Тема: Жива природа Мета: узагальнити знання учнів з поняттям «жива і нежива природа»,

Про матеріал
Тема: Жива природа Мета: узагальнити знання учнів з поняттям «жива і нежива природа», відпрацьовувати вміння розрізняти ці поняття шляхом виконання практичних робіт; розвивати логічне мислення, бажання дізнаватись нове; виховувати поважне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема: Жива природа

Мета: узагальнити знання учнів з поняттям «жива і нежива природа», відпрацьовувати вміння розрізняти ці поняття шляхом виконання практичних робіт; розвивати логічне мислення, бажання дізнаватись нове; виховувати поважне ставлення до природи.

 

  1. Підготовчий етап.
  2. Ознайомлювальний етап:

            у нас на парті є ментальна карта. Скажіть, будь ласка, чому об’єкти у ній розміщені саме так?

            Чим відрізняється жива природа від неживої?

            складання тематичного словничка.

3.Основний етап.

           Розгляньте картинки з кейсу. Обведіть те, що росте на полі.

         Розгляньте зображення наступного кейсу “Повітря, що нас оточує”

 

Чому кейс так називається?

            Як люди забруднюють повітря? Чим це загрожує?

            Як ми можемо подолати цю проблему?

            Вибір кращого варіанту розв’язання проблеми. Дослідження позитивних і негативних сторін.

            Покрокова реалізація алгоритму розв’язання проблеми.

 

 

 

 

 

 

Тема:  Дослідження та віртуальна Подорож: тварини в Зоопарку

 

Клас: 4-й

 

Мета уроку:

Розвивати навички дослідницької роботи та пізнавального ігрового дослідження через віртуальну подорож у світ тварин в зоопарку.

 

Етапи уроку:

 

1. Введення (15 хв):

   - Коротке відступлення про те, які цікаві та різноманітні тварини можна зустріти в зоопарку.

   - З'ясування, що учні вже знають про тварин та зоопарки.

 

2. Ігрове проектування (30 хв):

   - Об’єднати учнів у групи та запропонувати кожній групі вибрати тварину, яку вони хочуть вивчати.

   - Надати засоби для дослідження: книги, доступ до Інтернету.

   - Кожна група створює коротку презентацію (з використанням малюнків та іншого творчого матеріалу), де розповідає про особливості обраної тварини.

 

3. Створення Віртуального Зоопарку (40 хв):

   - Використовуючи доступні технології (планшети, комп'ютери),  учні створюють віртуальний зоопарк за допомогою простих інструментів (наприклад, презентаційні програми або онлайн інструменти для створення веб-сайтів).

   - Кожна група розміщує інформацію про свою тварину та додає відомості про її середовище, харчування, особливості.

 

4. Презентація Віртуального Зоопарку (15 хв):

   - Кожна група представляє свою частину віртуального зоопарку.

   - Учні можуть задавати питання один одному та обговорювати вивчені факти.

 

 

docx
Додав(-ла)
Savchuk Oleksandra Ruslanivna
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку