Тема уроку: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Мета:
навчальна: ознайомити із поняттям команда, виконавець, система команд, алгоритм; навчити розрізняти команди від речень, що не є командами; формувати вміння наводити приклади команд та алгоритмів із навколишнього життя;
розвивальна: розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність;
виховна: виховувати повагу до праці інших, любов до предмету.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Розгадай ребус
Відповідь: команда.
Відповідь: виконавці
Для того, щоб дізнатися про що ми поговоримо на сьогоднішньому уроці пропоную вам виконати таке завдання: у нас є слова у яких переплуталися букви нам потрібно їх відновити. (даю трьом групам скласти слова ) К М О Д А И Н , И В Ц О А Н К В І ( команди, виконавці).
Отже, тема нашого уроку: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Мікрофон»
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ:
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по класу!!!
2. Строго виконуйте вказівки викладача.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Припиняйте роботу при появі незвичайного звуку, запису або самовільного включення ПК і негайно повідомте про це викладача.
6. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
Підручник:
V. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Інструктаж вчителя.
Завдання 1
Уважно прочитай речення. Встав пропущені фрази.
Завдання 2
Запишіть в зошит:
Релаксація
VIІ. Підведення підсумків уроку
VIІІ. Домашнє завдання
Опрацювати відповідний параграф підручника.
1