Тема: Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

Про матеріал
Тема: Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». Конспект уроку містить цікаві вправи для повторення та вивчення даної теми.
Перегляд файлу

Тема: Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

Мета:

  •      навчальна: навчити використовувати логічні висловлювання типу «Якщо – то…»;
  •      розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •      виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор,Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •      Привітання з класом
  •      Перевірка присутніх

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Пригадайте за допомогою якої частки ми можемо зробити істинне хибне або хибне істинним?

А зараз ми з вами зіграємо в гру істинне чи хибне?

( Вчитель має карточки де написанні висловлення учні витягають одну карточку і каже яке це висловлювання, та вибирає учня який  за допомогою частки не робить істинне  хибним і навпаки)

  1. Колобок з’їв лисичку? (хибне висловлювання, колобок не з’їв лисичку)
  2. Зараз урок математики
  3. Сьогодні субота
  4. Рукавички носять зимою
  5. Червону шапочку з’їла бабуся
  6. Червона шапочка носила вовчику пиріжки
  7. Білосніжка з’їла гнома
  8. Котиться сонечко а назустріч йому лисичка
  9. Гноми є героями казки червона шапочка
  10. Столицею України є Херсона
  11. Яблуння цвіте зимою

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Ви вже вмієте утворювати нові висловлювання за допомогою частки не, тобто шляхом заперечення. Заперечення перетворює істинне висловлювання на хибне і навпаки.

На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо говорити про логічне слідовання «якщо…то… інакше"

IV. Вивчення нового матеріалу

Висловлювання — речення, що виражає судження. Якщо судження, що становить зміст (сенс) деякого висловлювання, є істинним, то і про цевисловлювання кажуть, що воно істинне. Подібним чином помилковим називають таке висловлювання, яке є вираженням помилкового судження.

А чи можна утворити нове висловлювання з двох? Наприклад у нас є два речення завтра інформатика. Візьми підручник. За допомогою часток якщо то інакше ми можемо з двох речень зробити одне. Якщо завтра урок інформатики то візьми підручник інакше непотрібно.

 Висловлювання, яке утворюється з двох висловлювань за допомогою слів якщо й то, називають логічним слідуванням.

Наведемо ще приклади таких висловлювань( діти наводять свої приклади)

 

Давайте ми попробуємо це висловлювання показати у вигляді блок- схеми:

А тепер у програмі скретч. Хто попробує скласти цей алгоритм ?( використовувати проектор)

 

 

 

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Робота в зошиті

Робота з підручником

VІ. Робота за комп’ютером

Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатики

Пов’язане зображення

VII. Підведення підсумків уроку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Омельчук Лариса
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 березня 2019
Переглядів
5093
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку