Урок:: " Прощавай, осінь!"

Про матеріал
Рекомендую вчителям-дефектологам, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю.
Перегляд файлу

Урок: інтегроване заняття з предметів «Я досліджую світ»  і «Розвиток художньо-естетичних навичок».

Тема: прощавай, осінь!

Корекційно-навчальна мета: узагальнити знання дітей про осінь, її ознаки, місяці, дари, особливості стану погоди. Спонукати дітей до вживання прикметників, дієслів по темі. Розвивати граматично правильне мовлення, мовленнєве дихання, увагу, пам'ять; закріплювати уміння бачити красу осінньої природи, милуватися її барвами, закріплювати уміння працювати з фарбами, створювати осінній пейзаж, формувати навички підготовки робочого місця до праці.                  

Корекційно-розвивальна мета: розвивати дрібну моторику рук, естетичний смак, творчий підхід до виконання завдання.

Корекційно-виховна мета: виховувати у здобувачів любов до природи, інтерес до оточуючого світу.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: презентація, зразок малюнка,  фарби, серветка, склянка з водою.

Дата проведення: 30.11.2023 року

Кількість учнів : 3.Решта учнів в асинхронному режимі.

                                              Хід уроку

І. Загальнокорекційний етап.

1. Організаційна підготовка учнів до праці.

Я всміхаюсь сонечку:                Я всміхаюсь дощику:

Здрастуй, золоте                      Лийся, мов з відра.

Я всміхаюсь квіточці:             Друзям усміхаюся: зичу їм добра

Хай вона росте.

.2. Ознайомлення з планом заняття ( картинки)

II. Основний етап.

  1. Актуалізація опорних знань.

А) Відгадування загадки

У садах, лісах блукає,

В жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості.

  (Осінь).

2.  Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

- Сьогодні ми з вами узагальнимо свої знання про осінь та намалюємо осіннє дерево.

      3.  Формувально-пізнавальна частина.

           1)  Вправа «Пригадай …»

           2)  Дидактична гра «Ознаки осені. Осінь, яка?»

           3) Дидактична гра « Дари осені ».

           4) Дидактична гра   « Впізнай дерево ».

           5)  Дидактична гра   « З якого дерева плід ?».

           6) Вправа «Так чи ні ?»

           7) Малювання осіннього дерева « пальчиком»:

- розгляд зразка;

- пояснення послідовності виконання роботи;

- підготовка пальчиків до роботи. Пальчикова гімнастика «Осінь». (музичний супровід)

- практична робота учнів; (музичний супровід)

- вербальне оцінювання.

ІІІ. Підсумок уроку.

-         Про яку пору року ми сьогодні говорили на занятті?

 

 

docx
Додано
31 травня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку