18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: продовжувати навчати виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та циклами;  розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;  виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація. Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор, навчальне відео.
Перегляд файлу

Урок 23.

Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

Цілі:

  • навчальна: продовжувати навчати виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та циклами;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор, навчальне відео.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

V. Фізкультхвилинка

Із-за парт мерщій встаємо.     Тягнімо пальці до носка,

Лінькам волі не даємо.    Вправа буде ось така.

Проганяймо дружно втому.     Руки ставмо до плечей,

Присідаймо й встаньмо потому.   Коловий же рух оцей.

Ставмо руку на бочок,      Пальчиками потрусили

Ніженьку на каблучок.      за парти тихо сіли.

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3) Практична робота за компютером.

Виконання завдання за зразком.

4) Вправи для очей.

Очі треба нам здорові, щоб світ дивиться кольоровий!

Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!

Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Продовжте фразу.

  • На цьому уроці я зрозумів (зрозуміла), як …
  • Я навчився (навчилася) …
  • Мені дуже сподобалося …
doc
Додано
26 травня 2020
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку