Тема: Школа рухів.
Завдання:
1 ) Повторити та закріпити стройові вправи, різновиди ходьби, бігу.
2 ) Формувати правильну поставу. Удосконалити навички учнів виконувати вправи для формування правильної постави. Розвивати швидкість, спритність, координація рухів.
3 ) Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізичною культурою.
Обладнання та інвентар: свисток.
Місце проведення: спортивна зала .
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
|
|
І. Підготовча частина |
8-10 хв. |
|
1. Шикування.
2. Повідомлення теми і завдань уроку.
|
30 с
30 с |
Клас, в одну шеренгу ставай – Рівняйсь! Струнко! Вільно! По порядку номерів розподілись! Звернути увагу на спортивну форму. Звернути увагу на чіткість команд, правильність вимови. Чітке повідомлення завдань уроку. – Тема нашого сьогоднішнього уроку : організаційні вправи, стрибки з гімнастичної лави з висоти до 40 см із м'яким приземленням, рухлива гра. |
|
|
|
3. Інструктаж з техніки безпеки.
|
30 с |
Чітко. |
4. Стройові вправи.
|
1 хв. |
Чітко, голосно. - Наліво! Раз - два! - Направо! Раз - два! – Кругом! Раз - два! В обхід по залу за направляючим кроком руш! |
5. Ходьба: - звичайним кроком; - на носках; - на п‘ятках; - на внутрішній стороні стопи; - на зовнішній стороні стопи.
|
15 м |
Слідкувати за поставою. Підборіддя паралельно до підлоги. Лопатки зведені. Руки за голову. Руки на поясі.
Клас! Бігом руш!
|
6. Біг: - звичайний; - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки назад; - приставним кроком лівим боком; - приставним кроком правим боком.
|
30 м |
Темп виконання повільний, стежити за дистанцією. Дотримуватись дистанції. Спину тримати рівно. |
7. Вправи на відновлення дихання: 1- 2-вдих через ніс, руки вгору; 3-4-видих, опускаємо руки. |
10 – 15 м |
В русі. Спина рівна. Глибоко вдихаємо і повільно видихаємо. Тримаємо дистанцію. |
8.Перешикування.
|
1хв. |
Перешикування в колону по два. - На 1-й, 2-й - розподілись! - Перші номери стоять на місці. - Другі номери 4 кроки вперед, на витягнуті руки - розімкнись! |
9. Загально розвиваючи вправи на місці: |
|
|
1) В. п. — стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1 – нахил голови вперед; 2 – в. п.; 3 – нахил голови назад; 4 – в. п.
|
6 разів |
Звернути увагу на поставу, на правильне положення рук, нахили робити чітко вперед, назад.
|
2) В. п.— стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1 – нахил голови вліво; 2 – в. п.; 3 – нахил голови вправо; 4 – в. п.
|
6 разів |
Звернути увагу на поставу, на правильне положення рук, нахили робити чітко вліво, вправо.
|
3) В. п.— стійка ноги нарізно, руки до плечей; 1 – 4 колові рухи вперед; 5 – 8 колові рухи назад. |
4 - 6 разів |
Звернути увагу на поставу, на правильне положення рук, оберти робити чітко.
|
4) В. п.— стійка ноги нарізно, права рука вгорі, ліва внизу; 1 – 2 – відведення прямих рук вперед і назад; 3 – 4 – зміна положення рук, те ж саме.
|
4 -6разів |
Звернути увагу на поставу, нагадати, що руки не повинні бути зігнутими.
|
5) В. п.— стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в. п.; 3 – нахил тулуба назад; 4 – в. п.
|
4-6 разів |
Звернути увагу на правильне положення рук, нахили робити чітко.
|
6) В. п - стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1 – нахил тулуба вліво; 2 – в. п. 3 – нахил тулуба вправо; 4 – в. п.
|
4-6 разів |
Звернути увагу на правильне положення рук, нахили робити, якомога нижче та чітко. |
7) В. п.— вузька стійка ноги нарізно, руки вперед долонями донизу; 1 – мах лівою ногою до правої руки; 2 – в. п.; 3 – мах правою ногою до лівої руки; 4 – в. п.
|
3 – 4 рази |
Звернути увагу на положення рук. |
8) В. п. — ноги нарізно, руки на поясі; 1 - 4 – стрибки на правій нозі; 5 – 8 – стрибки на лівій нозі; 9 – 12 – стрибки на обох ногах. |
3 - 4 рази |
Слідкувати за поставою. П’ятки не відривати від підлоги. Темп виконання середній. |
9) В. п.— ноги нарізно, руки вздовж тулуба; Вправа на відновлення дихання; 1-2 вдих через ніс, підтягнутися на носочки, руки дугами через сторону вгору; 3-4 видих через рот, опускаємо руки.
1. Перешикування в колони по 2. |
3 – 4 рази |
Слідкувати за поставою. Глибокий вдих, повільний видих. |
ІІ. Основна частина |
20 хв. |
|
1) Вправи для формування правильної постави
2) Рухлива гра: «Слухай сигнал» |
12 – 15хв.
3 – 5 хв.
|
Показ і пояснення вчителя. Виконується групою.
Ігровий метод організація діяльності.
Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в обумовний спосіб (свистком або плесне у долоні) один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони) або іншої, обумовленої раніше, пози. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні повинні набути пози «жабки» (присісти, п’яти разом, носки й коліна в сторони, руки між ступнями ніг на підлозі). На третій сигнал учні відновлюють ходьбу. |
ІІІ. Заключна частина
|
3 - 5 хв. |
|
1. Шикування класу. 2. Вправи на відновлення дихання. 3. Підсумок уроку. Організований вихід із спортивної зали до класу. |
1 хв. 1 хв.
2 - 3 хв. |
- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!
Вербальне оцінювання. |