Тема: «Знавці і таланти серед нас»

Про матеріал
Тема: «Знавці і таланти серед нас» Мета: Підсумувати знання учнів вивченого матеріалу з курсу природознавства. Сприяти вихованню у дітей бажання краще вчитися, більше знати, любові до природи, почуття дружби, колективізму. Створити атмосферу сприятливу для вільного спілкування, озвучення своєї думки.
Перегляд файлу

 

План-конспект предметного заходу,

проведеного у 3-А класі загальноосвітньої школи

I-III ступенів №6 м. Глухова

студенткою III курсу, 31-ПО групи

денної форми навчання

факультету початкової освіти

Глухівського національного

педагогічного університету

імені Олександра Довженка

Гололоб Олесею Романівною

 

 

Тему одержано:  04.03.2020 р.

Дата проведення уроку: 12.03.2020 р.

Перша консультація вчителя:       ____­­_____ ­­­­­­­"______" ______________20___р.

Друга консультація вчителя:      __________ "______" ______________20___р.

Перша консультація методиста:  __________"______" ______________20___р.

Друга консультація методиста:  __________ "______" ______________20___р.

З конспектом згоден вчитель:     ______________________________

Конспект затверджено методистом:_________________________

Оцінка за урок:___________

Тема: «Знавці і таланти серед нас»

Мета: Підсумувати знання учнів вивченого матеріалу з курсу природознавства. Сприяти вихованню у дітей бажання краще вчитися, більше знати, любові до природи, почуття дружби, колективізму. Створити атмосферу сприятливу для вільного спілкування, озвучення своєї думки.

 

Вступне слово

Ведуча: Добрий вечір усім присутнім! Сьогодні ми спробуємо всіх переконати, що знавці й таланти – серед нас.

  • Діти, сьогоднішня гра стосуватиметься природничих знань, які ви отримали протягом навчання в школі. Ви змагатиметесь а цей приз (показує дітям).
  • Гра відбудеться у 3 раунди. У першому раунді змагаються 1 і 2 команди. У  другому 3 і 4 команди. Третій раунд проводиться між командами переможцями.
  • Переможець раунду – команда, яка  набере більшу кількість очок. На обдумування відповіді дається  30 секунд. Відповідає команда яка першою подала сигнал. Якщо вона помиляється то право відповіді переходить команді супротивнику. За раунд кожна команда має право скористатися допомогою залу, але лише 1 раз. 
  • Підраховувати бали кожної команди буде шановне журі, у складі…….

Ведуча:  Шановне журі займіть свої місця! Уважно стежте, щоб не було фальстарту.  А глядачі всі можуть вболівати і додавати гравцям нашим азарту.

Ведуча:  У першому раунді грають команди ……і ……

Ведуча:  Команди хлопців і дівчат готові до бою? (так)

                Шановне журі, готові? (так)

                Тоді почнемо перший раунд.

(Звучать позивні програми « Що? Де? Коли?»)

Основна частина

Перший раунд

Ведуча: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються)

  1. Ведуча: Наша природа багата і різноманітна. Уважно послухайте і скажіть, яка назва серед перелічених зайва і чому. Сонце, Місяць, вода, гори, пісок, соловей, камінь, повітря.(Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Серед об’єктів неживої природи зайвий соловей. Він належить до живої природи.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Усіх нас вражає царство рослин. Вони чарують нас смарагдовою зеленню, буйним цвітом, формою листя, розмаїттям кольорів, вражають розмірами, пристосуванням до умов життя. Як одним словом можна назвати все царство рослин? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь:………..

Журі:  Відповідь неправильна!

          Ведуча: У команди….. є шанс отримати очко.

          Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Всі рослини планети – це флора.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 «Чорна скринька»

Ведуча:  Шановні гравці! До вашої уваги чорна скринька. В ній знаходиться представник флори, який давно був завезений в Європу з Південної  Америки. Без нього ми не уявляємо багато страв нашої кухні. Його  цвітом вельможі панянки прикрашали свої зачіски. Ви повинні назвати  предмет, який знаходиться в скриньці. (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це – картопля.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Ми знаємо, що для життя людині потрібні поживні речовини, повітря і вода. Без чого людина не зможе прожити найменше часу. (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Без повітря.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Усім відомо, що тепле повітря піднімається вгору, а холодне опускається вниз. Як називається швидкий рух повітря? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це – вітер.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Кожна група тварин налічує багато представників. Яка ж група тварин найчисельніша? (Звучить гонг)

     Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Найчисельніша група  - комахи.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Протягом кількох уроків ми знайомились із джерелами  відновлювальної та невідновлювальної енергії. Чому  невідновлювальними джерелами енергії вважають нафту, природний газ та вугілля? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь:  На їх відновлення треба мільйони років.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

Ведуча: Перший раунд закінчився, пропоную всім трішки відпочити. Поки журі визначать переможця.

Другий раунд

Ведуча: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються)

  1. Ведуча: Сорока, шпак, зозуля, лелека, олень, горобець, синичка, соловей. Хто зайвий у цьому ряді і чому? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь:   Зайвий олень, бо не птах.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Учителька: Поряд із рослинами існує тваринний світ. Птахи і комахи, звірі і риби, плазуни і земноводні вражають нас кількістю, способами життя, харчування, розмноження тощо. Яким одним словом ми можемо назвати все царство тварин? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це – фауна.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

 

«Чорна скринька»

Ведуча: І знову до вашої  уваги, шановні гравці, чорна скринька. В ній знаходиться насіння  культури, яку завезли до Європи з Америки. Плід, з якого це насіння, використовують у харчуванні люди, дають худобі, дівчата вручали його  небажаному жениху, який приходив свататись. Назвіть це насіння. (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…..

Відповідь: Це – насіння гарбуза. 

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Восени вони відлітають  у теплі краї, а весною повертаються назад. Про кого йде мова і чому вони відлітають? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це – перелітні пташки. Їм нема чого їсти взимку, бо живляться комахами.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

 

  1. Ведуча: Сьогодні ми вже згадували об’єкти неживої природи. А які ознаки живої природи? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Все живе дихає, живиться, росте, розмножується і відмирає.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Всім відомо, що жива природа не може існувати без неживої. Що ж отримують рослини від неживої природи? (Звучить гонг)

     Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Вони отримують тепло, світло, воду, поживні речовини, повітря.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

  1. Ведуча: Цукор – солодкий, сіль – солона, лимон – кислий. Що допоможе нам це відчути? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Нам допоможе це відчути наш язик.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

Ведуча: Другий  раунд закінчився, пропоную всім трішки відпочити. Поки журі визначать переможця.

Третій раунд!

Ведуча: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються)

  1. Ведуча: Цього птаха вважають найкращим архітектором-будівельником свого житла, бо воно схоже на рукавичку, захищене від негоди та ворогів. Хто цей птах? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь:  Це – ремез.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: В наступному завданні треба вилучити зайве. Білий гриб, сироїжки, опеньки, бліда поганка, підберезник, лисички, грузді. (Звучить гонг)

 

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Зайве – бліда поганка, бо це отруйний гриб.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: З неба воно посилає нам своє тепло, світло і є джерелом відновлювальної енергії. Кого ми так само називаємо на землі?

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це – комаха сонечко.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Якщо покласти в склянку з водою грудочку глини, побачимо бульбашки. Про що це свідчить? (Звучить гонг)

 

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це свідчить про те, що в глині є повітря.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: А зараз, шановні гравці, ви повинні закінчити речення. Гірські породи, які люди видобувають із глибин землі і використовують  для своїх потреб, називають… (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Називають корисними копалинами.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Перша його ланка - рослина, друга ланка – рослиноїдна тварина, третя ланкахижа тварина. Що складається із цих ланок? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь: Це – ланцюг живлення.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

 

  1. Ведуча: Глина, пісок, вапняк, гіпс, граніт, мармур. Що об’єднує ці речовини? (Звучить гонг)

Капітан: Відповідати буде…...

Відповідь:   Це – будівельні корисні копалини.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..

Ведуча: Другий  раунд закінчився, пропоную всім трішки відпочити. Поки журі визначать переможця.

 

Звучить заключна музика гри « Що? Де? Коли?»

Ведуча: Всі завдання виконані. Гра закінчилась. Слово надається журі.

Журі: Сьогодні у чесній боротьбі за головний приз перемогла команда……

Ведуча:  Вітаємо переможців гри!

Ведуча:   Капітан команди підійди для вручення! (Вручає головний приз)

Ведуча:   Іще раз привітаємо переможців гучними оплесками!

Ведуча:   Інші учасники за свою старанність отримують заохочувальні призи.

 

РЕЗЕРВ

  1. Учителька: Вона живе у воді, має плавники, хвіст. Її тіло вкрите лускою, дихає  зябрами. Її вважають хижаком прісних водойм. Хто вона? (Звучить гонг)

Відповідь:  Це – щука.

  1. Учителька: Назва якого птаха складається із сорока однакових літер?
    (Звучить гонг)

Відповідь: Цей птах – сорока.

  1. Учителька: За розмірами він вдвічі менший за Тихий океан. За легендами, у ньому великий острів під час землетрусу повністю опустився на дно. Про який океан йде мова? (Звучить гонг)

Відповідь:   Це – Атлантичний океан.

1

 

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку