18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тема: «Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова»

Про матеріал
Тема: «Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова» Мета: закріпити знання дітей стосовно того, що таке інформація, як людина сприймає інформацію її властивості; засвоєння нових знань по темі: види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.
Перегляд файлу

Тема: «Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова»

Мета: закріпити знання дітей стосовно того, що таке інформація, як людина сприймає інформацію її властивості; засвоєння нових знань по темі: види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.

Обладнання та наочність: презентація, телевізор, комп’ютери.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Хід уроку:

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Створення атмосфери психологічного комфорту.

ІІ. Актуалізація опорних знань.  Мотивація навчальної діяльності.

Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.

ВІДЧУТТЯ

ІНФОРМАЦІЯ

ОРГАНИ ЧУТТЯ

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

А перш ніж почати, давайте згадаємо правила поведінки та техніки безпеки.

Правила:

  1. Заходити до комп’ютерного класу тільки з дозволу вчителя.
  2. Коли заходите до комп’ютерного класу, треба поводитися спокійно, не можна бігати та бешкетувати.
  3. В комп’ютерному класі не можна вживати їжу та напої.
  4. Класти речі на клавіатуру та системний блок.
  5. Торкатися монітора.
  6. Треба сидіти рівно. Відстань між монітором та очима повинна бути не менше 50 см.
  7. Без дозволу вчителя не можна вмикати та вимикати пристрої комп’ютера.
  8. Не можна торкатися руками кабелів, шнурів, розеток.
  9. Не ремонтувати комп’ютер самотужки, треба негайно покликати вчителя.
  10. Працювати за комп’ютером не більше 15-20 хвилин.
  11. Після закінчення роботи треба прибрати своє робоче місце.

На попередньому уроці, ми з вами дізналися, що таке інформація та як вона передається.

А сьогодні ми розглянемо, які бувають види інформації за способом сприймання.

Ми отримуємо інформацію з навколишнього світу за допомогою органів чуття. Давайте з’ясуємо, які ж є органи чуття:

  • Очі - Зір (текстові, числові, графічні, комбіновані повідомлення, умовні жести)
  • Вуха - Слух ( звукові, комбіновані повідомлення)
  • Ніс – Нюх (інформація запахів)
  • Язик – Смак
  • Шкіра – Дотик

Отже, коли ми дивимося, слухаємо, спостерігаємо, спілкуємося ми отримуємо інформацію з навколишнього світу, а передаємо її за допомогою повідомлень.

IV. Фізкультхвилинка

V. Усвідомлення набутих знань

Практична робота на LearningApps.org

Релаксація

Гімнастика для очей

VІ. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія.

Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 червня 2020
Переглядів
1126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку