Тема уроку. «Розв’язуємо прості рівняння».

Про матеріал
Тема уроку. «Розв’язуємо прості рівняння». ( Підручник "Математика 3клас, Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.» ) Мета: формувати вміння розв’язувати прості рівняння. Удосконалювати обчислювальні навички табличного множення та ділення; актуалізувати знання правила знаходження невідомого компонента арифметичної дії; ознайомити учнів із розв’язуванням простих рівнянь на основі правила знаходження невідомого компонента.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «РОЗВ’ЯЗУЄМО ПРОСТІ РІВНЯННЯ.» ( с. 56 - 57. )

Номер слайду 2

Всі ми добре відпочили. До роботи нам пора. Хай звучать у нашім класі знов Тарасові слова: “Вчитесь, читайте Чужому навчайтесь Свого не цурайтесь. ” Бажаю плідної роботи.

Номер слайду 3

Лиш дзвінок на урок продзвенить – Стане кожен серйозним в ту мить, Бо роботи  багато у нас, І активно працює весь клас.

Номер слайду 4

Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння – І тоді прийде уміння. І про тебе, на кінець, Люди скажуть: «Молодець!»

Номер слайду 5

НАШ НАСТРІЙ

Номер слайду 6

(Очікування: порадіти за товариша; пізнати головне; дізнатися нове; виконати завдання; показати свої досягнення.

Номер слайду 7

Урок без запунки починається з каліграфічної хвилинки. Щоб оцінка була гарна, треба вивести старанно. 

Номер слайду 8

Математичний диктант12 жовтня. Каліграфічна хвилинка 47 62 … Утворити нові числа Класна робота

Номер слайду 9

45-2856-3949+28

Номер слайду 10

64-3775-4668-29

Номер слайду 11

30-1876-3953-2840-1735+28

Номер слайду 12

17, 17, 77, 27, 29, 39, 12, 37, 23, 63, 25. Перевірка роботи

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Рівність, яка містить змінну, називають рівнянням.

Номер слайду 15

Розв’язування рівнянь Читаю рівняння з назвою компонентів арифметичної дії. Визначаю, який компонент невідомий. Згадую, як знайти невідомий компонент. Виконую арифметичні дії та визначаю невідомий компонент.

Номер слайду 16

5. Виконую перевірку: підставляю знайдене значення замість змінної; визначаю, чи буде при цьому рівність істинною. 6. Роблю висновок про корінь (розв’язок) рівняння. 7. Записую віповідь. Виконую перевірку: підставляю знайдене значення замість змінної; визначаю, чи буде при цьому рівність істинною. Роблю висновок про корінь (розв’язок) рівняння. Записую відповідь.

Номер слайду 17

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 18

Робота з підручником ( с. 56 )

Номер слайду 19

 1. Розбий записи на дві групи. За якою ознакою це можна зробити? Згадай, що ти знаєш про рівняння.38 + 38 = 7642 + а = 714 • 7 = 28k : 8 = 2

Номер слайду 20

І група:38 + 38 = 764 • 7 = 28ІІ група:42 + а = 71k : 8 = 2

Номер слайду 21

Завдання 2.. Добери корені (розв'язки) рівнянь із поданих чисел. З  5  6  7  9  326 • а = 36, k : 4 = 8, 45 : 6 = 5, y + 7 = 13

Номер слайду 22

6 • а = 36, а = 6k : 4 = 8, k = 3245 : b = 5, b = 9у + 7 = 13, у = 6

Номер слайду 23

Завдання 3. Згадай відповідні правила і знайди невідомі компоненти дій. ? + 25 = 41 32 : ? = 8 ? - 38 = 37 ? • 7 = 21 40 - ? = 16 ? : 8 = 4 6 • ? = 54 16 + ? = 50

Номер слайду 24

16 + 25 = 4132 : 4 = 875 - 38 = 373 • 7 = 2140 - 24 = 1632 : 8 = 46 • 9 = 5416 + 34 = 50

Номер слайду 25

Завдання 4. Розглянь, як Олексій і Ганна розв'язали рівняння. Прокоментуй розв'язання. Які правила застосували діти? 6 • а = 36 а = 36 : 6 а = 6 6 • 6 = 36 36 = 36

Номер слайду 26

Щоб знайти невідомий множник, необхідно добуток подітили на перший множник. k : 4 = 8 k = 8 • 4 k = 32 32 : 4 = 8 8 = 8 Щоб знайти ділене, необхідно дільник подітили на частку.

Номер слайду 27

5. Розв'яжи рівняння, застосувавши правила знаходження невідомого компонента арифметичної дії. 17 + m = 53 9 + y = 16 5 • k = 40 z : 8 = 3 49 : с = 7 а - 16 = 5 а + 26 = 42 р - 4 = 28

Номер слайду 28

Номер слайду 29

17 + m = 53 m = 53 - 17 m = 36 17 + 36 = 53 53 = 53 Відповідь: m = 36

Номер слайду 30

9 + у = 16 у = 16 - 9 у = 7 9 + 7 = 16 16 = 16 Відповідь: у = 7

Номер слайду 31

5 • k = 40 k = 40 : 5 k = 8 5 • 8 = 40 40 = 40 Відповідь: k = 8

Номер слайду 32

z : 8 = 3 z = 8 • 3 z = 24 24 : 8 = 3 3 = 3 Відповідь: z = 24

Номер слайду 33

49 : с = 7 с = 49 : 7 с = 7 49 : 7 = 7 7 = 7 Відповідь: с = 7

Номер слайду 34

a - 16 = 5 а = 16 + 5 а = 21 21 - 16 = 5 5 = 5 Відповідь: а = 21

Номер слайду 35

а + 26 = 42 а = 42 - 26 а = 16 16 + 26 = 42 42 = 42 Відповідь: а = 16

Номер слайду 36

р • 4 = 28 р = 28 : 4 р = 7 7 • 4 = 28 28 = 28 Відповідь: р = 7

Номер слайду 37

6. Поясни короткий запис задачі. Сформулюй кожну просту задачу. Склади план розв'язування задачі. Розв'яжи задачу. В автобусі їхало 42 пасажири - чоловіки й жінки. Після того як на зупинці вийшли 7 чоловіків, в автобусі залишилось 24 чоловіки. Скільки жінок їхало в автобусі?

Номер слайду 38

План розв'язування1. Скільки чоловіків їхало в автобусі?2. Скільки жінок їхало в автобусі?ЗАДАЧА1) 7 + 24 = 31 (п.) -всього чоловіків;2) 42 - 31 = 11 (п.) – жінок. Відповідь: в автобусі їхало 11 жінок.

Номер слайду 39

7. Розв'яжи задачу. Яна, Сергій, Євген змагалися з бігу. Визнач, хто з них прибіг першим, другим і третім, якщо істинні тверд-ження: Сергій прибіг не першим і не другим; Євген прибіг не другим; Яна прибігла не третьою.

Номер слайду 40

Відповідь: Євген прибіг першим, Яна прибігла другою, Сергій прибіг третім.

Номер слайду 41

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 14 , № 3 - 4.

Номер слайду 42

Тема уроку. «РОЗВ’ЯЗУЄМО ПРОСТІ РІВНЯННЯ.» ( с. 56 - 57. )( Підручник "Математика 3клас, Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.» )Мета: формувати вміння розв’язувати прості рівняння. Удосконалювати обчислювальні навички табличного множення та ділення; актуалізувати знання правила знаходження невідомого компонента арифметичної дії; ознайомити учнів із розв’язуванням простих рівнянь на основі правила знаходження невідомого компонента.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
2412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку