12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Тема уроку з англійської мови "Що це за тварина?"

Про матеріал

Четвертий урок по темі.

Мета: 1.Удосконалюватинавички та уміння аудіювання та діалогічного мовлення.

2.Формувати навички зв'язного мовлення, пам'ять.

3.Виховувати позитивне ставлення до природи.

Перегляд файлу

Розробка уроку до підручника англійської мови  О.Карп’юк 2 клас   блок «Домашні улюбленці та тварини».

Тема: Що це за тварина?

Четвертий урок по темі.

Мета: 1.Удосконалювати  навички та уміння аудіювання та діалогічного              мовлення.

            2.Формувати навички зв’язного мовлення, пам’ять. 

            3.Виховувати позитивне ставлення до природи.

Задачі: Закріплювати навички вживання мовленнєвих зразків із функціями загального запитання, здивування та читання.

       Сприяти формуванню навичок аудіювання.

        Ввести та тренувати нову лексику в усному та писемному мовленні: can, have/has, climb, fly, clever, silly, slim, favourite.

       Учити любити природу.

Обладнання: підручник, мультимедійна дошка, мультимедійний додаток до НМК з англійської мови, пісня «Маленьких каченят», уривок з мультфільму «Muzzy».

Хід уроку

І Організаційний момент.

  1. Привітання.

Dear children! Today well speak about your favourite animals and pets, watch a cartoon and play games. Then you will read books about other animals, tell your English friends about your pets. Lets start our lesson.

  1. Фонетична розминка «мій улюблений вірш» (учні по черзі декламують улюблений вірш, усі інші повторюють за ними)      

 To begin with recite your favourite poem one by one.

ІІ Основна частина.

  1. Перевірка домашнього завдання:  виконується вправа з мультимедійного додатку. Диктор називає слово, а до нього пропонуються два або декілька малюнків. Треба вибрати правильний варіант. Діти по черзі виходять до мультимедійної дошки.

Who wants to start? Press the button.

  1. Робота в групах: читання буквосполучень ir, ur, ph, sh, ch, ea, or. Учні беруть по одній  картці прочитують слова у групі потім зачитують буквосполучення та приклади для класу.

 Take a card and read them. I see you can do it perfectly and it helps you to read some words on the blackboard: Like, love, climb, fly, run, swim.

  1. Перегляд фрагменту з мультфільму «Мазі». Переглянувши мультфільм учні згадують якими бувають тварини та заповнюють пропуски в словах на дошці.

You see that some letters are missed. What are they?

Big, small, clever, fat, kind, beautiful, strong, silly, slim, favourite,  old. 

B_g, sm_ll, cle_er, f_t, ki_d, beautifu_, str_ng, si_ly, sl_m, favouri_e,  ol_.

  1. Фізкульт хвилинка. Виконання пісні « Маленьких каченят».

It’s time to dance.

  1. Закріплення лексики. Рольова гра «Хто ти?» На деякий час на екрані з’являються  зображення тварин та персонажів фільмів та мультфільмів. Окремо заготовлені  картинки. Учні беруть картку з одним з героїв, а однокласники повинні вгадати «Хто ти». Можна задавати тільки загальні запитання.  

Lets play a game “Who are you?” Take a card and answer the questions.

    Are you a man or an animal?

     Are you real?

     Are you from film or a cartoon?

     Can you swim/ fly/ climb?

     Do you like books/flowers/ chocolate…?

Якщо відгадали треба виразити захоплення чи здивування.

What a wonderful animal!

  1. Фізкульт хвилинка. Зарядка.

 Lets do exercises with the pupil on duty.

  1.  Аудіювання тексту з мультимедійного додатку.

Now children listen to the story and answer my questions:

What animals can you see in the story?

Do they like the elephant?

Who loves the elephant?

What kind of animal is elephant?

Do you like the story?

  1. Гра «Хто я?»  Один з учнів отримує маску тварини і намагається вгадати хто він. Він задає запитання.

Lets play again. One of you will take the mask, ask questions and guess the animal.    Am I…….      Can I……  I know, I am a ….

ІІІ Заключна частина.

  1. Підбиття підсумків.

Pupils, you worked hard and I liked it.

  1. Домашнє завдання принести світлину з домашнім улюбленцем та розповісти про нього.

 For the next lesson take the picture of your pet and tell us about it.

  1. Прощання.

 Good buy. See you soon.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ступка Тетяна
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку