Тема: Українські землі наприкінці XVI - першої половини XVII ст.

Про матеріал

Матеріали для тематичного контролю знань учнів з теми "Українські землі наприкінці XVI - парша половина XVII ст.". Де включено завдання різної складності: співвідношення, поняття, хронологічна послідовність, історична постать, робота з картою, робота з документом тощо.

Перегляд файлу

П.І. учня/ учениці _______________________________

Клас _____________

Тематичний контроль знань

Тема: Українські землі наприкінці ХVI – у  першій половині  XVII століття

 

І – варіант

  1. Прибрати зайве слово

Митрополит, єпископ, єзуїти, філарет                                             Відповідь ____________

  1.  Вибрати правильну відповідь

Діяльність уніатського митрополити Іпатія Потія припадає на:

А) 1599 – 1613 рр.

Б) 1613 – 1637 рр.

В) 1591 – 1629 рр.

Г) свій варіант                                                                                   Відповідь ____________

Період існування Кримського ханства

А) 1441 – 1774 рр.

Б) 1441 – 1783 рр.

В) 1478 – 1774 рр.

Г) 1478 – 1783 рр.                                                                             Відповідь _____________

 

  1. Поставити події у хронологічній послідовності

А) обрання православним митрополитом Йова Борецького

Б) Надрукована робота Герасима Смотрицького «Ключ царства небесного…»

В) Вийшли «Пункти для заспокоєння руського народу»

Г) похід козацького війська на чолі з Петром Сагайдачним на Москву

                                                                                    Відповідь ____________

  1. Встановити співвідношення
  1. Калга          А) другий заступник хана
  2. Нуреддин   Б) голова мусульманського духовенства
  3. Диван          В) перший заступник хана
  4. Муфтій        Г) дорадчий орган        Відповідь __________________________________
  1. Робота з картою
  1. Підписати Дніпровські пороги, Великий Луг і Дике Поле

C:\Users\Kler_Semenko\Desktop\IMG_20191113_083648.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота з документом

Завдання:

  1. Які події описує документ?

_______________________________________________________________

  1. В якому році відбувалися події описані в документі

_______________________________________________________________

«Серед католиків, у тому числі й церковників, не бракує впливових осіб, які є покровителями членів козацького посольства, з огляду на теперішню загрозу війни з турками. А згаданий Сагайдачний відкрито заявляє, що королівство не одержить ні найменшої допомоги від жодного козака і від більшої частини схизматиків, якщо ці їхні вимоги не будуть вислухані. З іншого боку, багато з цих сеньойорів не тільки вважає, що було б величезною шкодою втратити допомогу козаків, військо яких вихваляють як більш боєздатне і краще організоване, ніж те, яке очолює коронний гетьман, але й підкреслюють небезпеку, що ці козаки не будуть битися проти турків, і тому говорять, що в цей момент необхідно піти на поступки козакам так, щоб вони залишилися вдоволені »

  1. Особистість Петро Канашевич-Сагайдачний

Завдання:

  1. Внутрішня політика

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Зовнішня політика

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Особисте ставлення до історичного діяча

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Пояснити, чим уславились козаки в першій половині XVII століття?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Оцінка__________

П.І. учня/ учениці _______________________________

Клас _____________

Тематичний контроль знань

Тема: Українські землі наприкінці ХVI – у  першій половині  XVII століття

ІІ – варіант

  1. Прибрати зайве слово

Рушниця, сабля, чайка, гармати                                   Відповідь______________

  1.  Вибрати правильну відповідь

Діяльність уніатського митрополити Йосифа Рутського

А) 1599 – 1613 рр.

Б) 1613 – 1637 рр.

В) 1591 – 1629 рр.

Г) свій варіант                                                                       Відповідь ____________

Період існування Кримського ханства в васальний залежності від Османської імперії

А) 1441 – 1774 рр.

Б) 1441 – 1783 рр.

В) 1478 – 1774 рр.

Г) 1478 – 1783 рр.                                                        Відповідь _____________

  1. Поставити події у хронологічній послідовності

А) Вийшла друком робота Мелетія Смотрицького «Тренос»

Б) Взяття запорозькими козаками фортеці Кодак

В) Іпатій Потій та Кирило Терлецький вирушили в подорож до Риму для швидшого втілення унії в життя

Г) Заснування Київської братської школи             Відповідь _____________

  1. Встановити співвідношення
  1. Бейлики А) сухий корм для коней
  2. Фураж   Б) титул верховного правителя в багатьох мусульманських країнах
  3. Султан  В) Адміністративно-територіальні округи
  4. Беї         Г) керівники адміністративно-територіальних округів

Відповідь _______________________________

  1. Робота з картою

C:\Users\Kler_Semenko\Desktop\IMG_20191113_083648.jpg

  1. Позначте місця і підпишіть назви Запорізьких Січей

 

 

  1. Робота з документом

Завдання:

1. Які події описує документ?

_______________________________________________________________

2. В якому році відбувалися події описані в документі

_______________________________________________________________

«Згадані два єпископа  прийшли в грецькому одязі, що його носять у їхніх країнах, уклякнувшись в просторі поміж лавами, вони, за їхнім звичаєм, поцілували землю, а згодом те саме зробили посередині цього вільного простору, а третій раз перед стопами папи і їх, наприкінці, з пошаною поцілували; а перший з них, що називався Іпатій, дав папі листи… Тоді… вчинили ісповідь віри, і то перший – який знав латинську мову – відчитав її латиною, а другий, Кирило, що не знав латинської мови, вчинив її по-грецьки чи руськи…»

  1. Особистість Петро Могила

Завдання:

  1. Основний напрямок діяльності

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Особисті якості

_______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Ставлення до діяча

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Визначте основні досягнення культури першої половини XVII століття

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Оцінка__________

docx
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
1851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку