Урок: інтегроване заняття з предметів «Я досліджую світ» і «Розвиток художньо-естетичних навичок».
Тема: прощавай, осінь!
Корекційно-навчальна мета: узагальнити знання дітей про осінь, її ознаки, місяці, дари, особливості стану погоди. Спонукати дітей до вживання прикметників, дієслів по темі. Розвивати граматично правильне мовлення, мовленнєве дихання, увагу, пам'ять; закріплювати уміння бачити красу осінньої природи, милуватися її барвами, закріплювати уміння працювати з фарбами, створювати осінній пейзаж, формувати навички підготовки робочого місця до праці.
Корекційно-розвивальна мета: розвивати дрібну моторику рук, естетичний смак, творчий підхід до виконання завдання.
Корекційно-виховна мета: виховувати у здобувачів любов до природи, інтерес до оточуючого світу.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: презентація, зразок малюнка, фарби, серветка, склянка з водою.
Дата проведення: 30.11.2023 року
Кількість учнів : 3.Решта учнів в асинхронному режимі.
Хід уроку
І. Загальнокорекційний етап.
1. Організаційна підготовка учнів до праці.
Я всміхаюсь сонечку: Я всміхаюсь дощику:
Здрастуй, золоте Лийся, мов з відра.
Я всміхаюсь квіточці: Друзям усміхаюся: зичу їм добра
Хай вона росте.
.2. Ознайомлення з планом заняття ( картинки)
II. Основний етап.
А) Відгадування загадки
У садах, лісах блукає,
В жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль –
Жде сестрицю білу в гості.
(Осінь).
2. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
- Сьогодні ми з вами узагальнимо свої знання про осінь та намалюємо осіннє дерево.
3. Формувально-пізнавальна частина.
1) Вправа «Пригадай …»
2) Дидактична гра «Ознаки осені. Осінь, яка?»
3) Дидактична гра « Дари осені ».
4) Дидактична гра « Впізнай дерево ».
5) Дидактична гра « З якого дерева плід ?».
6) Вправа «Так чи ні ?»
7) Малювання осіннього дерева « пальчиком»:
- розгляд зразка;
- пояснення послідовності виконання роботи;
- підготовка пальчиків до роботи. Пальчикова гімнастика «Осінь». (музичний супровід)
- практична робота учнів; (музичний супровід)
- вербальне оцінювання.
ІІІ. Підсумок уроку.
- Про яку пору року ми сьогодні говорили на занятті?