Тема уроку: Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі

Про матеріал
Епіграф уроку Зібратися разом- це початок, Триматися разом- це прогрес, Працювати разом- це успіх Генрі Фрід Перевірка домашнього завдання
Перегляд файлу

Тема уроку:  Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі

Мета уроку:

Навчальна:  ознайомити з поняттям вуглеводи, знати їх класифікацію та основні функції, показати  значення вуглеводів та їх поширення у природі;

Розвиваюча:  розвивати логічне та екологічне мислення, вміння узагальнювати та робити висновки, працювати в групах, аргументувати свою думку, наводити приклади;

Виховна: виховувати бережливе ставлення до природи та свого організму;

Основні терміни і поняття: вуглеводи, глюкоза, полісахариди, крохмаль, целюлоза, пектин;

Міжпредметні зв’язки : біологія

Тип уроку: комбінований урок

Методи та форми роботи: робота біля дошки, групова робота, індивідуальна робота , бесіда, опитування, розповідь, пояснення, демонстрація презентації, робота з підручником.

Обладнання та реактиви: конспект уроку, підручники, мультимедійна дошка,  картки з кросвордом, картки «долоньки», зчитувач Qr-кодів.

Перебіг уроку

Організаційна частина

Привітання викладача, перевірка присутніх та готовності учнів до уроку, створення робочої атмосфери (слайд 1)

Епіграф уроку

Зібратися разом- це початок,

Триматися разом- це прогрес,

Працювати разом- це успіх

Генрі Фрід

Перевірка домашнього завдання

Тест  «Жири»

  Учням роздаються  картки «долоньки» з однієї сторони жовтого кольору, з іншої зеленого.

  Якщо вірний перший варіант, піднімають зеленим кольором до вчителя, якщо другий – жовтим

Перевірка раніше заснованих знань 

Вправа «Незакінчене рівняння»

Допишіть рівняння реакцій. Порахуйте суму коефіцієнтів у кожному рівнянні.

Сума дорівнює номеру букви  в алфавіті . Знайдіть приховане слово

Мотивація навчальної діяльності

Отже тема нашого уроку: Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.

Що вам  відомо про вуглеводи? (Відповіді учнів)

Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

Поняття про вуглеводи

Класифікація вуглеводів

Значення вуглеводів та їх поширення у природі.

Закріплення вивченого матеріалу

Гра «Класифікація вуглеводів»

Гра в групах кросворд «Вуглеводи»

Учні діляться на команди по 5 чол, розгадують кросворд

Підбиття підсумків уроку

1.Які речовини відносять до вуглеводів і звідки походить їхня назва?

2. Як класифікують вуглеводи?

3. Завдяки якій реакції у природних умовах відбувається синтез вуглеводів

Виставлення оцінок.

Доманнє завдання:

Вивчити параграф 23, підготувати проект на тему: «Вуглеводи у  харчових продуктах: виявлення і біологічне значення»

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Розробки уроків
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку