Тема уроку: Чи існує справжнє кохання? ( твір-роздум за повістю В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»)

Про матеріал
Мета: продовжувати роботу над проблематикою твору, розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, оформлювати свої думки на письмі; виховувати загальнолюдські морально-етичні цінності.
Перегляд файлу

Урок № 5

Тема уроку.  Чи існує справжнє кохання? ( твір-роздум за повістю

В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»)

Мета: продовжувати роботу над проблематикою твору, розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, оформлювати свої думки на письмі; виховувати загальнолюдські морально-етичні цінності.

Обладнання, наочність: проектор, презентація

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення

 

Хід уроку

Епіграф до уроку

Любити – це не дивитися один на одного.

Любити – це разом дивитися в одному напрямі.

Антуан  де Сент-Екзюпері

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

1. Хвилинка «мудрих думок» ( учні по черзі зачитують і коментують вислови відомих людей про кохання )

ІV. Мотивація навчальної діяльності

1. Проблемне запитання

     Що таке справжнє кохання? Чи існує воно?

2. Перегляд презентації «Перше кохання»

V. Виконання практичних завдань

1. Скласти твір за метафорою до слова кохання

1 рядок-

2 колір -

3 смак -

4 зовнішність -

5 звук -

6 якість переживання -

2. Робота з прислів’ями про кохання

1. Любов сильніше смерті. 2. Хто кохає, той за тим і зітхає. 3. Як гляне – серце в’яне. 4. Коли любиш - так женись, а не любиш – відступись. 5. Засватана – як продана. 6. З коханням не жартують.

3. Бесіда за запитаннями

     З уст якого героя звучать ці прислів’я?

     Для чого Федько перечитав усі прислів’я про кохання?

     Чи по-справжньому закохався Вітька в Галю? Доведіть це.

     Чи щирими були його почуття до дівчини?

     Чи відповіла йому Галя взаємністю?

     Пригадайте твори українських письменників про кохання.

4. Пам’ятка «Як працювати над твором-роздумом»

      Продумайте послідовність викладу думок, складіть план майбутнього твору.

     У вступі сформулюйте тезу(твердження), яку вам треба дове­сти в основній частині твору.

     Обґрунтовуючи твердження, використовуйте переконливі ар­гументи і докази, наводьте приклади.

     Висловіть власне ставлення до порушеної у творі проблеми.

     Свої міркування ілюструйте відомими сентенціями, крила­тими висловами, прислів’ями та приказками морально-етичної тематики.

     Використовуйте слова й сполучення слів, що пов’язують тезу й аргументи, аргументи й висновок: тому що, оскільки, тому, відтак, таким чином, отже та ін.

     Завершіть твір-роздум висновком у вигляді побажання, за­клику, звернення чи поради.

VІ. Написання творчої роботи

VІІ. Підбиття підсумків уроку

VІІІ. Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи за темами «З української прози. Український гумор»

Інтернет-джерела

       http://fedorovsergii.blogspot.com/2014/11/blog-post.html

docx
Додано
14 березня
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку