Тема. Як зберегти своє здоров’я? Надзвичайні ситуації під час воєнного стану

Про матеріал
Мета: - навчальна: формування ключових та стійких компетенцій у дітей молодшого шкільного віку щодо безпечної поведінки у час війни та після її завершення, формувати знання учнів про основні правила поведінки під час небезпечних ситуацій, ознайомити учнів з основними засоби і способами захисту життя; - розвивальна: розвивати уміння використовувати вивченні правила на практиці; - виховна: виховувати дбайливе ставлення до власного життя та здоров’я, емпатію, любов до Батьківщини. Обладнання: карточки, наочний матеріал, презентація. Тип уроку: нетрадиційний. Освітні галузі: ЗДО, ГІО.
Перегляд файлу

    Тема.  Як зберегти своє здоров’я? Надзвичайні ситуації під час воєнного стану

   Мета:

-         навчальна: формування ключових та стійких компетенцій у дітей молодшого

шкільного віку щодо безпечної поведінки у час війни та після її завершення,

формувати знання учнів про основні правила поведінки під час небезпечних ситуацій, ознайомити учнів з  основними засоби і способами захисту життя;

-         розвивальна: розвивати уміння використовувати вивченні правила на практиці;

-         виховна: виховувати дбайливе ставлення до власного життя та здоров’я, емпатію,  любов до Батьківщини.

 

   Обладнання:  карточки, наочний матеріал, презентація.

   Тип уроку: нетрадиційний.

   Освітні галузі: ЗДО, ГІО.

ХІД УРОКУ

І. Ранкове коло

1. Привітання

П’ятниця сім пар рук має,

бо розпочаті справи завершає.

Ми теж старанно працювати будемо,

і про робоче місце не забудемо.

Речі свої в рюкзачки поскладаємо,

парти уважно усі оглядаємо.

Тиждень робочий завершимо ми,

дружно підемо на вихідні.

 

2. Рухлива гра «Сонечко сяє»

Сонечко сяє, сопілочка грає,

Річка тече, човник пливе,

Правим веслом загрібаєм лівим веслом загрібаєм.

А тепер двома руками обіймаємо ми друзів.

 

3. Програма «Як почуває себе ненька Україна?» в прямому ефірі

 

    ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Колективна гра «Логічний ланцюжок»

- Пригадайте тему місяця (Чарівні перетворення)

- Складіть логічний ланцюжок до теми яку ми розглядали на попередніх  уроках.

Всі почерзі кажуть одне слово до теми «Здоров'я людини», яке асоціюється з цією темою і прийшло перше на думку.

- Щоб ми були здорові нам потрібно чисте повітря, користна їжа, режим, здоровий сон, позитвні емоції, активний відпочинок, спорт.

- Чи можуть сьогодні всі люди в Україні мати змогу підтримувати всі ці фактори нашого здоров'я?

- Чи всі українці зараз в безпеці? Чому?

- Нажаль, через напад Росії на Україну багато українців, зараз, в цю мить в небезпеці.

- Які наші дії якщо почули сигнал «Повітряна тривога»?

 

 

 

     ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

      1. Загадка

- Розгадайте хто завітав до нас на урок.

Він готовий у вогонь і в бій,
Захищаючи нас з тобою.
Він в дозор йде гарант,
Не залишить посаду …
Солдат

 - Сьогодні на урок до нас завітав солдат, що захищає нашу Батьківщину від російської агресії. Він завітав до нас для того, щоб сказати нам , що кожен з нас може стати борцем таким як і він, для цього потрібно дбати про себе, рідних та всіх людей поруч, і нашою зброєю є наші знання. Ціль ворога згубити наше здоров’я та наш дух. Якщо ми знатимемо, як вберегтися у надзвичайних ситуаціях, ми зламаємо плани ворога і наблизимо нашу перемогу. Тому тема уроку: «Небезпечні ситуації під час воєнного стану». Наш захисник  підготував нам ментальну карту до теми нашого уроку. Ми повинні заповнити її своїми знаннями.

 

      ІV. Осмислення проблеми

  1. Розповідь вчителя.

Надзвичайна ситуація – це порушення нормальних умов життя і діяльності людей.

Надзвичайні ситуації підчас воєнного стану поділяються на:

  1. Хімічна атака
  2. Ядерна атака
  3. Артобстріл
  1. Перегляд відео «Хімічна зброя»

 

  1. Обговорення побаченого

- Що ви побачили на відео?

- Які види хімічної зброї ви почули.

- Які наші дії у разі хімічної атаки.

 

        Фізкультхвилинка «Прямуй в укриття»

-         Пригадаємо як ми поводимося почувши тривогу в школі за допомогою фізкультхвилинки.

       V. Практична робота

  1.             Гра «ЛОТО». Групова робота з ментальною картою.

-                    Щоб заповнити ментальну карту швидше потрібно об’єднатися в групи.

-                    Три ряди – це три групи, кожна група буде представляти ту небезпечну ситуацію яка йому випаде: хімічну, ядерну, артилерійський обстріл. Щоб визначитися хто над якою небезпекою  працюватиме зіграємо в «ЛОТО» . Я оберу 3 учнів які повинні 3 листочки  повісити в коридорі там де їм заманеться. Потім 3 інших учнів з кожної групи, ідуть шукати ці листочки кожен бере собі один листочок, який перший знайшов. На кожному буква, яка означає небезпеку.

Команди отримують  завдання.

1.  Розкажи  як діяти при небезпеці.

2. Наклей піктограми відповідно до алгоритму дій.

3. Презентуй результат роботи.

  1. Перегляд відео «Війна очима дітей»

- Ми з вами знаходимося на відносно безпечній території, тому не розуміємо дітей які приїхали до нас зі східних регіонів. І щоб ми краще зрозуміли через що пройшли ці люди давайте переглянемо відео засноване на реальних малюнках дітей вашого віку, які бачили війну.

           3. Обговорення побаченого

- Які емоції у вас викликало це відео?

- Чи можна ображати людей які евакуювалися із зони воєнних дій?

- Чи хотіли б ви допомогти цим дітям? Як ми можемо це зробити?

 

        VІ. Підсумок уроку

  1.   Вправа «Квітка запитань»

-           Як діяти підчас хімічної атаки?

-           Як діяти підчас артобстрілу?

-           Як діяти підчас ядерного вибуху?

-           Дякую! Вам учні за урок, ми чудово попрацювали.

 

2.Рефлексія

- Перед вами карта України, на ваших партах сердечка. Уявіть, що це ваше серце, маленького українця, напишіть на них щирі пожадання для України та прикріпіть на карту. І вони обов’язково збудуться.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Варцаба Юлія
Додано
30 травня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку