Тема уроку: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

Про матеріал
Тема уроку: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Мета: навчальна: ознайомити із поняттям команда, виконавець, система команд, алгоритм; навчити розрізняти команди від речень, що не є командами; формувати вміння наводити приклади команд та алгоритмів із навколишнього життя; розвивальна: розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність; виховна: виховувати повагу до праці інших, любов до предмету. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Перегляд файлу

Тема уроку:  Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

Мета:

навчальна: ознайомити із поняттям команда, виконавець, система команд, алгоритм; навчити розрізняти команди від речень, що не є командами; формувати вміння наводити приклади команд та алгоритмів  із навколишнього життя;

розвивальна: розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність;

виховна: виховувати повагу до праці інших, любов до предмету.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 Привітання

Пов’язане зображення

  •                 перевірка присутніх
  •                 перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадай ребус

Відповідь: команда.

 

Відповідь: виконавці

Для того, щоб дізнатися про що ми поговоримо на сьогоднішньому уроці пропоную вам виконати таке завдання: у нас є слова у яких переплуталися букви нам потрібно їх відновити. (даю трьом групам скласти слова ) К М О Д А И Н ,    И В Ц О А Н К В І  ( команди, виконавці).

Отже, тема нашого уроку: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Мікрофон»

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ:

1. Під час занять не вставайте і не ходіть по класу!!!

2. Строго виконуйте вказівки викладача.

3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.

4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.

5. Припиняйте роботу при появі незвичайного звуку, запису або самовільного включення ПК і негайно повідомте про це викладача.

6. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Підручник:

V. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA

Результат пошуку зображень за запитом "фізкультхвилинка"

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Інструктаж вчителя.

Завдання 1

Уважно прочитай речення. Встав пропущені фрази.

  1.               Повідомлення, яке понукає до виконання певної дії називається…

 

 

  1.               Виконавець – це…

 

  1. Система команд виконавця – …

 

  1.               Виконавцями можуть бути…

 

Завдання 2

Запишіть в зошит:

  1.               Приклади команд;
  2.               Приклади виконавців, які можуть виконати ці команди.

Релаксація

Пов’язане зображення

VIІ. Підведення підсумків уроку

  1.               Що називають командою?
  2.               Як може подаватися команда?
  3.               Що називають системою команд виконавця?

 

VIІІ. Домашнє завдання

Опрацювати відповідний параграф підручника.

 

1

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку