Тема Тренувальні граматичні вправи. Відмінювання та вживання модального дієслова können в Präsens.

Про матеріал
Мета Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями. Активізувати вивчений лексико – граматичний матеріал. Тренувати учнів у відмінюванні та вживанні модального дієслова können в Präsens. Розвивати навички читання, аудіювання та письма. Розвивати логічне мислення учнів, їх пам'ять, мовлення. Навчати учнів розповідати про свої вміння та вміння своїх друзів, родичів. Виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

              

Тема                  Тренувальні граматичні вправи. Відмінювання та вживання модального дієслова können в Präsens. 

 

Мета                  Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями.

                  Активізувати вивчений лексико – граматичний матеріал.

                  Тренувати учнів у відмінюванні та вживанні модального дієслова können в Präsens. 

                  Розвивати навички читання, аудіювання та письма.

                  Розвивати логічне мислення учнів, їх пам'ять, мовлення.

                  Навчати учнів розповідати про свої вміння та вміння своїх друзів,   родичів.

                  Виховувати культуру спілкування.

Обладнання       Магнітофон, касета, картки із завданнями до аудіювання,   граматична таблиця, картки із завданнями.

    

 

                                       Хід уроку

 

І. Organisationsstufe. Einstiegsphase.

 

   - Guten Tag, Kinder! Setzt euch! Wie geht es euch? Wann beginnt unsere Stunde? Wir spreche heute was ihr machen können.

                                           

          Englisch                                           Deutsch

       

            can                                                                   können

                                             Могти, вміти

 

I can dance.                                                         Ich kann tanzen.

He can play football.                                           Er kann Fußball spielen.

We can sing.                                                        Wir können singen.

 

II. Kontrolle der Hausaufgabe.

 

  • Wann kommst du nach Hause?
  • Üb. 1., S. 64 AB.

 

III. Phonetisch – lexikalische Vorübungen.

       Hört zu und sprecht nach.

         Ich kann singen,

         du kannst springen,

         er kann laufen,

         wir können schwimmen.

(Спочатку учні слухають вірш, а потім повторюють вслід за диктором.)

 

IV. Grammatik.

      1. Змагання.

(Клас ділиться на 2 команди. На дошці – завдання для обох команд: вставити правильну форму модального дієслова können в Präsens. Виграє та команда, котра швидка виконає завдання.

 

                          1

                     2

1) Stefan und Denis …. (können)                      nicht richtig Englisch sprechen.

1) Peter und Heike … (können) nicht kommen.

2) Wir … (können) nicht ins Kino gehen.

2) Du …(kannst) noch nicht bauen.

3) Der Hund … (kann) bellen.

3) Er … (kann) schon gut Deutsch sprechen.

4) Ich … (kann) schon gut Volleyball spielen.

 

4) Mein Freund … (kann) nicht Schach spielen.

     

      2. (Вставте правильну форму модального дієслова können в Präsens, та   вставте (присудок), який зображений на малюнку.

     2.1. Wir können Schach spielen.

     2.2. Gabi kann Rollschuh laufen.

     2.3. Er kann skaten.

     2.4. Peter und Jan können Klavier spielen.

     2.5. Sabine kann Rad fahren.

     2.6. Ich kann Tennis spielen. 

 

      3. Гра «Ланцюжком».

          Siech dir die Bilder an. Lies die Kommentare.

        Üb. 2., S. 74 LB

(Учні розглядають малюнки а потім читають коментарі до них. Закривши коментарі я говорю номер картинки, а вони повинні сказати, що дитина вміє.)

 

      4. Правило.

        Модальне дієслова können має значення «могти, вміти». В теперішньому часі воно відмінюється за особами так:

 

ich kann                                             wir können

du kannst                                           ihr könnt

er/sie/es kann                                     sie/Sie können

 

Якщо в розповідному реченні є ще інше дієслово, то können буде стояти на другому місці в реченні, а інше дієслово матиме неозначену форму та стоятиме в кінці речення.

 

z. B.           Ich kann gut Deutsch lesen.

        Du kannst richtig Englisch sprechen.

        (Розглядаємо таблиці та порівнюємо з англійською мовою.

5. Phonetikgymnastik.

         Ich kann springen,

         Du kannst malen,

         Er kann Fußball spielen,

         Wir können laufen.

     6. Hörverstehen.

(Учні слухають 2 рази діалоги, роблять позначки на раніше заготовлених листках, а потім читають, що можуть робити діти.

 

Julia

Jan

Anna

skaten

 

+

 

malen

+

 

 

Klavier spielen

 

 

+

Tennis spielen

+

 

 

schwimmen

 

 

+

basteln

 

+

 

 

    7. Sprechen.

        (Учням дані дієслова, за допомогою яких вони складають розповідь. (Додаток 10).

1) Was kannst du? Was kann dein Freund?

2) Я учням показую малюнки, а вони говорять, що ці люди вміють робити.

 

      8. Schreiben.

(На даних учням аркушах слід записати: в першу колонку – що вони вже вміють, а в другу – чого ще не вміють. За бажанням зачитують.

 

V. Hausaufgabe.

     1) Певним учням на 8 – 11 балів перекласти речення на картках. (Додаток 13).

      2) На 4 – 7 балів – вставити правильну форму модального дієслова können.

VI. Zusammenfassung.

       Оцінювання учнів.

docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку