2 клас Дата__________
Тема: Давай пограємо! Активізація ЛО теми
Мета: повторити вивчений граматичний матеріал теми; вдосконалити вживання числівників від 1 до 20; розвивати навички діалогічного мовлення; розвивати навички читання; вчитися будувати запитання і давати відповіді на них; розвиток навичок письма; тренувати пам'ять; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: урок повторення вивченого матеріалу
Обладнання: Підручник, робочий зошит, мультимедійний супровід, роздатковий матеріал для читання, картки із завданнями.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання
T.: – Hello!
Ps.: – Hello!
T.: – How are you?
Ps.: – Fine, thanks!
T.: – Are you ready for the lesson?
Ps.: – Yes, we are.
2. Перевірка домашнього завдання
- Вчитель перевіряє вивчені слова до теми.
- Читання – вправи 4-10(друкована книжка). Що було важко чи незрозуміло у вправах для читання вдома?
- В 7 вправі яка буква? Як її читаємо? (читаємо як ш)
3.Повідомлення теми та мети уроку
Т: Сьогодні в нас урок повторення вивченої теми «Відпочинок і дозвілля» на якому ми потренуємося задавати питання і давати на них відповіді в теперішньому часі не тільки усно, а іще письмово. Потренуєтесь рахувати до 20.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Наприклад:
- Where is my pen?
- Itꞌs on(in/under) the book.
- What do you have? Учень відповідає:
- I have got…
- How many pencils have you got? (Учень відповідає скільки в нього олівців)
- I have got…
- What can you see on the desk? (Учень відповідає що він бачить в себе на парті)
- I can see a … (зошита, книжку, ручку і так далі)
- Вчитель включає аудіо із числами «numerals 1-20», учні слухають та повторюють.
2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу:
1) Робота на картках
- Вчитель роздає учням картки на яких зображення із запитаннями до нього. Учні виконують завдання: читають, відповідають усно і записують на картках.
2)How many pencils have you got? (I have got a seventeen pencils.)
3. What can you see? (I can see a cat.)
4. Where is the cat? (It is on the bed.)
Фізкультхвилинка
- Вчитель включає відео (commands), учні дивляться, слухають та виконують команди.
2) Робота із картинками в парах
- Із поданих слів складіть запитання до картинки. (Вчитель роздає картинки та надруковані слова учням на кожну парту, учні складають запитання. Запитання задають класу показуючи картинку, учні відповідають на запитання однокласників.)
1) Where is my dog? (It is in the box.)
2) What do you have? (I have got book, notebook, pen, pencil …)
3) Where is dog and cat? (Cat on the table and dog under the table.)
4) What can you see? (I can see a map.)
3) Читаємо у друкованих книжках
- Читаємо і виконуємо завдання у 11, 12, та 13 вправі .
ІІІ. Заключна частина уроку
Бесіда з учнями
- Чи сподобався вам урок?
- Які завдання вам сподобались найбільше?
- Що нового запам’ятали?
- Що було робити важко, а що легко?
Домашнє завдання:
- Повторити всі слова до теми.
- Читати впр. 11 - 13 в друкованій книжці.
2. Закінчення уроку
- The lesson is over.
- Stand up, please! Goodbye, children.
- Goodbye.