2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок "Die ukrainische Hauptstadt"

Про матеріал
Урок "Die ukrainische Hauptstadt. Українська столиця" за підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 5 клас.
Перегляд файлу

Тема: Die ukrainische Hauptstadt/ Українська столиця.

Мета:

 Практична:

  • узагальнити і розширити знання учнів з теми;
  • активізувати вживання лексичних одиниць з теми, засвоєних на попередніх уроках в усному мовленні та на письмі;
  • тренувати учнів у монологічному та діалогічному мовленні з теми;
  • навчити учнів читанню та загального розуміння змісту зі здійсненням вибіркового контролю прочитаного шляхом перекладу та вправ, що передбачають запитання і відповіді.

Розвивальна:

- розвивати культуру мовлення учнів;

- навички усного мовлення;

- розвивати комунікативні здібності учнів з теми;

- розвивати вміння узагальнювати отримані знання;

- розвивати вміння читати текст з метою вилучення важливої інформації.

Виховна:

  • стимулювати інтерес до предмета;
  • виховувати в учнів інтерес до рідної країни.

Обладнання: підручник, ілюстрації, карта України, листівки з видами Києва, роздатковий матеріал (картки по темі),

                                              ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

 1. Початок уроку

 Stehen Sie bitte auf!

 Guten Tag! Guten Tag!

 Sagen alle Kinder

 Kleine Kinder, große Kinder,

 Dicke Kinder, dünne Kinder,

 Guten Tag! Guten Tag! 

 Sagen alle Kinder

2.    Привітання.

L: Guten Tag! Ich freue mich euch zu sehen. Wie geht es euch? (Wie geht es dir, V.? Und dir, А.? ...) Was habt ihr Neues?

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

L: Also, Kinder, wir leben in der Ukraine. Die Ukraine hat unsere Hauptstadt. Heute beginnen wir das neue Thema. Es heißt - »Kyjiw «.

 

3. Підготовка учнів до спри­йняття іншомовного мовлення.

L: Hört zu. Sprecht mir nach. Beachtet die

Aussprache. (Übung 1, St.167)

П.Основна частина уроку

  1. Робота з картою

Beantworte die Fragen:

  • Wie heißt unsere Heimat?
  • Wie heißt die Hauptstadt der Ukraine?
  • Wo liegt Kyjiw?
  • Wie ist die Flagge der Ukraine?
  • Wie heißt das nationale Wappen der Ukraine?
  • Wie heißt die nationale Hymne der Ukraine?
  • Welche Nationalitäten leben in der Ukraine?
  • Hat die Ukraine nationale Symbole?

2. Kontrolle der Haussaufgabe.

  Zu Hause habt ihr eine Erzahlung zum Thema „Die Ukraine“ vorbereitet.

 Перевірка навичок монологічного мовлення

 

3.Введення нового лексичного матеріалу

 

  1.  Was fallt euch ein, wenn ihr das Wort »Kyjiw« hört. Malt einen Wortigel.

 

Kyjiw

 

  

 

 

 

 

Учні витягують картки зі словами, що асоціюються зі словом Київ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в)  Wir lernen neue Wörter! Sprich mir nach! (St.167)

Учні записують слова в словник

с) Пояснення нового матеріалу

L. Heute sprechen über Kyjiver Sehenswürdigkeiten.

Вчитель показує картки з визначними памятками Києва.

Учні записують назви памяток у зошити з перекладом.

4.Читання тексту зі здійсненням вибіркового контролю прочитаного

  1. Ihor erzählt über seine Heimatstadt. Markiert wichtige Wörter, Sätze, und Ab­schnitte.

Meine Heimatstadt

 Kyjiw ist meine Heimatstadt. Ich bin hier geboren. Ich mag Kyjiw.

Kyjiw hat andere Name. Man nennt Kyjiw: «Die Stadt mit goldenen Kuppeln».

 Kyjiw ist eine grüne Stadt. In Kyjiw gibt es viele Parks und Denkmäler . Die Hauptstraße von Kyjiw heißt  Chrestschatyk. Der Hauptplatz von Kyjiw heißt Maidan Nesaleshnosti.  Das berühmte Höhlenkloster heißt  Kyjiwo – Petscherska Lawra.

  1. Macht die Aufgabe zum Text.
    1. Die Heimatstadt Ihors heißt …

a) Lwiw;

b) Kyjiw;

c) Chmelnutzky.

   2. Kyjiw nennt man …

a) «die Hauptstadt der Gastfreundschaft»;

b) «Die Stadt mit goldenen Kuppeln»;

c) eine «Gartenstadt».

3. In Kyjiw gibt es …

a) viele Parks und Denkmäler;

b) viele Garten und Felder;

c) viele Parks und Blumen.

4. Die Hauptstraße von Kyjiw heißt …

a) Schewtschenkostraße;

b) Chrestschatyk;

c) Chmelnutzkystraße.

5. Der Hauptplatz von Kyjiw heißt …

a) Alexanderplatz;

b) Wolodymyrplatz;

c) Maidan Nesaleshnosti.

6. Das berühmte Höhlenkloster heißt…

a) Kyjiwo – Petscherska Lawra;

b) Nikolauskloster;

c) Andreaskirche.

Учні виконують тестові завдання у зошитах.

 

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Робота в парах

.  Lest die Dialoge zu zweit

Учні отримують картки із зображенням визначних місць Києва і будуть діалог.

  • Hallo! Ich heiße …
  • Hallo! Mein Name ist
  • Ich möchte  Kyjiw besichtigen! In Kyjiw gibt es ….
  • Oh, das ist sehr schön. Ich möchte in Kyjiw … besichtigen.
  • Tschuss!...
  • Tschuss!...

ІП. Заключна частина

 Підбиття підсумків уроку.

  •  War die heutige Stunde interessant?
  • Was hat euch am besten gefallen?
  • Was hat euch nicht so gut gefallen?
  • Ihr habt heute sehr gut gearbeitet.  Schüler bekommen gute Noten.

 Домашнє завдання

Прочитати текст впр. 3, с. 168.bung 3, St.168) Вивчити лексику с.127

*Скласти до тексту 5 запитань

 

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
6 лютого
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку