Тема Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота 5. «Проекти з вкладеними циклами».

Про матеріал
Цілі:  навчальна: продовжувати формувати поняття вкладених алгоритмічних структур, приклади їх застосування;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch Хід уроку І. Організаційний етап • привітання • перевірка присутніх • перевірка готовності учнів до уроку ІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності — Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття. IІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу Пояснення вчителя з елементами демонстрування Робота з підручником: § 3.2
Перегляд файлу

Урок 21.

Тема Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота 5. «Проекти з вкладеними циклами».

Цілі:

  • навчальна: продовжувати формувати поняття вкладених алгоритмічних структур, приклади їх застосування;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

IІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

Робота з підручником: § 3.2

ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практична робота 5. Проекти з вкладеними циклами

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 99-100

  1. Вправи для очей.

1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.

2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.

3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

V. Підбиття підсумків уроку

VІ. Домашнє завдання

Підручник § 3.2 ст. 99-100

VІІ. Оцінювання роботи учнів

doc
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
1712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку