Тема: Таблиця множення числа «7». Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.
Загальнопізнавальні цілі:
- Ознайомити учнів із таблицею множення числа «7», вдосконалювати вміння розв’язувати задачі;
- Розвивати обчислювальні навички;
- Виховувати старанність у роботі.
Конгнітивні рівні |
Конретизовані навчальні цілі |
Перелік завдань-запитань, які забезпечують досягнення конкретизованих цілей |
Навчально-методичне забезпечення |
||||||
Знання |
Знає і називає результати таблиці множення числа «7» |
Розв’яжи приклади, записані на картці |
Індивідуальна картка на кожного учня |
||||||
Розуміння |
Порівнює числові вирази і числа |
Порівняй числові вирази і числа, поставивши на місці пропусків знаки >, <, =. 7×3 24 7×7 59 58 7×8 28 7×4 |
Завдання записано на дошці |
||||||
Застосування |
Розв’язує задачі на застосування таблиці множення числа «7» |
Розв’язати задачу на застосування таблиці множення числа «7» |
А) Підручник Б) Індивідуальна картка для кожного учня (робота в групах) |
||||||
Аналіз |
Встановлює відповідність між прикладом і його розв’язком |
Виконай тестове завдання на встановлення відповідності між умовами прикладів та їх результатами А)7×4+22 1) 26 Б)7×9-32 2)50 В)7×(6:2) 3)21
|
Завдання на дошці |
||||||
Синтез |
Складає задачуза поданими даними і розв’язує її |
Склади задачу за даним коротким записом |
Завдання на дошці |
||||||
Оцінювання |
Перевіряє правильність розв’язаних прикладів |
Як перевірити додаванням, якщо 7×6=42 |
Робота в парах |
План-конспект уроку
А) учні записують на дошці приклади на додавання числа «7» і замінюють їх прикладами на множення
7+7 7×2=14
7+7+7 7×3=21
7+7+7+7 7×4=28
7+7+7+7+7 7×5=35
7+7+7+7+7+7 7×6=42
7+7+7+7+7+7+7 7×7=49
7+7+7+7+7+7+7+7 7×8=56
7+7+7+7+7+7+7+7+7 7×9=63
Б) за записаною таблицею учні хором читають готову таблицю, а пізніше – лише результати.
3. Розв’язування прикладів з коментуванням
7×7+21 60-7×2 7×6+7×4
7×9-40 25+7×3 (35-28) 7×
4.Порівняння числових виразів і чисел
(самостійна робота учнів)
7×3 24 58 7×8
7×7 59 28 7×4
5. Розв’язання задач на застосування таблиці множення числа «7»
6. Встановлення відповідності між умовами прикладів та їх результатами
Тестове завдання:
А)7×4+22 1) 26
Б)7×9-32 2)50
В)7×(6:2) 3)21
А |
|
Б |
|
В |
|
7. Складання і розв’язування задачі за коротким записом
(Короткий запис записано на дошці, учні складають умову задачі і розв’язують її)
Назва виробу |
Норма витрати |
К-сть виробів |
Усього витрачено тканини |
Простиня Підковдра |
2 м 4 м |
7 6 |
} ? |
Відповідь: всього витратили 38 метрів тканини
8. Самоперевірка учнями правильності складених і розв’язаних прикладів (робота в парах)
- Як перевірити додаванням, якщо
7×6=42 7×2=14
7×5=35 7×4=28
9. Підведення підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання