23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Тема. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму.

Про матеріал

Мета. Ознайомити з правилами техніки безпеки під час роботи з комп'ютером і правилами поведінки в комп'ютерному класі. Розвивати логічне мислення, кмітливість. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп'ютером.

Обладнання. Завдання на картках для Розумників і Розумниць.

Перегляд файлу

Тема. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером і правила поведінки  в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму.

Мета. Ознайомити з правилами техніки безпеки під час роботи з комп’ютером і правилами поведінки в комп’ютерному класі. Розвивати логічне мислення, кмітливість. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.

Обладнання.  Завдання на картках для  Розумників і Розумниць.

 

Хід уроку

  1.            Організація класу.  

Ви сьогодні перший раз

Всі прийшли до мене в клас.

Дуже треба мені знати –

Вчитись хочете, малята?

  1.         Мотивація навчальної діяльності.

Конкурс «Плутанка».  Хто швидше збере слова і прочитає прислів’я.

 

 

 

 

 

Прокоментуйте прислів’я: «Двері мудрості ніколи не замкнуті».

Ви вже навчились читати, писати, рахувати. Сучас­ній людині цього замало. Вам бракує комп'ютерних знань. Не всі люди вирощують хліб, займаються будівництвом, прагнуть стати програмістами. Але ма­ють уяву про те, як зводять будинки, як вирощують хліб. Слід розуміти і те, як працює комп'ютер, знати його будову, можливості, вчитися працювати на ньому, і тоді він стане вашим добрим другом і помічником у будь-яких справах. На уроках «Сходинки до інформатики» на нас чекає клопітка, тривала, творча, захоплююча робота.

Ви дізнаєтесь, як спілкуватись з комп'ютером, роз­винете свої розумові та творчі здібності, навчитесь логічно мислити, складати алгоритми, користува­тись найпростішими текстовими, графічними, му­зичними редакторами, які допоможуть вам виявити ваші художні та му­зичні здібності. Тож вирушаймо у чудову подорож країною комп’ютерів. А супроводжувати вас будуть: дівчинка Ганнуся, інопланетянин Елзік та гномик Мудрунчик.

  1.      Сприймання та усвідомлення правил техніки безпеки під час роботи з комп’ютером і правил поведінки в комп’ютерному класі.

Перш ніж почати користуватися новими знаряддями праці на уроках трудового навчання вчитель вас знайомить з їх будовою, призначенням і правилами безпечного їх використання. Тому перш ніж сісти за комп’ютер, слід вивчити правила безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі.

Робота з підручником. Більш детальніше дізнатися про те, як слід поводитись, працюючи за комп’ютером, вам допоможе цікавий комп’ютерний слайд-фільм «Як поводитися з комп’ютером». Для переходу до наступного слайду вам допоможе клавіша «Пропуск», яка знаходиться на клавіатурі.

Ознайомлення з клавішею «Пропуск». Цю клавішу легко відшукати на клавіатурі, бо вона найдовша за всі інші клавіші.

  • В якій частині клавіатури знаходиться клавіша «Пропук»?

Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Як поводитися з комп’ютером».

Робота в групах. Кожній з трьох груп пропонується завдання. Уважно розгляньте пару малюнків в підручнику та скажіть, що трапилось з Елзіком і чому?

Фізкультхвилинка.  

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали – сіли, встали – сіли.

Бачте, як розвеселили.

  1.      Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць.

Задачі для допитливих.

  1. Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і одну моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові? (9 фруктів, морква – це овоч)
  2. Як написати «мишоловка» трьома літерами? (Кіт)
  3. Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати: Світланка і Оленка. Як звати третю дитину? (Сергійко)

Вправа «Деформований текст». Прочитай текст.

шеРані дилю ен лизна озп трикуелект. В тахта рілиго чкисві і совіла пилам. разЗа в жнійко тіха є тильникисві, трилюс. В них ченавкру почкалам. наВо єда тслові. лиКо черівве мноте, почкалам лаєхуспа. мряваТе анм ен рашнаст.

В гостях у Розмалюйка. Що включено в розетку? Розфарбуй цей прилад.

  1. Підсумок уроку.
  • Діти, чи сподобавсь вам сьогоднішній урок?
  • Чи бажаєте ви продовжувати вивчати «Сходинки до інформатики»?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку