did you learn at our lesson? And can you name the school things?

P: Yes, I can.

T: Thank you! You are so clever! Thank you for the lesson my dear pupils! Our lesson is over and you may be free! See you next time.

Ps: - Thank you! Good bye!

docx
Додано
20 січня 2023
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку