Тема: Жива природа
Мета: узагальнити знання учнів з поняттям «жива і нежива природа», відпрацьовувати вміння розрізняти ці поняття шляхом виконання практичних робіт; розвивати логічне мислення, бажання дізнаватись нове; виховувати поважне ставлення до природи.
● у нас на парті є ментальна карта. Скажіть, будь ласка, чому об’єкти у ній розміщені саме так?
● Чим відрізняється жива природа від неживої?
● складання тематичного словничка.
3.Основний етап.
● Розгляньте картинки з кейсу. Обведіть те, що росте на полі.
● Розгляньте зображення наступного кейсу “Повітря, що нас оточує”
Чому кейс так називається?
● Як люди забруднюють повітря? Чим це загрожує?
● Як ми можемо подолати цю проблему?
● Вибір кращого варіанту розв’язання проблеми. Дослідження позитивних і негативних сторін.
● Покрокова реалізація алгоритму розв’язання проблеми.
Тема: Дослідження та віртуальна Подорож: тварини в Зоопарку
Клас: 4-й
Мета уроку:
Розвивати навички дослідницької роботи та пізнавального ігрового дослідження через віртуальну подорож у світ тварин в зоопарку.
Етапи уроку:
1. Введення (15 хв):
- Коротке відступлення про те, які цікаві та різноманітні тварини можна зустріти в зоопарку.
- З'ясування, що учні вже знають про тварин та зоопарки.
2. Ігрове проектування (30 хв):
- Об’єднати учнів у групи та запропонувати кожній групі вибрати тварину, яку вони хочуть вивчати.
- Надати засоби для дослідження: книги, доступ до Інтернету.
- Кожна група створює коротку презентацію (з використанням малюнків та іншого творчого матеріалу), де розповідає про особливості обраної тварини.
3. Створення Віртуального Зоопарку (40 хв):
- Використовуючи доступні технології (планшети, комп'ютери), учні створюють віртуальний зоопарк за допомогою простих інструментів (наприклад, презентаційні програми або онлайн інструменти для створення веб-сайтів).
- Кожна група розміщує інформацію про свою тварину та додає відомості про її середовище, харчування, особливості.
4. Презентація Віртуального Зоопарку (15 хв):
- Кожна група представляє свою частину віртуального зоопарку.
- Учні можуть задавати питання один одному та обговорювати вивчені факти.