Тема.Гімнастика Тип уроку :комбінований

Про матеріал
Мета.Формування ціннісної мотивації особистості до здорового способу життя, виховання здорової людини.
Перегляд файлу

Тема.Гімнастика

 

Тип уроку :комбінований

 

Мета.Формування ціннісної мотивації особистості до здорового способу життя, виховання здорової людини.

 

Завдання уроку:

1)навчити комплексу загально розвивальних вправ із гімнастичною палицею;

2)повторення техніки виконання елементів акробатики: стійка на лопатках, перекид уперед, назад; 

3)сприяти гармонійному фізичному розвитку за допомогою навчання самоконтролювання учнів;

4)формувати правильну поставу;

5)формувати свідоме ставлення до регулярних занять фізичною культурою;

6)виховувати почуття товариської взаємодопомогои.

 

Місто проведення: спортивний зал.

 

Інвентар:гімнастичні паліиці, гімнастичні мати, кольорові картки.         

 

 

 

 

 

 

 

  

Зміст уроку

Організаційно-методичні вказівки

                    Підготовча частина

1.Клас заходить в зал  по одному. 

   Шикування в одну шеренгу, привітання.

    Повідомлення завдань уроку.

 

2.Інструктаж з техніки безпеки на уроках

   гімнастики.     

 

 

                             

3.Вимір частоти сердечних скорочень (ЧСС) за  

   10с.

4.Стройові вправи:

   «шикуйсь!», «смирно!»,

   «клас по порядку номерів рассчитайсь!»

   Перестроювання з однієї шеренги в дві.

 

5.Інформація вчителя «Формування     правильної постави»

   Постава – це звична поза тіла людини у  

вертикальному    положенні.

Людина з правильною поставою прямо     тримає голову та спину, плечі на одному рівні й дещо відведені  назад, живіт втягнуто, груди висунуто вперед.

    Для перевірки правильності постави       необхідно стати спиною до стіни в звичайній позі. Якщо потилиця, лопатки, сідниці та

    п ятки торкаються стіни, то постава 

   правильна.

Для неправильної постави характерно:

опущена вперед або занадто закинута назад

голова, зведені вперед плечі, згорблена спина, запала грудна клітка, випнутий живіт, плоскостопість і несиметричність правої та лівої сторін тіла.

За появи ознак порушення постави слід звертатися до лікаря.

Для поліпшення постави необхідно:

- сидіти за партою або столом прямо, дещо нахиливши голову, спираючись у попереку об   спинку стільця, рівномірно поклавши  обидві руки на стіл і не спираючись грудьми  об його край;                                                                                    

- спати на плоскій постелі й рівному середньої   твердості матраці;

- не носити портфель, сумку весь час в одній

руці;

- зміцнювати м язи тулуба фізичними вправами.

6.Ходьба:

   на п'ятах,

   на носках,

   на зовнішніх зведеннях стопи,

   на внутрішніх зведеннях стопи,

   з високим підніманням стегна.

 

7.Бігова вправа «Зміна місць».

 

 

 

 

 

 

 

8.Перешикуватися в дві шеренги

 

 

     Основная частина

 

1.Загальнорозвивальні вправ з гімнастичною    паліцею.

1)Вихідне положення(В.п) – стійка ноги разом,

     палиця вниз

   1-2- палицю вгору, прогнутися (вдих);

   3-4- повернутися у в.п. (видих)

 

 

2)В.п. - широка стійка ноги нарізно.

   1- палицю вертикально вперед хватом   правою рукою за середину, ліву руку на пояс;

   2- палицю горизонтально - повернутися у в.п.

 

3)В.п. - палиця внизу.

   1- присід - палицю вперед (видих);

   2- повернутися у в.п.

    

 

4)В.п.- широка стійко ноги нарізно, палицю  

              вперед.

   1- нахил вперед, прогнутися, палицю вгору   (видих);

   2- в.п.

 

 

 

 

 5)В.п.- широка стійко ноги нарізно, палицю на                лопатки.

    1- нахил уліво;

    2- в.п.;

    3-4 –те  саме  в праву сторону.

 

 

 6)В.п.- стійко ноги нарізно, палицю на

               лопатки.

    1- поворот тулуба вліво(видих);

    2- в.п.(вдох);

    3-4-те  саме вправо.

 

 7)В.п. - палиця внизу.

    1- ліву в сторону на носок, палицю вперед;

    2- в.п.;

    3-4-те  саме другою ногою.

 

 8)В.п. - палиця внизу.

    1- стрибок ноги нарізно - палицю до грудей;

    2- стрибок ноги разом, палицю вниз;

    3-4-теж саме.

 

 

 

 9)В.п. - голова внизу, палиця внизу.

    1- голову вгору,  палицю вгору - вдих.

    2- в.п. - видих.

 

 

Перевірити спортивну форму й самопочуття учнів.

 

Не виконувати вправи на матах без учителя та без страхування. Не стояти близько до матів під час виконання вправ іншими учнями.

 

 

 

 

 

 

Діти беруть участь в обговоренні проблеми «Формування правильної постави». Діти намагаються дати визначення постави самостійно. Учні набувають положення  правильної постави. Учні підходять до стіни, стають до неї спиною та перевіряють свою поставу. Самостійно оцінити поставу й методи її поліпшення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні розраховуються на перший-другий і починають бігти. За сигналом (наприклад, «Зміна  місць, другі праворуч») другі номери обгоняють перших праворуч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Те  саме другою рукою.

 Дихання вільне.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихання  вільне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихання  вільне.

 

 

 

 

Дихання вільне.

Після 36-40 стрибків перейти на ходьбу з поступовим уповільненням.

 

 

2.Измерение ЧСС

 

3.Учнів об єднати в дві групи

 

4.Акробатика.

 

   Групування ( етапи):

   - групування сидячи.

   - групування лежачи на спині.

   - групування присядки.

 

   Перекид вперед.

 

   Зайнявши положення упору стоячи

зігнувшись,необхідно перенести масу тіла вперед, на руки;  згинаючи руки голову нахилити вперед і поштовхом ніг зробити перекат на спину.

 

Закінчуй перекид займанням положення упору присівши.

 Так само роби перекид уперед у групуванні з упору присівши.

   Перекид назад.

 Техніка виконання. З упору сівши, руки декілька  попереду - тяжкість тіла перенести на руки; потім,  відштовхуючись  руками, швидко перекотитися назад, збільшивши  обертовий  момент,  який виконуємо за рахунок щільного угрупування;  у момент торкання опори лопатками поставити кисті за плечима і, спираючись на них, перевернуться через голову(не розгинаючи ніг) і перейти в упор присів.

 

 

Стійка на лопатках.

 Виконується перекатом назад в угрупуванні. У момент опори лопатками і  затилком  підставити руки під поперек(великими пальцями вперед), ноги зігнуті, гомілки вертикально.  Це вправа, що підводить  до  навчання стойці на лопатках.

 

5.Рухлива гра «Перемахни через палицю»

 

   Учні впирають палицю одним кінцем у підлогу, притримуючи її рукою. За сигналом учителя відпустити  руку й виконати мах ногою через палицю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

При перекаті ні в якому разі не став голову на мат чи килимок, а приземляйся на спину, щільно групуючись!

Після перекиду не відштовхуйся руками позаду, а захопи ними

 

 

Помилки:

1. Недостатнє групування.

2. Неправильне положення рук.

3. Відсутність сильного відштовхування ногами.

4. Опір головою в підлогу.

5. Нахили в сторону.

 

 

Помилки.

1.Згинання в тазостегнових суглобах.

2.Тіло відхилене від вертикальної площини.

3.Широко розлучені лікті.

 

 

 

 

Перемагає той, хто жодного разу не упустить палицю на підлогу.

       Заключна частина

 

1.Шикування в одну шеренгу

2.Вимірювання ЧСС за 10с

3.Підбиття підсумків уроку, рефлексія

4.Домашнє завдання

5.Організоване залишення спортивного залу

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку