ТЕМА: Які бувають фотографії? Що ми бачимо на фотографії? Види і жанри фото – чорно-біла та кольорова, жанри – натюрморт, портрет, пейзаж, жанрова фотографія.

Про матеріал
ТЕМА: Які бувають фотографії? Що ми бачимо на фотографії? Види і жанри фото – чорно-біла та кольорова, жанри – натюрморт, портрет, пейзаж, жанрова фотографія. Мета: сформувати в учнів поняття про фотографії як особливий вид мистецтва; ознайомити з видами та жанрами фотографій; удосконалити поняття «фотографія; виховувати естетичний смак; навчити створювати власні фотоальбоми за допомогою програми Movie Maker. Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Урок 10

 

ТЕМА: Які бувають фотографії? Що ми бачимо на фотографії? Види і жанри фото – чорно-біла та кольорова, жанри – натюрморт, портрет, пейзаж, жанрова фотографія.

Мета: сформувати в учнів поняття про фотографії як особливий вид мистецтва; ознайомити з видами та жанрами  фотографій; удосконалити поняття «фотографія; виховувати естетичний смак; навчити створювати власні фотоальбоми за допомогою програми Movie Maker.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку

 

І. Організація класу

1.Привітання.

2.Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Що таке мас-медіа?

2.Що таке комунікація?

3.Що таке Інтернет?

4.Види мас-медіа.

5.Що таке реклама?

6.Для чого вона призначення?

7.Що таке фотографія?

8.Для чого вони потрібні?

9.Хто такий кінематограф?

10.Розкажіть історію створення фотографій.

       11. За допомогою чого можна зберігати фотографії?

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати види мас-медія, фотографії.

А саме, види і жанри фотографій, та роботу в програмі Movie Maker.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.Слово вчителя.

Сучасне життя таке стрімке, що людина не встигає осягнути новий матеріал, а він вже стає застарілим. Інформація бурними потоками ллється з усіх боків.

2.Додаткова інформація:

  • Чорно-біла фотографія є історично першим видом фотографії. Після появи кольорової, а пізніше — цифрової фотографії, чорно-білі знімки зберегли свою популярність. Навіть іноді, з метою отримання художнього ефекту, кольорові фотографії перетворюють на чорно-білі.
  • Кольорова фотографія з’явилася у середині ХІХ-го століття. Перший стійкий кольоровий фотознімок було зроблено у 1861 р. Дж. Максвеллом за методом ділення кольорів або методом трикольорової фотографії.
  • Для отримання кольорового знімку використовувалися три фотокамери, у кожної з яких був окремий кольоровий фільтр: червоний, зелений та синій. Отримані знімки дозволяли відтворити три проекції, які у процесі фотодрукування дозволяли здійснити кольорове зображення.
  • Другим важливим кроком у розвитку трикольорової фотографії стало відкриття у 1873 р. німецьким фотохіміком Германом Вільгельмом Фогелєм сенсибілізаторів, тобто, речовин, які здатні підвищувати чутливість срібних сполучень до променів різної довжини хвиль. Фогелю вдалося отримати склад, чутливий до зеленої частини спектра.
  • Практичне застосування триколірної фотографії стало можливим після того, як учень Фогеля німецький вчений Адольф Міте розробив сенсибілізатори, які робили фотопластину чутливою й до інших секторів спектру. Він також сконструював фотокамеру для триколірної зйомки та трипроменевий проектор для перегляду отриманих кольорових знімків. Вперше цей прилад у дії було продемонстровано автором у Берліні у 1902 році.
  • Цифрова фотографія є відносно новою, однак дуже популярною фототехнологією. Вона з’явилася у 1981 році, коли компанія Sony випустила на ринок камеру Sony Mavica з ПЗС-Матрицею, що дозволяло записувати знімки на диск. Цей апарат ще не був цифровим у сучасному розумінні (на диск записувався аналоговий сигнал), однак він вже дозволяв відмовитися від фотоплівки. Перша повноцінна цифрова фотокамера DCS 100 була випущена у 1990 р. компанією Kodak.
  • Принцип роботи цифрової камери полягає у фіксації світлового потоку матрицею й у перетворенні цієї інформації у цифровий код.
  • Нині цифрова фотографія повсюдно витісняє плівкову аналогову фотографію у різних галузях.

V.Фізкультхвилинка

VІ.Практична робота. Створення фотоальбому за допомогою програми Movie Maker.

1.Перегляд відео уроку.

2.Створення фотоальбому.

VІІ.Закріплення вивченого матеріалу

Бесіда

  1.         Що нового дізналися на уроці?
  2.         Що таке фотографія?
  3.         Які бувають фотографії?
  4.         Для чого призначена програма Movie Maker?

VІІІ.Підсумок уроку

  1.         Оцінювання учнів.
  2.           Домашнє завдання (вивчити конспект), створити вдома власний фотоальбом.
docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
2303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку