Тема. Сім’я. Моя школа. 2 клас
Мета та завдання: узагальнити та систематизувати лексико-граматичний матеріал по темі: «Сім’я. Моя школа»; тренувати учнів в складанні речень з опорою на наочність; повторити вивчені літери; повторити вживання займенників he, she; розвивати логічне мислення, мовну догадку; розвивати уміння аналізувати, порівнювати, виховувати почуття поваги і любові до своєї родини.
Обладнання: комп’ютер, наочність «моя сім’я», картинки шкільнихпредметів, карточки-букви, плакат з текстом,«дипломи», конверт, наклейки Вінні Пуха, картки з словами, презентація (додається).
Тип уроку: узагальнення та систематизація вивченого.
Структура уроку
1. Організаційна частина уроку
Привітання:
Мовна розминка
2. Основна частина уроку
Повідомлення теми та мети уроку.
Актуалізація опорних знань учнів.
Говоріння.
Фізкультхвилинка.
Читання.
Аудіювання.
III Заключначастинауроку
Домашня робота.
Хід уроку
1. Організаційна частина уроку
1)Привітання:
Good morning, good morning!
Good morning to you!
Good morning, good morning!
I am glad to see you!
- Sit down, please.
- Учні мені прийшов незвичайний конверт від Вінні Пуха. Що ж тут у нас?
parol
2)Мовна розминка
- Для того, щоб дізнатися який пароль нашого уроку нам потрібно дати відповіді на запитання:
- What is your name? letter f
- How old are you? Letter a
- Where do you live? Letter m
- How are you? Letter i
- What is your mother’s name? letter l
- What is your father’s name? letter y
(учні виходять до дошки з літерами)
- Давайте прочитаймо пароль
- Family запам’ятайте його до кінця уроку
2. Основна частина уроку
1)Повідомлення теми та мети уроку.
-Today we are going to speak about family and school. Ви повторите всі літери та слова, які вчили протягом цих двох місяців, а Вінні Пух приготував нам багато завдань. А хто буде самий активний, то в кінці уроку дістане сюрприз від нашого гостя.
2) Актуалізація опорних знань учнів ( Презентація)
- Look at my pictures and name these people
Mother father sister brother grandfather grandmother.
3) Говоріння
- учні я вам говорила, що Віні Пух прислав нам задання. Подивимось!
poems
- Хто знає віршики про сім’ю?
- So, lets start with mother
- My dear, dear mother
Let me kiss your face
I want you to be happy
Today and always
-what is your mother’s name?-Якми ще можемо сказати мама, окрім mother?
Mum, mummy, mother
-Lets speak about father
Just like dad
I want to be
I like him
And he loves me.
-What is your father’s name? якще можемо сказати про тата?
- lets say some words about grandparents
I love my grandma
And I know
She tells me so.
- Апробабусю?
- Згадаймо вірш про сім’ю
Mother father sister brother
Hand in hand with one another
4) Фізкультхвилинка. Relaxing
Пісня «Mummy,mummy»
SONG
5) Письмо
-ми говорили багато про маму, тата, дідуся, бабусю, зараз я роздам вам карточки на яких ви повинні з’єднати слово з малюнком.
6) Читання
A B C
А) З’єднай літеру з малюнком
Б) Прочитай і склади речення
a pen
It is a desk
a bed
a bag
7) Аудіювання
- Діти, подивіться, у конверті ще щось є. Це телеграма. Послухайтедужеуважно.
My name is Winnie the Pooh. I live in America. I have got a mother, father, and a brother. My brother’s name is Tom.
- Допоможіть мені, будь ласка, виправити мої помилки:
Task
My name is Tom.
I have got a brother.
My brother’s name is Bill.
I live in Africa.
III Заключначастинауроку
1) Домашня робота
-Повторити слова, літери.
2) Підведення підсумків уроку
-Учні скажіть, що ми сьогодні робили на уроці?
- Які завдання вам найбільше сподобались від Віні Пуха?
- Учні ви добре попрацювали і в якості оцінок ви діставали наклейки. Хто має більше наклейок, дістає диплом від Вінні Пуха.
-А для того щоб закінчити наш урок давайте згадаємо наш пароль.
- Good bye, children!