Тема: «Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова»
Мета: закріпити знання дітей стосовно того, що таке інформація, як людина сприймає інформацію її властивості; засвоєння нових знань по темі: види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.
Обладнання та наочність: презентація, телевізор, комп’ютери.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Хід уроку:
І. Організаційний етап
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.
ВІДЧУТТЯ
ІНФОРМАЦІЯ
ОРГАНИ ЧУТТЯ
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
А перш ніж почати, давайте згадаємо правила поведінки та техніки безпеки.
Правила:
На попередньому уроці, ми з вами дізналися, що таке інформація та як вона передається.
А сьогодні ми розглянемо, які бувають види інформації за способом сприймання.
Ми отримуємо інформацію з навколишнього світу за допомогою органів чуття. Давайте з’ясуємо, які ж є органи чуття:
Отже, коли ми дивимося, слухаємо, спостерігаємо, спілкуємося ми отримуємо інформацію з навколишнього світу, а передаємо її за допомогою повідомлень.
IV. Фізкультхвилинка
V. Усвідомлення набутих знань
Практична робота на LearningApps.org
Релаксація
Гімнастика для очей
VІ. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія.
Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.