Тема тижня. Світ тварин Тема дня. Якими бувають тварини?

Про матеріал

Урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ "Світ твари" НУШ. Тема тижня ". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________               Я досліджую світ 1  клас

 

Тема тижня. Світ тварин

Тема дня. Якими бувають тварини?

Мета: розповісти про різноманітність тварин; ознайомити учнів з головними

істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; виховувати любов до рідного краю.

Формувати групу компетентностей:

-Загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

-Компетентність спілкування державною мовою для правильного

використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення

навчального матеріалу; популяризувати Конвенції ООН з прав дитини;

-Здоровʼязбережувальну компетентність шляхом свідомого ставлення до

власного здоров’я та здоров’я інших;

- Компетентність в природничих науках для формування в учнів практичних

навичок дослідження;

- Компетентність уміння вчитися впродовж життя шляхом спостереження

природних явищ і процесів та їхніх наслідків;

-Інформаційну компетентність для здійснення пошуку інформації в різних

джерелах.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Розповідає, що має бути зображено на ілюстраціях до прослуханого оповідання, казки, вірша (хто?, що?, де?, коли?)

Використовує різні форми привітання, прощання

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо)

Створює в групі прості медіапродукти (стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя/ вчительки, враховує мету й аудиторію

Провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди

Розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування

Визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження

Провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди

Використовує інформацію, отриману з відомих мені та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо)

Співвідносить зображення / описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому / їй із довкілля або інших джерел об’єктами та явищами

Розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо)

Описує зображення предметів за допомогою відповідних органів чуття

Пропонує нові способи використання рукотворних (штучних) об’єктів

Розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа «Настрій черепахи»

depositphotos_111527440-stock-illustration-cute-vector-turtle images depositphotos_68621635-stock-illustration-cute-sea-turtle-cartoon depositphotos_131203568-stock-photo-sad-brown-turtle

 

ІІ. Етап цілепокладання

Метод «Сторітелінг»

Нещодавно я побувала у зоопарку. Там я бачила багато цікавих речей, але найбільше мені запам’яталася велика кількість різних тварин.

  • Чи був хтось з вас у зоопарку? Яких тварин ви там бачили?
  • Де ще можна побачити тварин?

  • Сьогодні ми з вами поговоримо про різноманітність тваринного світу.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Світ тварин дуже різноманітний. Яких тільки тварин немає. Крихітних і величезних, красивих і не дуже, лякливих і страхітливих, плазунів, літаючих, плаваючих. Всіх не перелічиш.

Вчені ділять тварин на велику кількість груп, але ми поки що ознайомимося тільки з найбільшими групами тварин.

Картинки по запросу презентація звірі 1 клас

Робота з мультимедійною презентацією.

https://en.ppt-online.org/114573

Пропоную згадати все, що ми знаємо про ці об'єкти живої природи і про те, за якими ознаками вони поділяються на групи.

Метод «Гронування»

Робота з мультимедійною презентацією.

https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY

Завдання 2 (завдання на картках)

Відгадай загадки. Їх треба прочитати, обговорити в парі і показати назву тварини всьому класу використовуючи тільки міміку та звуки тварини.

http://www.myshared.ru/slide/961147/

https://infourok.ru/prezentaciya-zagadki-pro-tvarin-dityam-1147719.html

Хвилинка безпеки

Як поведете себе при зустрічі з осою, змією? Чого не можна робити?

Завдання 3. Назви, до яких груп відносяться ці тварини

Вчитель демонструє зображення різних тварин

Фізкультхвилинка. Покажіть спосіб пересування кожної тварини.

Чи є спосіб пересування суттєвою ознакою для розподілу на групи? Доведіть.

Завдання 4. Назви ознаки кожної групи тварин. Кожна пара отримає картки з назвою групи тварин. Ви повинні згадати і розповісти їх основні ознаки.

Діти розбирають картки

Картинки по запросу гра де чий хвітКартинки по запросу гра де чий хвіт

Картинки по запросу гра де чий хвітКартинки по запросу гра де чий хвіт

Коли пари готові, піднімають руки,

Діти, існує величезна кількість різноманітних тварин. Нам не вистачить навіть усього життя, щоб їх вивчити. Вчені до цих пір не вивчили всі види тварин. Вони від мікроскопічно малих найпростіших організмів до таких величезних, як слони і кити.

Робота з таблицею.

Зараз потрібно заповнити таблицю, використовуючи отримані знання (робота в групах)

Група тварин

Істотні ознаки

Представники

 

 

 

Физкультминутка

Ми крокуємо, ми крокуємо,

Руки вище піднімаємо,

Голову не опускаємо,

Дихаємо рівно, глибоко.

(Ходьба з підніманням рук)

Раптом ми бачимо у куща

Випав пташеня з гнізда.

Тихо пташеняти беремо

І в гніздо кладемо.

(Нахили вперед, руками торкнутися підлоги, випрямитися, підняти руки вгору)

Попереду з-за куща

Дивиться хитра лисиця.

Ми лисицю перехитрив,

На носочках побіжимо.

(Біг на носочках)

На галявину ми заходимо,

Багато ягід там знаходимо.

Суниця так запашна,

Що не лінь нам нахилитися.

(Нахили вперед)

Як багато ми побачили

І річку і квіти.

Дізналися багато нового

І я, і ти, і ми.

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Робота з лего «Моя тваринка»

Складіть з лего-деталей тваринку, яка вам найбільше подобається.

- Ось і скінчився урок,

І підводимо ми підсумок!

- Чому був присвячений сьогоднішній урок?

- Що вам найбільше запам'яталося на уроці?

- Що було найважливішим на уроці?

Рефлексія

- Поділіться своїм враженням про урок.

Добре працювали і все засвоїли - зелений квадрат

Не дуже активні, не все зрозуміло - жовтий квадрат

Погано працювали на уроці, багато чого незрозуміло - червоний квадрат

 

Список використаних джерел

https://www.liveinternet.ru/users/mama_kolechki/post274464139

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 березня 2019
Переглядів
6995
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку