Тема. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами.
Мета. Ознайомити з поняттям «циклічний процес». Удосконалювати вміння розв’язувати логічні задачі, складати алгоритм для виконавця. Формувати ІКТ-компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей. Формувати в учнів здатність організовувати роботу в групі. Розвивати увагу, пам'ять і логічне мислення. Розвивати інтерес до здобуття знань. Виховувати інтерес до вивчення предмета, культуру роботи за комп’ютером.
Тип уроку. Комбінований
Обладнання: Підручники, робочі зошити, проектор, комп’ютери.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку
Привітання
Перевірка присутніх
ІІ. Актуалізація опорних знань
Що таке алгоритм?
Хто виконує алгоритм?
Хто може бути виконавцем?
Як називаються дії які повторюються?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
На сьогоднішньому уроці ми з вами буде говорити про алгоритми з розгалуженням, і буде працювати у середовищі програмування для дітей скретч.
V.Вивчення нового матеріалу
Ви вже знаєте що цикл – це дії які будуть повторюватися більше ніж один раз. Тому давайте попробуємо навести приклади з циклами.
А тепер давайте ми з вами розберемося що ж таке розгалуження.
Це коли у нас є умова, та дії які будуть виконуватися в залежності від того чи умова виконується.
При якій умові ми можемо переходити вулицю?
Як ви думаєте ми можемо запрограмувати даний алгоритм у середовищі скретч?
З якої команди ми почнемо писати алгоритм?( вчитель демонструє написання алгоритму за допомогою проектора)
В нас є ось такий алгоритм хто попробує його запрограмувати?
( хтось із учніз при допомозі вчителя запрограмовує даний алгоритм)
Осмислення, узагальнення і систематизація знань.
Робота в зошиті
Робота за комп’ютером
Підбиття підсумків уроку