КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ В РАМКАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова)
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
Примітка |
І СЕМЕСТР |
||||
ТЕМА 1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ І ОПОРНИХ ЗНАНЬ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ (10ГОД) |
||||
1 |
|
|
Геометричні фігури. Конструювання геометричних фігур |
|
2 |
|
|
Натуральні числа. |
|
3 |
|
|
Розв’язування та складання магічних квадратів |
|
4 |
|
|
Числові і буквені вирази. |
|
5 |
|
|
Складання і розв’язування задач життєвого змісту |
|
6 |
|
|
Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей |
|
7 |
|
|
Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей |
|
8 |
|
|
Величини. Вимірювання величин |
|
9 |
|
|
Величини. Вимірювання величин |
|
10 |
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
ТЕМА 2.1 ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ (15 ГОДИН) |
||||
11 |
|
|
Натуральні числа і цифри. Мільйон. |
|
12 |
|
|
Нуль і мільярд |
|
13 |
|
|
Порівняння натуральних чисел. Нерівності |
|
14 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
15 |
|
|
Додавання натуральних чисел |
|
16 |
|
|
Додавання натуральних чисел. Закони додавання |
|
17 |
|
|
Додавання натуральних чисел. Закони додавання |
|
18 |
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
19 |
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
20 |
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
21 |
|
|
Округлення чисел |
|
22 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
23 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
24 |
|
|
Контрольна робота № 1 |
|
25 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 2.2. КООРДИНАТНІ ПРОМЕНІ І ШКАЛИ. (10 ГОДИН) |
||||
26 |
|
|
Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини. |
|
27 |
|
|
Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини. |
|
28 |
|
|
Координатні промені і шкали |
|
29 |
|
|
Координатні промені і шкали |
|
30 |
|
|
Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів |
|
31 |
|
|
Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів |
|
32 |
|
|
Взаємне розміщення прямих |
|
33 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
34 |
|
|
Контрольна робота № 2 |
|
35 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
ТЕМА 2.2.МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. (10 ГОДИН) |
||||
36 |
|
|
Множення натуральних чисел |
|
37 |
|
|
Множення натуральних чисел |
|
38 |
|
|
Множення натуральних чисел |
|
39 |
|
|
Закони множення |
|
40 |
|
|
Розв’язування комбінаторних задач |
|
41 |
|
|
Розв’язування комбінаторних задач |
|
42 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
43 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
44 |
|
|
Контрольна робота № 3 |
|
45 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 2.3. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ОЗНАКИ ПОДІЛЬНОСТІ. (12 ГОДИН) |
||||
46 |
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
47 |
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
48 |
|
|
Ділення з остачею |
|
49 |
|
|
Ділення з остачею |
|
50 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
51 |
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
52 |
|
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
53 |
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
54 |
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
55 |
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
56 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
57 |
|
|
Контрольна робота № 4 |
|
ТЕМА 2.4. СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ. РІВНЯННЯ (10 ГОД) |
||||
58 |
|
|
Аналіз контрольної роботи . Квадрат і куб числа. Степінь числа з натуральним показником |
|
59 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
60 |
|
|
Числові й буквені вирази. Порядок дій у виразах. Формули |
|
61 |
|
|
Числові й буквені вирази. Порядок дій у виразах. Формули |
|
62 |
|
|
Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
63 |
|
|
Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
64 |
|
|
Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
65 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
66 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
67 |
|
|
Контрольна робота № 5 |
|
ТЕМА 3. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ВЕЛИЧИНИ (10 ГОД) |
||||
68 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Розв’язування задач і вправ Многокутники. Трикутники і чотирикутники. |
|
69 |
|
|
Многокутники. Трикутники і чотирикутники. |
|
70 |
|
|
Кути трикутника і чотирикутника |
|
71 |
|
|
Кути трикутника і чотирикутника |
|
72 |
|
|
Рівні фігури. Симетрія |
|
73 |
|
|
Величини та їх значення |
|
74 |
|
|
Величини та їх значення |
|
75 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
76 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
77 |
|
|
Контрольна робота № 6 |
|
ТЕМА 4. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (13 ГОДИН) |
||||
78 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Дробові числа і звичайні дроби. |
|
79 |
|
|
Порівняння звичайних дробів |
|
80 |
|
|
Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу |
|
81 |
|
|
Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу |
|
82 |
|
|
Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу |
|
83 |
|
|
Самостійна робота |
|
84 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
85 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
86 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
87 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
88 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
89 |
|
|
Контрольна робота № 7 |
|
90 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
ТЕМА 5. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ (6 ГОДИН) |
||||
91 |
|
|
Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач |
|
92 |
|
|
Робота в групах над проектами |
|
93 |
|
|
Робота в групах над проектами |
|
94 |
|
|
Робота в групах над проектами Захист проектів |
|
95 |
|
|
Робота в групах над проектами Захист проектів |
|
96 |
|
|
Підсумковий урок |
|