Тема:Школа Підтема:Наші щоденні справи

Про матеріал
Мета: Сприяти формуванню комунікативної компетенції з теми, що вивчається; Презентувати лексичний матеріал з теми щоденні справи, вчити застосовувати їх у словосполученнях та реченнях;Уведення дієслова must; Закріпити вміння та навички вживання лексико-граматичних одиниць у діалогічному мовленні Сприяти актуалізації раніше вивченого; Перевірити навички аудіювання, вміння вести бесіду (діалог) за запропонованою тематикою; Виховувати в дітей бажання вчитися та звичку до систематичної розумової праці.
Перегляд файлу

Клас 3

Тема:Школа

Підтема:Наші щоденні справи

Мета:

Сприяти формуванню комунікативної компетенції з теми, що вивчається;

Презентувати лексичний матеріал з теми щоденні справи, вчити застосовувати їх у словосполученнях та реченнях;Уведення дієслова must;

Закріпити вміння та навички вживання лексико-граматичних одиниць у діалогічному мовленні

Сприяти актуалізації раніше вивченого;

Перевірити навички аудіювання, вміння вести бесіду (діалог) за запропонованою тематикою;

Виховувати в дітей бажання вчитися та звичку до систематичної розумової праці.

Очікувані результати:

  • учень  вміє розповідати про свій день
  • учень засвоїв активну лексику уроку;
  • учень правильно вживає дієслово must
  • вирізняє правильно інформацію при читанні/аудіюванні;

Перебіг  уроку

І. Уведення в іншомовну атмосферу

1. Привітання

T: Good-morning children.

I am glad to  see you.

How are you today?(питаю декількох учнів)(слайд 2 )

3.Мета і тема уроку

The topic of our today`s lesson is Our everyday routines(Наші повсякденні справи). Ми продовжимо розмову про те, що ми робимо щодня. Навчимося казати що нам треба робити.

4.  Phonetic  Drill

- Look at the slaid.

-who is this?

-clap your hands when you hear it [ͻ]

Big and small

Short and tall

Young and old

Hot and cold

(плескають в долоні коли чують звук [ͻ]) (слайд 3)

 

II. Основна частина уроку

 

                                     3. Listening Ex.1,p.60

  • Look at the picture.
  • What can you see there?
  • How many children are there in picter a ?
  • How many children are there in picter b?

 

Listening (слайд 12)

1 Читання за ролями.

2. Answer the questions

 What time is it now?(In the dialogue)

 What day is it  ?

 What Kate must do today?

             When does it start?

 

3. Встанови послідовність

4.  ex 2 p 60  What do you see

Доповніть діалог ланцюжком

 

5.   Утвори речення за таблицею

6.  Look at the slaid. What do you see?( слайд 4)

(питає по черзі)

- Yes. Це спарави які ми повинні робити кожного дня .

- Make the sentensis.

What must do every day?

(Вчитель показує картки з  щоденними діями , учні складають речення ) ( слайд 4-9)

wash  face, clean teeth, read, play games, learning, sleep.

  7. Відповісти на запитання

8. скласти питання і відповідь за малюнком.

8. скласти діалог за зразком

 

,

 

 

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку