Тема уроку: Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі
Мета уроку:
Навчальна: ознайомити з поняттям вуглеводи, знати їх класифікацію та основні функції, показати значення вуглеводів та їх поширення у природі;
Розвиваюча: розвивати логічне та екологічне мислення, вміння узагальнювати та робити висновки, працювати в групах, аргументувати свою думку, наводити приклади;
Виховна: виховувати бережливе ставлення до природи та свого організму;
Основні терміни і поняття: вуглеводи, глюкоза, полісахариди, крохмаль, целюлоза, пектин;
Міжпредметні зв’язки : біологія
Тип уроку: комбінований урок
Методи та форми роботи: робота біля дошки, групова робота, індивідуальна робота , бесіда, опитування, розповідь, пояснення, демонстрація презентації, робота з підручником.
Обладнання та реактиви: конспект уроку, підручники, мультимедійна дошка, картки з кросвордом, картки «долоньки», зчитувач Qr-кодів.
Перебіг уроку
Організаційна частина
Привітання викладача, перевірка присутніх та готовності учнів до уроку, створення робочої атмосфери (слайд 1)
Епіграф уроку
Перевірка домашнього завдання
Тест «Жири»
Учням роздаються картки «долоньки» з однієї сторони жовтого кольору, з іншої зеленого.
Якщо вірний перший варіант, піднімають зеленим кольором до вчителя, якщо другий – жовтим
Перевірка раніше заснованих знань
Вправа «Незакінчене рівняння»
Допишіть рівняння реакцій. Порахуйте суму коефіцієнтів у кожному рівнянні.
Сума дорівнює номеру букви в алфавіті . Знайдіть приховане слово
Мотивація навчальної діяльності
Отже тема нашого уроку: Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.
Що вам відомо про вуглеводи? (Відповіді учнів)
Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
Поняття про вуглеводи
Класифікація вуглеводів
Значення вуглеводів та їх поширення у природі.
Закріплення вивченого матеріалу
Гра «Класифікація вуглеводів»
Гра в групах кросворд «Вуглеводи»
Учні діляться на команди по 5 чол, розгадують кросворд
Підбиття підсумків уроку
1.Які речовини відносять до вуглеводів і звідки походить їхня назва?
2. Як класифікують вуглеводи?
3. Завдяки якій реакції у природних умовах відбувається синтез вуглеводів
Виставлення оцінок.
Доманнє завдання:
Вивчити параграф 23, підготувати проект на тему: «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення»