Тема уроку : "Милий дім"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови для 3го класу. Урок повторення і закріплення матеріалу за Темою : "Милий дім"
Перегляд файлу

Урок з англійської мови у 3 класі

Тема уроку : Милий дім

Тип  уроку: Урок повторення і закріплення вивченого матеріалу

Практична:

Мета уроку:

Практична:

 - закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;

 - удосконалювати техніку читання вголос;

 - повторити назви кімнат та меблів;

 - повторити прийменники місця;

 - удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови.

Розвивальна:

 - розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, вміння розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці;

 - розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію,стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів.

Освітня:

 - поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Виховна:

 - формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби.

Обладнання: картки, зошити, наочний матеріал, технічні засоби навчання, граматичні структури.

 

 

 

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Greeting.

 

Teacher: Good afternoon, children!

Pupils: Good morning, teacher .

 

2. Aim.

Teacher: Today we are going to speak about our house and rooms. SLIDE 1

But today we have a guest. It’s a monkey. Its name is Chica. And it will help us to remember the vocabulary “House”.  We need to help monkey to find its house. Will we help? At the end of our lesson Chica will give us some presents for our good work .

 

3. Phonetic drills.

    Teacher:  Now look at the screen, you can see some sounds. Let’s repeat them after me. SLIDE 2

  • [w]- wall, wardrobe, window
  • [e]- bed, shelf
  • [ð]- they, there, mother, brother
  • [S] – she, shelf, fish
  • [ʧ]- chair, armchair, kitchen

 

4. Warming - up.

    1. Repeat the words. Повторення лексики. (на дошці)

Teacher:  But before speaking about rooms, let’s remember the words.

Look at the blackboard and you can see these pictures. Let’s name them together.

A chair, a mirror, a sofa, a table, an armchair, a clock, a lamp, a carpet, a bookshelf, TV-set, a bed, a cupboard, a picture, a bath, a shower, a bedroom, a kitchen, bathroom, a hall, a living room. ( з перекладом)

 

     

    2. Repeat the preposition.  Повторення прийменників. SLIDE 3

А тепер ми пригадаємо прийменники : on, in, under, above, on the left, on the right (з перекладом)

 

 

  1. Основна частина уроку

1.Writting

 Teacher:  Look at the screen! Дув сильний вітер і перемішав усі літери в словах. Давайте їм допоможемо стати на свої місця! Find and write down in your copy books correct words.  Let’s help them! SLIDE 4

amlp , hiarc , tbah , afos, batel, dbe

 

2.Grammar

Teacher:   Look at task 1 in your sheets. We should write down the prepositions instead of three dots. ( У вас на листочках написані речення з пропущеними прийменниками. Я читаю вам переклад цих речень, а ви маєте записати його і назвати англійською мовою прийменник, якого не вистачає.) SLIDE 5-6

1. The cat is … the chair. (under) –  Котик під стільцем.

2. The bedroom is ……  .  (on the right) – Спальня з права.

3. The book is … the bag. (in) – Книга в портфелі.

4. The pen is … the sofa. (on) – Ручка на дивані.

5.The window is …  the table. (above) – Вікно над столом.

6. The living room is  ……  . (on the left)  - Гостина з ліва.

 

 

3. Speaking

Teacher: Please, look at the screen. There is one odd word in each slide. Name it.(Назвіть зайве слово.) SLID 7- 10

Kitchen : cupboard , bed , chair   -   bed

Living-room  : armchair , carpet , TV-set , bath   -    bath

Bedroom : bed , clock , cupboard , desk    -   cupboard

Bathroom : bath , shower , mirror, TV-set    -   TV-set

 

 4.Guessing

Teacher: Look at the screen. I will read you sentences and you should guess what it is. Але наше завдання ускладнюється. Мавпа хоче подивитися, як ми зможемо з цим впоратися.   SLIDE 4 – 7

1.Есть в комнате портрет, Во всем на вас похожий. Засмейтесь – и в ответ Он засмеется тоже. A mirror

2. Ножек четыре, Шляпок одна, Нужен, коль станет Обедать семья. A table

3.Я удобный, очень мягкий, Вам не трудно угадать, - Любят бабушки и внуки Посидеть и полежать. A sofa

4.На четырех ногах стою, Ходить я вовсе не могу. Когда устанешь ты гулять, Ты можешь сесть и отдыхать. A chair

5.Мы ночью ходим, Ходим днем, Но никуда мы не уйдем. A clock

6.С ногами, но без рук, С боками, но без рёбер, С сиденьем, но без живота, Со спиной, но без головы. An armchair

7. Я и дом украшаю, Я и пыль собираю. А меня люди топчут ногами, Да потом ещё бьют батогами. A carpet

8.У стены — большой и важный Дом стоит многоэтажный. Мы на нижнем этаже Всех жильцов прочли уже! A bookshelf

9 Чудо-ящик – в нем окно, В том окошечке – кино. TV-set

10.Мигнет, моргнет, В пузырек нырнет, В пузырек, под козырек, Ночью - в комнате денек. A lamp

5. Listening.

Teacher:  Now I read you some sentences and you name me the room where you can do these things. SLIDE 8

1. You usually sleep in this room. - Bedroom

2. You sit on the sofa in this room and watch television in this room. – Living room

3. You cook in this room. - Kitchen

4. You take a shower in this room.  Bathroom

 

6. Reading

Teacher:   Я роздам кожному аркуш з текстом про будинок. Вам потрібно прочитати текст і перкласти його, а я буду клеїти  куди потрібно  ці малюнки із кімнатами.  Let’s begin!

This is my house. It is big. There are two bedrooms in it. The bathroom is on the right. The bedrooms are near the bathroom on the right. And the kitchen is on the left. The living-room is near the  kitchen on the left. The hall is between rooms.

Teacher: Good. We found our monkey’s house. I think it is very happy.

 

7. Relaxing.

Teacher:  It’s time to have a rest. Let watch a video and repeat after them.

  1. Заключна частина уроку

 

Teacher:  That’s all for today. Chica is very happy that you know this theme so good. It gives you red balloons for this work. (діти отримують червоні кульки від мавпи в знак любові)

 Teacher: Stand up. Our lesson is over. Be happy all the time. Good bye.

 

docx
Додано
19 січня 2021
Переглядів
827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку