Тема уроку: Урок - практикум Як працювати з фізичними картами

Про матеріал
Тема уроку: Урок - практикум Як працювати з фізичними картами Фізична карта дає уявлення про найбільші форми рельєфу суходолу і морського дна. На ній показано розміщення та назви форм рельєфу - гір, рівнин, окремих вершин з їх абсолютною висотою над рівнем моря, а також назви форм рельєфу дна океану - жолобів, хребтів, улоговин тощо. Практична робота Робота з фізичною картою світу та України Мета: навчитися працювати з фізичною картою світу і України; показувати на карті географічну номенклатуру; заповнювати контурну карту; розв’язувати практичні завдання.
Перегляд файлу

Тема уроку:   Урок - практикум  

Як працювати з фізичними картами

 Фізична карта світу, півкуль, України

Вивчити географію без підручника важко, а без карти неможливо.

  •         Прокоментуйте епіграф уроку.
  •         Пригадайте, як на картах зображують гори та рівнини.

Фізична карта дає уявлення про найбільші форми рельєфу суходолу і морського дна. На ній показано розміщення та назви форм рельєфу - гір, рівнин, окремих вершин з їх абсолютною висотою над рівнем моря, а також назви форм рельєфу дна океану - жолобів, хребтів, улоговин тощо.

Практична робота

Робота з фізичною картою світу та України

Мета: навчитися працювати з фізичною картою світу і України; показувати на карті географічну номенклатуру; заповнювати контурну карту; розв’язувати практичні завдання.

Обладнання: шкільний атлас для 6 класу, контурна карта, кольорові олівці, інтернет.

Перегляньте відео «Правила оформлення контурної карти».

 

https://lh5.googleusercontent.com/If_w0HM6sLlThv87bTMmGKq2p6NKwSzGHg0YqG41CaWldF5fAFfRilqy-Xsn2-wxzNGJ6QasVqvWBkeYtTml6zjDF11SDGwS_BSh2IJz6BbamzmcWYW4uvl74tDjxAbq0w=w1280

https://lh6.googleusercontent.com/6KkZg97Ea6tYre5AHptdzTtZ7smYLEIz9kRGy4zcA5pfJ-_rWTzS0GB00ednIbUgz4qQ_HADyIlbKFxgvSGTpcmIs-c7YAPwdWNRQNhldOnnHQnwO66Hn9hx8mGGNa2iAw=w1280

https://lh6.googleusercontent.com/-JPkudL2QpmMEV2MCa1TOi_diwaTzqUl6cM2B2NOA1YIVMVh5bEmiKU_q5KMxKRSbzrfeThVeiP4S_eNHars-54374DSaK01K_HAoK3rsORlJzDtIJVoRsdhbylYTBGGgg=w1280

Оцініть свою діяльність на уроці.  Продовжіть речення:

  •         На уроці вдалося дізнатися нову корисну інформацію про...
  •         Для розв’язання навчальних завдань або життєвих ситуацій знадобляться такі вміння, набуті під час вивчення теми...

Домашнє завдання 

  1.          

 

Повторити  параграф 25,26

  1.       Попрацюйте з фізичними картами 

1. Користуючись фізичною картою світу, назвіть форми рельєфу, з яких беруть початок річки: Дністер, Амазонка, Міссісіпі, Конго, Муррей і Дарлінг, Інд і Ганг.

2. Розподіліть вказані нижче географічні об’єкти за материками, на яких вони розташовані.

Рівнини: 1) Бразильське плоскогір’я, 2) Східноєвропейська рівнина, 3) Західносибірська рівнина, 4) Амазонська низовина, 5) Середньосибірське плоскогір’я, 6) Бразильське плоскогір’я.

Вулкани: 7) Ключевська Сопка, 8) Етна, 9) Кракатау.

Гори: 10) Карпати, 11) Кримські, 12) Альпи, 13) Уральські, 14) Кордильєри, 15) Кавказ, 16) Гімалаї, 17) Анди.

3.Першою у списку найвищих вершин планети йде гора Еверест (8848 м). Жителі Тибету називають її Джомолунгма, а непальці - Сагарматха. Проте є інформація, що найвищою горою Землі є згаслий вулкан Мауна-Кеа, висотою понад 10 км, що розташований на Гавайських островах Тихого океану. Місцевою гавайською мовою назва гори перекладається як «Біла гора».

Доведіть правильність цього твердження або спростуйте його.

4. Позначте на контурній карті:

  •         вулкани: Етна, Мауна-Кеа, Карадаг;
  •         гори: Гімалаї, Карпати, Кримські;
  •         рівнини: Амазонська низовина, Східноєвропейська рівнина, Бразильське плоскогір’я, Придніпровська височина, Придніпровська низовина.

 

docx
Додав(-ла)
Чаус Людмила
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку