План-конспект предметного заходу,
проведеного у 3-А класі загальноосвітньої школи
I-III ступенів №6 м. Глухова
студенткою III курсу, 31-ПО групи
денної форми навчання
факультету початкової освіти
Глухівського національного
педагогічного університету
імені Олександра Довженка
Гололоб Олесею Романівною
Тему одержано: 04.03.2020 р.
Дата проведення уроку: 12.03.2020 р.
Перша консультація вчителя: _________ "______" ______________20___р.
Друга консультація вчителя: __________ "______" ______________20___р.
Перша консультація методиста: __________"______" ______________20___р.
Друга консультація методиста: __________ "______" ______________20___р.
З конспектом згоден вчитель: ______________________________
Конспект затверджено методистом:_________________________
Оцінка за урок:___________
Тема: «Знавці і таланти серед нас»
Мета: Підсумувати знання учнів вивченого матеріалу з курсу природознавства. Сприяти вихованню у дітей бажання краще вчитися, більше знати, любові до природи, почуття дружби, колективізму. Створити атмосферу сприятливу для вільного спілкування, озвучення своєї думки.
Вступне слово
Ведуча: Добрий вечір усім присутнім! Сьогодні ми спробуємо всіх переконати, що знавці й таланти – серед нас.
Ведуча: Шановне журі займіть свої місця! Уважно стежте, щоб не було фальстарту. А глядачі всі можуть вболівати і додавати гравцям нашим азарту.
Ведуча: У першому раунді грають команди ……і ……
Ведуча: Команди хлопців і дівчат готові до бою? (так)
Шановне журі, готові? (так)
Тоді почнемо перший раунд.
(Звучать позивні програми « Що? Де? Коли?»)
Основна частина
Перший раунд
Ведуча: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються)
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Серед об’єктів неживої природи зайвий соловей. Він належить до живої природи.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь:………..
Журі: Відповідь неправильна!
Ведуча: У команди….. є шанс отримати очко.
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Всі рослини планети – це флора.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
«Чорна скринька»
Ведуча: Шановні гравці! До вашої уваги чорна скринька. В ній знаходиться представник флори, який давно був завезений в Європу з Південної Америки. Без нього ми не уявляємо багато страв нашої кухні. Його цвітом вельможі панянки прикрашали свої зачіски. Ви повинні назвати предмет, який знаходиться в скриньці. (Звучить гонг)
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – картопля.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Без повітря.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – вітер.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Найчисельніша група - комахи.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: На їх відновлення треба мільйони років.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Ведуча: Перший раунд закінчився, пропоную всім трішки відпочити. Поки журі визначать переможця.
Другий раунд
Ведуча: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються)
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Зайвий олень, бо не птах.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – фауна.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
«Чорна скринька»
Ведуча: І знову до вашої уваги, шановні гравці, чорна скринька. В ній знаходиться насіння культури, яку завезли до Європи з Америки. Плід, з якого це насіння, використовують у харчуванні люди, дають худобі, дівчата вручали його небажаному жениху, який приходив свататись. Назвіть це насіння. (Звучить гонг)
Капітан: Відповідати буде…..
Відповідь: Це – насіння гарбуза.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – перелітні пташки. Їм нема чого їсти взимку, бо живляться комахами.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Все живе дихає, живиться, росте, розмножується і відмирає.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Вони отримують тепло, світло, воду, поживні речовини, повітря.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Нам допоможе це відчути наш язик.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Ведуча: Другий раунд закінчився, пропоную всім трішки відпочити. Поки журі визначать переможця.
Третій раунд!
Ведуча: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються)
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – ремез.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Зайве – бліда поганка, бо це отруйний гриб.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – комаха сонечко.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це свідчить про те, що в глині є повітря.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Називають корисними копалинами.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – ланцюг живлення.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Капітан: Відповідати буде…...
Відповідь: Це – будівельні корисні копалини.
Журі: Відповідь правильна. Рахунок…. на користь …..
Ведуча: Другий раунд закінчився, пропоную всім трішки відпочити. Поки журі визначать переможця.
Звучить заключна музика гри « Що? Де? Коли?»
Ведуча: Всі завдання виконані. Гра закінчилась. Слово надається журі.
Журі: Сьогодні у чесній боротьбі за головний приз перемогла команда……
Ведуча: Вітаємо переможців гри!
Ведуча: Капітан команди підійди для вручення! (Вручає головний приз)
Ведуча: Іще раз привітаємо переможців гучними оплесками!
Ведуча: Інші учасники за свою старанність отримують заохочувальні призи.
РЕЗЕРВ
Відповідь: Це – щука.
Відповідь: Цей птах – сорока.
Відповідь: Це – Атлантичний океан.
1